Mag ik even kwijt #106

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:Het staat op de zijkant van de trein :-)
Dat was me niet ontgaan _O_
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Thom91 »

Ik las later je antwoord nog een keer, zag toen pas dat ik verkeerd antwoord gaf.
Maar ik heb geen idee waar die naam vandaan komt, morgen even inspectation mailen ;)
Komt wel goed schatje.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Thom91 »

Net requiem for a dream gezien, echt bizar!
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

even het plot gelezen op Wikipedia. Ik hoef niet :N
Laatst gewijzigd door Fles op wo 07 mar 2012, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Suus »

Deze film kreeg op meerdere plekken een dikke onvoldoende:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1Rl1TJG17Wk[/youtube]
Als ik die trailer bekijk meer dan terecht, ik heb het niveau uit mijn computer zien vallen :neg:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Caspar »

Thom91 schreef:Net requiem for a dream gezien, echt bizar!
Vind de muziekjes uit die film wel goed bij deze film!
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Ronald »

Wat is het Belgische tariefsysteem trouwens een drama om plezierreisjes te plannen... Het komt eigenlijk neer om voor elk stukje een enkeltje te kopen.
Ik wil binnenkort bijvoorbeeld de rit Arlon-Namen-Luik-Eupen doen. Die kun je dus als reis op je Rail-Pass invullen, maar dan mag je dus nergens je reis onderbreken (zijn ze daar trouwens streng in bij de controles vraag ik me af). Ook zomaar een stoptrein in plaats van een IC mag niet, als de reis daardoor langer gaat duren.
Een dagkaartje voor België zou eigenlijk best handig zijn...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

creatief invullen wil nog weleens helpen.

Je kan bijvoorbeeld als je per se de stoptrein Namen - Luik wil pakken, een extra regel offeren (nja okee :X ) en Arlon - Sclaigneaux invullen en dan later Sclaigneux - Eupen. Je raakt wel een deel van het voordeel kwijt dan natuurlijk.

Voor korte afstanden hebben ze trouwens de Key Pass, die moet je eigenlijk ook een paar bij je steken. Met name voor de Kraaienpoot is dat handig (maar er zijn zat andere korte stukjes waar die van pas komt)
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Ronald »

Fles schreef:Voor korte afstanden hebben ze trouwens de Key Pass, die moet je eigenlijk ook een paar bij je steken. Met name voor de Kraaienpoot is dat handig (maar er zijn zat andere korte stukjes waar die van pas komt)
Goeie tip, dat is eigenlijk dus een soort "Rail-pass-voor-korte-stukjes" begrijp ik.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Justin »

.... dat Draw Something (soort van Pictionary) best wel erg verslavend is. En Webguy is erg goed :mrgreen: .
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

Ronald schreef:Goeie tip, dat is eigenlijk dus een soort "Rail-pass-voor-korte-stukjes" begrijp ik.
Precies. 17 km is de straal van je cirkel. Maar op elk station staat aangegeven welke stations je met de Key Pass kunt bereiken :pos:


Afbeelding
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door STF »

Pff, ik heb het halve dorp weer uitgerookt vanmiddag; vrijdag komt de grasmaaier eindelijk terug, dus wilde het leen exemplaar alvast bij de garagedeur klaarzetten, stond namelijk achterin in een hoekje. Contactsleutel naar START, eindeloos vastgehouden en het maakte geen enkel verschil of ik de gashendel op minimaal, half of maximaal gas zette, ook de choke open of dicht maakte geen klap uit... De halve accu staan leegstarten en de rookwolken werden al groter, toen ie uiteindelijk aansloeg werd de rookwolk alleen nog maar erger...

Dat is toch het vreemde; onze eigen machine start altijd perfect maar maait voor geen meter, terwijl die leenmachine bijna niet te starten valt maar wel perfect maait... :?

Prima geschikt als palingrokerij, die garage van ons. :lol:
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door marvinkok »

...dat een kruispunttelling echt geestdodend is... 2 uur lang bijhouden waar de fietsers vandaan komen en waar ze heen gaan. Vanmiddag nog een keer om de middagspits in kaart te brengen..
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Cookie »

Heb dat wel eens 12 uur lang gedaan :P . Al hadden we dan wel pauze, omdat we steeds werden afgewisseld. We zaten gelukkig ook in een auto, dan kan de radio er lekker bij aan :) .
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Michael »

Wat was het gisteravond dodelijk saai op het werk zeg. Er was geen zak te doen. Alsof heel Breda leeggestroomd was. Hoop dat het vanavond drukker is. Maar dat zal wel omdat het koopavond is
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door marvinkok »

Cookie schreef:Heb dat wel eens 12 uur lang gedaan :P . Al hadden we dan wel pauze, omdat we steeds werden afgewisseld. We zaten gelukkig ook in een auto, dan kan de radio er lekker bij aan :) .
Wij zaten ook in de auto, met radio aan, maar na 20 minuten was de accu al zo leeg dat ie niet meer wilde starten :s
Natuurlijk niemand met startkabels in de buurt, dus maar aangeduwd.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door STF »

Na twintig minuten al? Pff ik heb de radio van onze bestelbus regelmatig urenlang spelen als ik op het veld aan het werk ben, soms dagen achtereen dat ie 's middags uren aan is (zonder dat tussendoor de motor heeft gedraaid), nooit startproblemen.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door marvinkok »

Mja, wij vonden het ook vreemd. Het was een Kia Picanto, zit vast geen super accu in, en hij was in korte tijd 2-3 keer gestart voor een ritje van 300 meter en echt warm was het ook niet vanochtend, misschien dat samen de oorzaak was..
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door find_your_spot »

Klint meer als een kapotte of gare dynamo.

Toen ik door STF werd gesleept had ik langer dan 60 minuten mijn dimlicht, richtingaanwijzers en radio aan. Geen enkel probleem.
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Caspar »

Ik heb me vandaag weer eens een keertje uitgesloofd op mijn fiets.
Afbeelding
De heenweg was best pittig met wind tegen, maar dat werd de terugweg beloond met een wat gunstigere wind.
Terugweg van B naar A heb ik in 57 minuten gefietst, een lengte van 24,2 km. Gemiddelde van 25,5 km/u
Niet gek op een mountainbike.

Ter vergelijking zelfde route per OV:

Stadsbus 3 in Alkmaar vanaf De Mare naar station Almaar Noord, NS s3400 naar Hoorn, stadsbus 12 in Hoorn naar Torenwachter. =56 minuten. (snelste reisoptie per ov)

Volgende keer dus nog iets harder doortrappen. :lol:

Aan de andere kant bedenk ik me nu dat de gemiddelde snelheid voor trein-bus wel laag is, 25 kilometer per uur, en dat zonder dat er ergens erg lang gewacht hoeft te worden op deze route, en het niet een route is van 'Boerenschuur naar Graanakker' :roll:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Thom91 »

Thom91 schreef:Ik las later je antwoord nog een keer, zag toen pas dat ik verkeerd antwoord gaf.
Maar ik heb geen idee waar die naam vandaan komt, morgen even inspectation mailen ;)
Bedacht me om half 4, owja inspectation mailen. Hebben ze geen algemeen e-mail adres, morgen nog een keer proberen. :P
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Thom91 »

Nee, ik wilde de interne inspectation mail hebben van Volker, maar die kon ik niet vinden in het adresboek. ;)
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

Oh, zit je zo dicht bij het vuur? :D Nou, dan wacht ik wel gewoon af :)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Thom91 »

Keidicht, ik weet precies hoeveel wissels er 'defect' waren op Winterfriday!
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten