Mag ik even kwijt #106

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Mag ik even kwijt #106

Bericht door Jef400 »

Dus jij wil zeggen dat die overlast door de dronkenmanschap komt?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Michael »

Voornamelijk wel. Dat merk je op mijn werk ook.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Jef400 »

Dank voor de antwoorden in ieder geval. En over die situatie bij jou in Breda heb ik er geen verstand over. Ik weet wel dat het bij mij op de Koemarkt elke uitgaansavond knokken is.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door deadlock »

Zo jongons wat ben ik productief vandaag *O* Garage een beetje gekuist alle was verzameld en de eerste aangezet, tuin een beetje opgeruimd, uurtje met de hond gewandeld en zometeen ga ik weer een Exact installatie om zeep helpen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Jef400 »

Goed gedaan

Voor de rest ben ik vandaag begonnen met het ontwerpen van een busstation op Sketchup.
Laatst gewijzigd door Jef400 op vr 02 mar 2012, 15:20, 2 keer totaal gewijzigd.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Michael »

JeffreyMeijer schreef:Dank voor de antwoorden in ieder geval. En over die situatie bij jou in Breda heb ik er geen verstand over. Ik weet wel dat het bij mij op de Koemarkt elke uitgaansavond knokken is.
En soms word het echt te erg. Zo'n beetje alle ziektes zijn me al toegewenst. Ik zou al tig keer kapot gemaakt zijn en ga zo maar door.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Michael »

en een tijd geleden is zelfs een collega tot 2 keer toe in zijn gezicht geslagen. Met als gevolg een hele zwarte plek bij zijn oog. Dader was wel gelijk opgepakt in de buurt van de Mac en aangifte is ter plaatse opgenomen. Mijn collega heeft een tijdje thuis gezeten en had ook een bloemetje gehad van het werk.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Vinny »

... dat er weer een nieuw dieptepunt in msn-taalgebruik op het forum aan het ontstaan is? Werden mijn tenen al krommer van het overmatig gebruik van -sj- in woorden als -sjipkaart-, het nadoen van Britt's accent hier betekent dat ik vanavond maar eens extra rek en strek oefeningen moet gaan doen... :?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Jef400 »

Je heb gelijk, mijn taalgebruik leek nergens op. Maar kun jij me uitleggen waardoor je zo een groot talent heb voor het bedenken van Sterfhuisconstructies?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Klaasje »

Sorry Vincent. _O-
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Jef400 »

En jij denkt ( Klaasje ) dat ik dat uit jou berichten haal?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Klaasje »

Ik heb ooit letterlijk geopperd (overigens niet zo lang geleden) dat Vinny talent heeft voor het bedenken van sterfhuisconstructies. Dat was in het Zwolle-Kampen topic als ik me niet vergis.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door AppleMoose »

Wat een kutdag :evil:
Vanmorgen achtergekomen dat m'n voorband zo goed als lek was, kon er nauwelijks op fietsen, maar toch nog gered naar m'n werk en terug. En op werk een collega die bijna niks doet in de 2 uurtjes dat ze "werkt", zodat ik de hele dag moest haasten om toch nog op tijd klaar te kunnen zijn. :evil:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Vinny »

JeffreyMeijer schreef:Je heb gelijk, mijn taalgebruik leek nergens op. Maar kun jij me uitleggen waardoor je zo een groot talent heb voor het bedenken van Sterfhuisconstructies?
Een gezond dosis cynisme ;)

(Echt waar, ik heb als belangstellende, als professional maar meestal als goedwillende amateur al een behoorlijk aantal jaren ervaring in de OV sector, en altijd als je denkt dat het niet erger kan, dan weten ze het weer voor elkaar te krijgen om een potentieel succesvol vervoersconcept om zeep te helpen na er eerst ettelijke miljoenen euro's aan verspild te hebben)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Jef400 »

Laat het maar bij wat ik doe. Af en toe even mijn zegje doen op de garage en af en toe hier op de site wat ideeën ventileren
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Dexter »

Potverdikkie. Het schuifknopje om de toetsenblokkering van mijn telefoon mee te ontgrendelen is afgebroken. Dat heb ik weer. :| Tijd voor een nieuwe! Suggesties anyone? :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door webguy »

Heb je nu een iPhone dan?

Samsung Galaxy SII is echt wel toffe telefoon (heb ik), maar het nieuwe model zou tussen april en de zomer al uitkomen, al interesseert dat je waarschijnlijk minder :) van HTC heb je ook de Sensation, das ook goeie telefoon...

Wat zoek je precies? Klein? Groot? Goeie camera? Qwerty?
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Dexter »

Gewoon een goede handzame no-nonsense telefoon, met een goede camera, mp3-speler, touchscreen. Ik ben niet zo van de i-phones, HTC's en Blackberry's. Ik heb jarenlang Nokia's gehad en heb nu de X6, daar ben ik best tevreden mee.

Ik ben al wel verlekkerd aan het kijken naar een Samsung, iedereen om me heen heeft de Galaxy Note, maar die is zo GROOT! :shock: Die stop je niet even in je broekzak en ligt niet lekker in de hand. Maar je kunt er wel veel mee, een vriendin van me demonstreerde hoe ze draadloos muziek vanaf haar gsm op haar home-entertainementset kon afspelen.

Een vriend van me heeft ook de Galaxy S2 en die is veel kleiner en handzamer. Ik hoorde dat er binnenkort een Galaxy S3 aan zit te komen, misschien is dat wel wat voor mij.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Suus »

Misschien is de Sony Xperia P, S of U wat voor je?

De Xperia S is al uit, de P en U komen binnenkort.

Je kan er bovendien ook nog een digitaal horloge bij kopen die in verbinding staat met je telefoon :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door webguy »

Ja, de Galaxy Note is eigenlijk gewoon een grote Galaxy S2. Vind 'm voor de meeste mensen gewoon te groot. Voordeel van de S2 is dat de software nu goed uitgedokterd is, geen gezeur meer over, Samsung is daar wat slechter in dan HTC.
Overigens - de Nokia Lumia is ook wel een leuke telefoon - goeie Nokia kwaliteit...

Overigens zou de S3 per april beschikbaar zijn, maar dat duurt altijd wat langer...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Dexter »

Oeh Bee, die Xperia ziet er mooi uit! :shock: Ik had altijd een soort antipathie tegen Sony, omdat ik een paar jaar geleden een Sony Ericsson als werktelefoon heb gehad en dat was echt een rot-toestel.

Die Nokia Lumia is ook erg mooi, dus dat wordt nog moeilijk kiezen... :Y
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door webguy »

Het ligt er beetje aan wat je wil inderdaad. Sony is opzich leuke telefoons, vond die m'n vriendin had alleen wel beetje erg veel extra troep software op zitten, maar dat is een detail.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Daan »

Ik heb een tijdje een Nokia Lumia 800 gehad, maar die heb ik weer weggedaan omdat ik niet echt kon wennen aan Windows Phone. Heb altijd Nokia's gehad, maar heb nu een iPhone 4S en dat bevalt prima :-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Suus »

Dexter schreef:Oeh Bee, die Xperia ziet er mooi uit! :shock: Ik had altijd een soort antipathie tegen Sony, omdat ik een paar jaar geleden een Sony Ericsson als werktelefoon heb gehad en dat was echt een rot-toestel.
De Xperia-serie heeft ooit een slechte start gehad met de X1, maar alle toestellen sinds de SE X10, nu ongeveer twee jaar oud, zijn bouwtechnisch goed en Sony heeft de software naar mijn mening goed onder controle, alleen de eerste versie van de X10 was iets minder, maar daar hebben ze wel duidelijk van geleerd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Gekko123 »

Zelf vind ik de Samsung Galaxy S Plus ook een goed toestel. Je kan er eigenlijk vrijwel alles mee wat je wilt. Minpuntje is wel dat er hier geen Ice Cream Sandwich (Android 4.0) voor zal komen. Er is dan namelijk geen plek meer voor de meegeleverde Samsung-troep.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten