Mag ik even kwijt #106

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Jef400 »

Jongens even iets heel anders. Bij het opzoeken van de CFL-Treinen. ( Had ik even zin in ) staat de foto van HTM-Tram open en bloot daarop. Nou heb ik jullie ook doorverwezen naar een filmpje van de locatie waar ik de 2 voorgaande jaren zat. Maar ik weet niet of het wenselijk is om hier gasten binnen mee te krijgen die het bijvoorbeeld weer gaan gebruiken voor de levenloze vrouwen-achter-het-stuur-complicaties. Het viel me op dus ik meld het even via deze weg.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Suus »

Vorig jaar in augustus maakte ik een treintrip door Duitsland en in het fotoverslag plaatste ik een foto van een trein van Agilis die in Bebra op een opstelterrein stond. Ik zit nu in het boek Spoorwegen 2012 te bladeren en wat lees ik: Cantus reed tussen Eisenach en Bebra tussen 10 augustus en november met een treinstel van Agilis zodat de eigen Flirts gereviseerd konden worden.

En zo is na een half jaar alsnog een raadsel opgelost! :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door STF »

Er blijven maar spullen uit die te slopen sta-caravan komen; vrijwel elke ochtend komt de eigenaar langs om zijn auto opnieuw vol te laden. Vreemd, want ze hebben in die zeven jaar dat we de camping nu beheren, geen enkele keer overnacht in die caravan, dus hoe komt dat ding dan zo ontzettend vol? Staat dat er dus al tientallen jaren in, en nu die weg moet, is het ineens wel de moeite waard om het mee naar huis te nemen?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Thom91 »

Iemand hier nog een kruidvatje over?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door marvinkok »

Gisteren de twee hechtingen weer uit mijn lip laten halen. Afelopen zondag een klap op gehad tijdens de wedstrijd en toen tand door de lip. Zag er erger uit dan het was (water verdunt het bloed natuurlijk nogal) maar toch maar even langs het ziekenhuis gegaan en 2 draadjes gekregen. Was wel een mooie timing want gisteravond heerlijk spareribs, schnitzels en saté gegeten bij Villa Langenberg in Gronau. Onbeperkt vlees met soep vooraf en koffie of ijs na voor maar €15,-

Vanavond weer wedstrijd, hopen dat er niet weer een klap op krijg anders wordt een weer een reisje SEH...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Dexter »

Ik moet morgen iemand wegbrengen naar Meppel, een paar uur wachten en daarna ophalen. Heeft iemand een idee of er leuke manieren zijn om de tijd te doden daar in de omgeving, of in Zwolle of Groningen ofzo? Is er ergens koopzondag?
Vallend blad maakt rails glad.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Daan »

Thom91 schreef:Iemand hier nog een kruidvatje over?
Geen nood, vanaf volgende week weer voordelige kaartjes bij de AH ;-)
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Jef400 »

Het is te licht voor een eigen onderwerp en te zwaar om te negeren.
Kortom er is weer een bus bekogeld met een voorwerp in Noord
Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1169 ... len__.html

Kunnen die gasten daar niet één keer normaal doen aldaar.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Jef400 »

............dat ik begonnen ben met het formuleren van de plaatsen die ik verzonnen heb in het kader van het creëren van een nieuwe voetbalpiramide op Football Manager. En voor het bouwen van een spoorlijn op een eventuele nieuwe train-simulator.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Justin »

Buikgriep sucks. Lig nu al bijna 48 uur plat o.O
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door STF »

Pff, sta ik vanmiddag te wiebelen op de ladder omdat de verlichting van het allerhoogste reclamebord er weer eens mee opgehouden is, begint het ineens te gieten van de regen... Fijn...
Vorig jaar herfst hield die verlichting er ook al mee op; zijn twee TL buizen die in serie staan, dus als eentje stuk gaat, geeft de andere ook geen licht meer.
Gelijk maar beide starters vervangen, hopelijk kan ie nu weer ongeveer twintig jaar mee (er zaten namelijk TL buizen uit 1993 in).
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Jef400 »

Dat is knap voor die dingen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door STF »

Hoezo? De verlichting van een reclamebord staat alleen aan als je open bent terwijl het donker is, dat is zomers maar 90 minuten per dag en in de lente/herfst 3,5 uur per dag aan. In de winter zijn we niet veel open, dus ook dan tikken de branduren niet echt aan.
We hebben hier in het gebouw ook een ruimte waar totaal geen (dak)ramen zijn, dus daar staat het licht vrijwel altijd aan; mijn vader staat vroeg op en ik ga laat slapen dus zodoende zijn de TL buizen daar 20 uur per dag aan, nou die gaan dus ook niet langer dan 15 maanden mee.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door ODRAIL »

Justin schreef:Buikgriep sucks. Lig nu al bijna 48 uur plat o.O
Beterschap :wink: .
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Jef400 »

Justin schreef:Buikgriep sucks. Lig nu al bijna 48 uur plat o.O
Veel beterschap
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door htm_tram »

JeffreyMeijer schreef:Jongens even iets heel anders. Bij het opzoeken van de CFL-Treinen. ( Had ik even zin in ) staat de foto van HTM-Tram open en bloot daarop. Nou heb ik jullie ook doorverwezen naar een filmpje van de locatie waar ik de 2 voorgaande jaren zat. Maar ik weet niet of het wenselijk is om hier gasten binnen mee te krijgen die het bijvoorbeeld weer gaan gebruiken voor de levenloze vrouwen-achter-het-stuur-complicaties. Het viel me op dus ik meld het even via deze weg.
hoe bedoel je? Ti's trouwens gewoon htm_tram zonder hoofdletters. ;)


Ik wou ff kwijt dat de hoekse waard wel een leuk gebied is, iedegeval de nachtbussen dan... :pos:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Justin »

Jeffrey & KM46: Thanks. Na 60 uur is het ergste wel voorbij, nu alleen flink duizelig en opgeblazen gevoel. Hoop dat het morgen wel voorbij is ...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door hauptbahnhof »

En alsnog beterschap Justin. Hoop dat er goed voor je gezorgd word!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door ODRAIL »

Justin schreef:Jeffrey & KM46: Thanks. Na 60 uur is het ergste wel voorbij, nu alleen flink duizelig en opgeblazen gevoel. Hoop dat het morgen wel voorbij is ...
Reken er maar niet te veel op dat het morgen echt voorbij is. Het beste is als je het nog een paar daagjes kalm aan doet.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Geert »

Justin schreef:Jeffrey & KM46: Thanks. Na 60 uur is het ergste wel voorbij, nu alleen flink duizelig en opgeblazen gevoel. Hoop dat het morgen wel voorbij is ...
Beterschap Justin!
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Gekko123 »

Beterschap Justin. Hopelijk ben je er weer snel bovenop.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

Ik ben ook weer even thuis :) Klein teasertje van wat er ongeveer nog meer gaat komen ;)

Afbeelding
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door STF »

Ze zullen bij de servicebalie van de bouwmarkt wel raar staan te kijken als ik deze week met twee defecte Bosch accu-schroef(boor)machines aan kom zetten. Tja de ene kan sinds vorige week alleen nog maar achteruit draaien, de ander doet sinds gisteren ineens helemaal niets meer. Ik liep al te mopperen dat de garantie net verstreken was, de ene is 15 en de ander 16 maanden oud, maar er blijkt twee jaar garantie op te zitten.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Daniel »

Voor die ene zullen ze je ongetwijfeld een setje peperdure linksdraaiende schroeven proberen te slijten :mrgreen:

(Nog altijd beter dan de boormachine die m'n vader had, daarvan moest je het boortje met de hand draaien :P )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Jef400 »

htm_tram schreef:
JeffreyMeijer schreef:Jongens even iets heel anders. Bij het opzoeken van de CFL-Treinen. ( Had ik even zin in ) staat de foto van HTM-Tram open en bloot daarop. Nou heb ik jullie ook doorverwezen naar een filmpje van de locatie waar ik de 2 voorgaande jaren zat. Maar ik weet niet of het wenselijk is om hier gasten binnen mee te krijgen die het bijvoorbeeld weer gaan gebruiken voor de levenloze vrouwen-achter-het-stuur-complicaties. Het viel me op dus ik meld het even via deze weg.
hoe bedoel je? Ti's trouwens gewoon htm_tram zonder hoofdletters. ;)
Dat jou profiel-foto open en bloot op google staat en dat er misbruik gemaakt kan van worden.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten