Het Grote Blundertopic #8

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Dexter »

@Caspar: Jij bent gewoon een ijdeltuit :P Jouw haar ziet er nog prima uit als je mijn helm afzet, het is alleen iets platter maar dat zie je amper. Maar ik heb echt een coupe ravage na een scooterritje, mijn haar is dan onhandelbaar. :@
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Opeens ben ik blij met mijn krullen. Wat je ook doet, het schiet altijd terug in model, alsof de zwaartekracht niet bestaat en ik bij mijn geboorte genoeg haarlak heb gebruikt om het voor eeuwig in model te houden :')

In feite is het hebben van krullen zwaar overrated en kan je allerlei dure shampoo's gaan kopen zonder siliconenshit om het nog een beetje in model te houden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Dexter »

Is dat echt zo? Ik ken mevrouwen die een moord doen om van hun kroeshaar af te komen en stijl haar te hebben.

Ik heb tijdens mijn middelbare schooltijd ooit mijn haar in een scheiding gehad (dat is al zo'n 12 jaar geleden) en zelfs nu nog valt het soms spontaan in een scheiding als ik er niks aan doe. :shock:
Vallend blad maakt rails glad.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8662
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Milco »

Gisterenochtend op Amsterdam Bijlmer ArenA:
Er staan drie Connexxion-bussen op de bufferstrook: van voor naar achteren een Amba voor lijn 120, een MAN voor lijn 146 en nog een (oudere) Amba voor lijn 126. Tussen de bussen van lijn 120 en 146 was nog een plekje over waar met wat "proppen" nog een bus tussen kon worden gezet.
Dus even later komt er een GVB-Citea aangereden, de chauffeur moeite doen om z'n bus tussen de twee CXX-bussen te parkeren. Eindelijk staat hij op de bufferstrook... rijdt de voorste CXX-bus (lijn 120) weg... :lol:
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door STF »

Een buschauffeur van de Luxemburgse firma Schmit was vanavond duidelijk compleet vergeten de buitenverlichting in te schakelen, hij kwam met de dagrijlampen aan voorbij rijden... Achter en opzij dus volledig onverlicht...
Marc
Berichten: 1008
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 18:46
Locatie: Maastricht

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Marc »

Gisteren overkwam me bijna twee keer hetzelfde: ik moest van Schiphol naar Amsterdam genoegen nemen met een staanplaats in het Darretje. Bij de Zaanstraat maakt de trein met flinke vaart opeens een zwieper waardoor ik en ook andere mensen op het balkon bijna omvielen. Aan het einde van de middag nam ik vanaf Sloterdijk de IC naar Maastricht. Ik dacht even een sanitaire stop te maken tussen Sloterdijk en Amsterdam, omdat vanaf Centraal de trein altijd vol loopt. Tijdens de terugtocht naar m'n zitplaats kwamen we net aan bij de wisselstraat tussen Sloterdijk en de Singelgrachtbrug. De trein maakte een zwieper naar rechts, waardoor ik bijna met m'n hoofd in een kinderwagen terecht kwam...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door ODRAIL »

Daarom probeer ik bij stations en wisselstraten zo min mogelijk door de trein te lopen. Zeker bij dubbeldekstreinen.
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Dafdriver »

Marc schreef:Gisteren overkwam me bijna twee keer hetzelfde: ik moest van Schiphol naar Amsterdam genoegen nemen met een staanplaats in het Darretje. Bij de Zaanstraat maakt de trein met flinke vaart opeens een zwieper waardoor ik en ook andere mensen op het balkon bijna omvielen. Aan het einde van de middag nam ik vanaf Sloterdijk de IC naar Maastricht. Ik dacht even een sanitaire stop te maken tussen Sloterdijk en Amsterdam, omdat vanaf Centraal de trein altijd vol loopt. Tijdens de terugtocht naar m'n zitplaats kwamen we net aan bij de wisselstraat tussen Sloterdijk en de Singelgrachtbrug. De trein maakte een zwieper naar rechts, waardoor ik bijna met m'n hoofd in een kinderwagen terecht kwam...
Hoe bezorg je een klein kind een trauma?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Justin »

Auw, een barbell half op je kruis laten vallen, terwijl je op een Swiss Ball bezig bent, is geen goed idee :X. Het terug laten rollen van een zware dumbbell richting diezelfde lichaamsplek terwijl je zit op een bench evenmin :')
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Ardan »

Justin schreef:Auw, een barbell half op je kruis laten vallen, terwijl je op een Swiss Ball bezig bent, is geen goed idee :X. Het terug laten rollen van een zware dumbbell richting diezelfde lichaamsplek terwijl je zit op een bench evenmin :')
Mag ik ondertiteling? :lol:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Alle bibliotheken zouden mooie nieuwe boekenleggers krijgen. Zo gezegd, zo gedaan, dus ontvingen we vanmiddag een doos met vier bundels boekenleggers. Ze zouden voor glad en achter ruw papier hebben, zodat het mogelijk zou zijn op de achterkant met een stempel een inleverdatum erop te zetten.

Maar helaas: we kregen boekenleggers met zowel voor als achter glad papier. En dus kan je de stempel er met een vinger weer afvegen en krijg je boeken met inktvlekken.

Toen ik de verantwoordelijke hier op wees kreeg ik te horen dat ik dan de datum dan maar met de hand erop moest schrijven of op elke boekenlegger een etiket te plakken.

Ik heb op de computer maar onze eigen boekenlegger geopend en op 10x printen geklikt en met een papiersnijder op maat gesneden...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21340
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Meltrain »

Ik was me net aan het scheren en toen sneed ik mezelf per ongeluk aan de rand van mijn bovenlip.
Is niet prettig kan ik je vertellen... :X
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door tsov »

Meltrain schreef:en toen sneed ik mezelf per ongeluk
Gelukkig deed je het niet expres ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Daniel »

En ik sneed me net tijdens het afdrogen van een mes... nu dus zo'n vervelend sneetje wat een tijd blijft bloeden...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Dafdriver »

Vanochtend tijdens het auto wassen een klein blundertje gemaakt. Het afspoelen doe ik meestal met water uit de regenton, opzich weinig mis mee behalve als je de inhoud van de emmer tegen de buitenspiegel mikt want dan krijg je een soort van boemerang effect. Afijn dat werd dus even de natte broek omwisselen voor een droge na de gedane arbeid.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Suus »

Een vrouw was achter het stuur aan het bellen met de telefoon in de hand toen ze probeerde de auto achteruit in te parkeren. Bij het indraaien merkte ze op dat ze er flink naast zat en ze probeerde toen waarschijnlijk te remmen. Dat ging echter fout want ze ging opeens met volle vaart achteruit en ramde vervolgens de auto waar ze naast wilde parkeren. Die auto omhelsde vervolgens de basketbalkorfmast er vlakbij...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Michael »

tja. Autorijden en bellen tegelijk gaat niet samen
TLP
Berichten: 1558
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door TLP »

Vanochtend had ik een erg dromerige chauffeur... vertrekt 'ie ten eerste te laat bij Amstelveen Busstation en moet ik 'm vervolgens herinneren dat het licht wit was omdat 'ie na 5 seconden nog niet weg was. :oops:
Zijn antwoord: dankjewel!
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Etienne »

In die categorie kan het ook anders: Vanochtend stond een auto voor een busstoplicht met 2 bussen (waaronder degene waar ik in zat) erachter. Maar dat "negenoog" gaat nimmer op groen dan. Diverse keren op de Toeter gestaan en toen viel het kwartje pas bij die mevrouw in de auto. :roll:
Laatst gewijzigd door Etienne op di 13 mar 2012, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door webguy »

In Nijmegen is rijschool Nova verhuisd van zn lokatie naar nieuwe lokatie een kilometer verder op aan de St. Annastraat. Die rijden al 3 maanden met stickers "Binnenkort lessen in de nieuwe mini". Vervolgens komt op de oude lokatie een nieuwe rijschool, namelij rijschool Nivo. Rara wat voor auto's die hebben? Ook nieuwe mini's. Dus, waren de namen van rijscholen op ofzo?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Wubbo »

Etienne schreef:In die categorie kan het ook anders: Vanochtend stond een auto voor een busstoplicht te branden met 2 bussen (waaronder degene waar ik in zat) erachter. Maar dat "negenoog" gaat nimmer op groen dan. Diverse keren op de Toeter gestaan en toen viel het kwartje pas bij die mevrouw in de auto. :roll:
Dat klinkt inderdaad als een behoorlijke blunder, ik zou die auto gaan blussen als ie staat te branden in plaats van te toeteren, dat heeft dan zo weinig zin ;-) ;-)
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Stefan »

En wachten tot een negenoog op groen gaat, tsja.. Dat zal inderdaad wel héél lang duren! :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Justin »

Ardan schreef:Mag ik ondertiteling? :lol:
Het bleef beperkt tot een afgestompte kreet à la "OEEEH".

Gelukkig was het niet al te druk in de sportschool op die twee momenten :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Etienne »

Wubbo schreef:Dat klinkt inderdaad als een behoorlijke blunder, ik zou die auto gaan blussen als ie staat te branden in plaats
van te toeteren, dat heeft dan zo weinig zin ;-) ;-)
Ehm ja, typefouten zijn ook blunders :lol: :lol:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #8

Bericht door Dexter »

Na relatief lange blunderloze periode ben ik inmiddels weer lekker op dreef:

- Gisteren na het aflossen laat ik op Ut mijn thee op het perron staan. Toen ik wegreed dacht ik:"Hee, ik had toch thee gehaald?" Straks maar even kijken of het er nog steeds staat. Zoja, dan staken de schoonmakers vast weer eens.

- Vanmorgen tijdens het klaarmaken van het ontbijt wil ik een pak jus d'orange omschudden, blijk ik de dop er half op gedraaid te hebben. Ik kwam er bij de 3e x schudden achter. Resultaat: Cuisine à la Jus d'Orange.
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten