Mag ik even kwijt #106

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Dexter »

Ice Cream Sandwich? Ik ben je even kwijt geloof ik... :shock:
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Caspar »

Verkrijgbaar bij de betere Ambachtelijke IJssalon. Doe maar met slagroom voor Dexter :D

Maargoed, het zit er niet bij zo te lezen... :cry:
IJscream sandwich:
Afbeelding
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Dexter »

@Caspar: Hahaha _O- ik rol zowat met laptop en al van de bank van het lachen! :lol: Dat wil ik wel op mijn nieuwe mobiel ja, zou daar ook een app voor zijn?
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Suus »

Dexter schreef:Ice Cream Sandwich? Ik ben je even kwijt geloof ik... :shock:
Elke nieuwe versie van Android, wat door de meeste fabrikanten als besturingssysteem voor de telefoon wordt gebruikt, heeft een codenaam. Die codenaam is altijd iets zoetigs.

1.6 was Donut
2.1 was Eclair
2.2 was Froyo (Frozen yoghurt)
2.3 was Gingerbread (Gemberkoek)
3.0 was Honeycomb (Honingraat)
4.0 is Ice Cream Sandwich
Laatst gewijzigd door Suus op vr 02 mar 2012, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Caspar »

Die Eclair ziet er ook wel wat dubieus uit... :oops: :shock:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Dexter »

Ja, inderdaad. Ik geloof dat ik vorige week op de HHB bij de stand van Christine Leduc iets soortgelijks heb gezien... :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Suus »

Joh, het is gewoon een dikke lange vinger met room als vulling en een glazuurlaagje. Wel erg lekker, maar ik heb toch liever een tompouce.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Caspar »

@ Dexter;
Sja en voor iedere Huishoudmuts een kleurtje zo te zien... Hebben ze ook grande ou petites- eclaires? Zag al wel dat het in verschillende smaakjes te verkrijgen valt; koffie, kastanje, fruit en rum. :D
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Justin »

Ik wou dat ik even 50.000 Euro en een huurwoning won ofzo :neg: -o-
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Caspar »

Vertel?
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Dexter »

Heb ik het net over de Samsung Galaxy S2, zie ik hieronder een banner met reclame voor de S2 met 2 keer zoveel geheugen... Griezelig, kan dit forum gedachten lezen ofzo? :roll:
Vallend blad maakt rails glad.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door htm_tram »

Gister me laatste bakkerij examen gehad, Helaas met slechte resultaat. Zoute korstkoekjes te lage temperatuur en te lang gebakken. De korst dus nog half rauw, en de amandeltjes verbrand... en de gevulde koeken te donker... :cry:

Normaal is het bakkerij examen in het NBC in Wageningen, voor deze keer moest het op school. Op school is het gewoon een stuk slechter, je moet de ovens samen delen wat dus verklaart dat me korstkoekjes op een te lage temperatuur zijn gebakken, ja als iedereen de oven elke keer open en dicht doet...

Gevulde koeken zijn ietsje te donker omdat ik verplicht de afwas moest doen en daardoor net een minuutje te laat bij de oven was. In het NBC in Wageningen heeft iedere kandidaat zijn eigen gereedschappen waardoor je minder vaak moet afwassen dus veel relaxter werken...

Kan toch wel zeggen dat het erg emotioneel is als je zo de grond word ingestampt terwijl je je best doet maar het onmogelijk wordt gemaakt door de locatie waar je examen doet, daar heb ik me ouders en school al ver van te voren voor gewaarschuwd... rijg maandag en dinsdag vrij, woensdag mag ik op gesprek komen... :cry:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Thom91 »

Dexter schreef:Heb ik het net over de Samsung Galaxy S2, zie ik hieronder een banner met reclame voor de S2 met 2 keer zoveel geheugen... Griezelig, kan dit forum gedachten lezen ofzo? :roll:
google :P

Zonde HTM! Als ik jouw verhaal moet geloven wel zonde. Wist niet dat bakker worden zo'n 'gedoe' was!
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door deadlock »

Caspar schreef:Vertel?
Studieschuld afbetalen en lekker wonen?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Jef400 »

Die ramp in Moerdijk en zijn consequenties houden ons kikkerlandje nog steeds in de greep.
Bron: http://nos.nl/artikel/347521-geregeld-i ... fjell.html
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door webguy »

Dexter schreef:Heb ik het net over de Samsung Galaxy S2, zie ik hieronder een banner met reclame voor de S2 met 2 keer zoveel geheugen... Griezelig, kan dit forum gedachten lezen ofzo? :roll:
Google leest het forum inderdaad om te weten wat er in de advertenties moet...
Overigens is dat 2x zoveel wel nadat je een kopie van je factuur hebt opgestuurd enzo, dan krijg je 3 weken later een microSD kaartje erbij.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

Note to self: Volgende keer kijken hoe laat de treinen gaan als je nog een eind naar huis moet :X
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Geert »

Dexter schreef:Heb ik het net over de Samsung Galaxy S2, zie ik hieronder een banner met reclame voor de S2 met 2 keer zoveel geheugen... Griezelig, kan dit forum gedachten lezen ofzo? :roll:
Het forum niet, maar Google wel :P

Even serieus: je kunt op https://www.google.com/ads/preferences/?hl=nl uitzetten dat Google je zoekinteresses koppelt aan de advertenties te zien krijgt. Je krijgt dan alleen algemene advertenties te zien.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Note to self: Volgende keer kijken hoe laat de treinen gaan als je nog een eind naar huis moet :X
Gestrand?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door webguy »

Geert schreef:Even serieus: je kunt op https://www.google.com/ads/preferences/?hl=nl uitzetten dat Google je zoekinteresses koppelt aan de advertenties te zien krijgt. Je krijgt dan alleen algemene advertenties te zien.
Dat is overigens voornamelijk voor advertenties op andere websites he... Als je dat aan hebt staan, kan google ook telefoon reclames op andere sites de je bezoekt tonen. Als ik naar wehkamp.nl ging, zag ik de rest van de week Wehkamp reclames op het forum, etc. Wat je hier op het forum ziet is dat omdat dit topic publiek is, een Google bot het leest en aan de hand van woorden in de tekst er relevante reclames bij vindt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

deadlock schreef:
Fles schreef:Note to self: Volgende keer kijken hoe laat de treinen gaan als je nog een eind naar huis moet :X
Gestrand?
Dat niet, maar 110 euro voor een taxiritje is nou niet iets waar je iedere week lol aan beleeft.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #105

Bericht door Geert »

webguy schreef:
Geert schreef:Even serieus: je kunt op https://www.google.com/ads/preferences/?hl=nl uitzetten dat Google je zoekinteresses koppelt aan de advertenties te zien krijgt. Je krijgt dan alleen algemene advertenties te zien.
Dat is overigens voornamelijk voor advertenties op andere websites he... Als je dat aan hebt staan, kan google ook telefoon reclames op andere sites de je bezoekt tonen. Als ik naar wehkamp.nl ging, zag ik de rest van de week Wehkamp reclames op het forum, etc. Wat je hier op het forum ziet is dat omdat dit topic publiek is, een Google bot het leest en aan de hand van woorden in de tekst er relevante reclames bij vindt.
Ja, dat is waar. Maar toen ik eens online een schoenenwebsite heb bekeken heb ik een maand lang advertenties van Zalando op allerlei websites gezien, daar helpt dit dan wel weer tegen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
deadlock schreef:
Fles schreef:Note to self: Volgende keer kijken hoe laat de treinen gaan als je nog een eind naar huis moet :X
Gestrand?
Dat niet, maar 110 euro voor een taxiritje is nou niet iets waar je iedere week lol aan beleeft.
Oei :D :$
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Caspar »

Voor dat geld kan je ook in een prima hotel slapen èn nog geld overhouden. Dat zou toch mijn voorkeur zijn tenzij ik de volgende dag al vroeg van alles zou moeten doen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

Nja, als je op tijd boekt misschien. Walk-in rates zijn vrij hoog bij hotels :) Bovendien weet ik niet waar bij station Almelo een hotel zit :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten