Mag ik even kwijt #106

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
Geert schreef:Zeg, wat is dit allemaal voor codetaal?!
Ze zijn een aanslag aan het voorbereiden denk ik :Y
De Spits heeft geen lezersbrievenpagina toch?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Suus »

Ardan schreef:Gekke vraag hoor, maar waarom bestelt de MANAGER 8 hamburgers? Als jullie het zo druk hebben, gaat ze toch ook niet nog eens zelf uitgebreid bestellen en vreten? Ik moet er niet aan denken om er 8 naar binnen te werken... Eéntje is lekker hoor, maar meer...
Ik denk dat het acht hamburgers voor in de bin is.

Ik had ooit een RM, en als zij er 's ochtends was deed ze altijd de HACCP-check van de grills. Na afloop gooide ze echter niet, zoals gebruikelijk, de patty's in de bak met afgeschreven producten maar ze at ze allemaal op onder het mom van kwaliteitscontrole. Maar er zijn 2 10:1 grills en 2 4:1/3:1 grills waarbij alles gecontroleerd moest worden. Na afloop van de controle had ze dus 16 10:1 patty's, 12 4:1 patty's en 8 3:1 patty's opgegeten, vaak voor half twaalf 's ochtends :X

Verklarende woordenlijst:
Bin = warmhoudkabinet voor rundvleesburgers
HACCP = Methode om de voedselveiligheid te kunnen controleren
Afschrijven = Etenswaren die langer dan de gestelde termijn bewaard zijn worden onverkoopbaar verklaard en in een speciale afvalbak gegooid. Van dit eten wordt varkensvoer gemaakt.
Kwaliteitscontrole = Niet-bestaande controle die als geheimtaal voor "ik heb trek, geef mij eten" door managers wordt gebruik.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

Bee schreef:Na afloop van de controle had ze dus 16 10:1 patty's, 12 4:1 patty's en 8 3:1 patty's opgegeten, vaak voor half twaalf 's ochtends :X
Wacht even, dat is

16/10 = 1,6 Pound
12/4 = 3 Pound
8/3 = 2,7 Pound

samen 7,3 Pound *453,6 gram per pound = 3,3 kilogram vlees. Alleen vlees. Voor half twaalf 's ochtends.

Okee dit geloof ik gewoon niet :N
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

Centraal McDonald's topic gemaakt voor dit soort praat *O*
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door htm_tram »

JeffreyMeijer schreef:
htm_tram schreef:
JeffreyMeijer schreef:Jongens even iets heel anders. Bij het opzoeken van de CFL-Treinen. ( Had ik even zin in ) staat de foto van HTM-Tram open en bloot daarop. Nou heb ik jullie ook doorverwezen naar een filmpje van de locatie waar ik de 2 voorgaande jaren zat. Maar ik weet niet of het wenselijk is om hier gasten binnen mee te krijgen die het bijvoorbeeld weer gaan gebruiken voor de levenloze vrouwen-achter-het-stuur-complicaties. Het viel me op dus ik meld het even via deze weg.
hoe bedoel je? Ti's trouwens gewoon htm_tram zonder hoofdletters. ;)
Dat jou profiel-foto open en bloot op google staat en dat er misbruik gemaakt kan van worden.
Welke profiel foto dan?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Suus »

Fles schreef:Okee dit geloof ik gewoon niet :N
Haar buik stak verder naar voren dan haar borsten :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Justin »

Thanks peeps.

Na 4 dagen getergd te zijn, gaat het nu eindelijk wat beter. Heb wat medicatie gekregen van de dokter, en moet komende dagen nog goed op alles letten, inclusief voeding. Ik heb nog niet echt mijn eetpatroon terug, maar het is al wat meer eetlust dan 2 crackers en een halve kom soep op 1 hele dag. De O.R.S. Solutie werkt gelukkig als een tierelier, dus mijn lijf neemt nu weer alle voedingsstoffen op. Een abonnement op de wc hebben is ook maar niks.

Ik merk dat ik nog wel gauw duizelig, moe en misselijk ben, dus ben denk ik nog zeker tot morgen thuis.

Bedlegerig zijn verveelt ook op den duur, en krijg er soms ook nek- en rugpijn van, dus ben nu maar weer voor m'n laptop gekropen, maar ik merk dat ik niet te lang voor dit ding moet zitten :| .
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Geert »

Gelukkig gaat het weer wat beter! :pos:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Caspar »

Vanmiddag reed ik door een straat met een klaar-over (lang niet meer gezien trouwens). Een oude knar van rond de 75 à 80 vond het blijkbaar te lang duren, en fietste na een paar seconde gewoon door, en ramde met zijn fiets behoorlijk hard tegen de klaar-over vrouw op. :? Andere vrouw gaf 'm een mep met haar klaar-over bordje tegen zijn achterhoofd :lol:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Thom91 »

Oude lui van tegenwoordig
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door deadlock »

Bejaarden zijn echt evil.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Caspar »

Thom91 schreef:Oude lui van tegenwoordig
En dat in jouw woonplaats. Of hoort De Noord daar niet bij?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

Caspar wanneer gaan wij eens woedend hard een weekend door Rumunia roeren? *O*
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39190
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Daniel »

Tja, helpdesks... op zich is die van XS4ALL een goed voorbeeld, vooral qua snelheid van reageren. Maargoed, als je snel reageert moet je wel goed nadenken hoe je dat doet.

Nougoed, ik had dus het probleem dat als ik op de teletekstknop van m'n afstandsbediening drukte dat ik geen teletekst te zien kreeg terwijl dat altijd gewerkt had. Mailtje naar de helpdesk en de volgende dag al een reactie: vermoeden was dat de knop defect was en ze zouden een nieuwe afstandsbediening opsturen.
Toch maar een mail erachteraan dat het lampje van de afstandsbediening gewoon reageerde op 'n druk op de knop, net als de ontvanger. Dan lijkt de knop me toch niet defect :P
Pas toen kreeg ik instructies hoe de fabrieksinstellingen van de TV-ontvanger terug te zetten (staat opvallend genoeg niet in de handleiding) en dat bleek ook gewoon de oplossing van het probleem te zijn...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Thom91 »

Caspar schreef:
Thom91 schreef:Oude lui van tegenwoordig
En dat in jouw woonplaats. Of hoort De Noord daar niet bij?
Onderdeel van de gemeente :P
Maar ik kom er vrijwel nooit, alleen voor de chinees :mrgreen:
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door ODRAIL »

Justin schreef:Thanks peeps.

Na 4 dagen getergd te zijn, gaat het nu eindelijk wat beter. Heb wat medicatie gekregen van de dokter, en moet komende dagen nog goed op alles letten, inclusief voeding. Ik heb nog niet echt mijn eetpatroon terug, maar het is al wat meer eetlust dan 2 crackers en een halve kom soep op 1 hele dag. De O.R.S. Solutie werkt gelukkig als een tierelier, dus mijn lijf neemt nu weer alle voedingsstoffen op. Een abonnement op de wc hebben is ook maar niks.

Ik merk dat ik nog wel gauw duizelig, moe en misselijk ben, dus ben denk ik nog zeker tot morgen thuis.

Bedlegerig zijn verveelt ook op den duur, en krijg er soms ook nek- en rugpijn van, dus ben nu maar weer voor m'n laptop gekropen, maar ik merk dat ik niet te lang voor dit ding moet zitten :| .
Hmmm, Ik dacht even dat ik vanochtend ookl aan de beurt was voor de buikgriep. Zat maar liefst vier keer in korte tijd op de pot/ Bleek achteraf dat ik gisteren iets te veel spek (lees snoep) op had. Het liep dus met een sisser af :shock: :wink: .
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Ardan »

Buikgriep schijnt wel een beetje te heersen, ik ken meer mensen die er last van hebben... is het besmettelijk?
Aan iedereen die het heeft: beterschap! :)

Stelletje faalkonijnen zijn het trouwens ook bij de Noord-Zuidlijn. Ze hadden mij gewoon moeten aannemen, ik had de aansluiting bij de RAI met een half uurtje af!
Afbeelding
:mrgreen:
Ik doe ook maar wat
Stefan
Berichten: 4304
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Stefan »

Ik voel me ook niet al te denderend op dit moment, hoop wel dat ik 'gespaard' blijf. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39190
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Daniel »

Je bent niet de enige :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door tsov »

Ah, meer lotgenoten :')
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Fles »

Ik heb nergens last van *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Suus »

Ook ik ben superfit, zeker als het mooi weer is *O*

En dat terwijl ik op een school werk, waar je toch honderdduizendmaal meer kans hebt op de meest verschrikkelijke infectieziektes :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21354
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Meltrain »

Ardan schreef: Stelletje faalkonijnen zijn het trouwens ook bij de Noord-Zuidlijn. Ze hadden mij gewoon moeten aannemen, ik had de aansluiting bij de RAI met een half uurtje af!
Afbeelding
:mrgreen:
Flexity's. *O* Ik hoop echt dat die nog eens in Nederland komen te rijden.
Maar Ardan, je had op zijn minst op die metro's het logo van de Hamburger Hochbahn kunnen vervangen door een logo van het GVB. :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Justin »

Ardan schreef:Buikgriep schijnt wel een beetje te heersen, ik ken meer mensen die er last van hebben... is het besmettelijk?
Aan iedereen die het heeft: beterschap! :)
Ja buikgriep is (zeer) besmettelijk :(. Volgens de dokter en het ziekenhuis heerst het nu hier in de regio Zuid-Holland-Zuid.
Tja, het is weer eens wat anders dan normale griep, Mexicaanse Griep, Vogelgriep en SARS laten we maar zeggen :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Michael
Berichten: 11764
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #106

Bericht door Michael »

Ardan schreef:Maareh Michael, ik lees hier met enige regelmaat werktijden van jou waarvan ik echt denk: waarom pik je dit überhaupt? Volgens mij mag het helemaal niet. Je hebt recht op pauze, om die volledig te gebruiken, en mag niet meer uren achter elkaar staan dan in je CAO en het wettelijk bepaalde. Ik neem tenminste niet aan dat de McDo je lust en je leven is, je er volledig ervan afhankelijk bent en je niks te klagen hebt? Je kunt wel beter werk krijgen denk ik..
Onze diensten mogen voor zover ik begrepen heb niet langer zijn dan 12 uur. Normaal gesproken worden we nooit langer ingerooster dan 12 uur. Een dienst van 12 uur is al zeer zeldzaam. Vaak heb je die diensten alleen bij drukke evenementen. Normaal gesproken kunnen we altijd fatsoenlijk pauze houden. Maar aangezien 2 managers niet fatsoenlijk shift kunnen draaien is het dan vaak gewoon een rotzooi. Ik heb al geprobeerd te praten met die 2 managers daarover. Bij de 1 is dat goed gegaan maar met die ander valt niet mee te praten. Aangezien die manager niet volledig goed nederlands spreek en ze je dus ook vaak verkeerd begrijpt. Ik had het er gisteren met een collega over en die raadde mij aan als dat weer gebeurd naar de restaurantmanager te gaan. Ik begreep ook van die collega dat de laatstgenoemde manager ook vaak in de managementmeetings zegt dat als een crewlid iets verkeerd doet dat ze dat in de management meeting allemaal loopt te zeggen. Maar ze kijkt niet naar haar zelf. Terwijl het vaak aan haar ligt. Want bij iedere manager die shift heeft kan ik gewoon fatsoenlijk werken. Maar als zij shift heeft heb ik altijd gezeik. Ze heeft zelfs een keer gedreigd me naar huis te sturen. Ik had het beste gevonden om naar huis te gaan maar dan had zij zelf een probleem aangezien ik keukensluit had en de countersluitpersoon kon geen keukensluit. Leuk detail: Als ze mij naar huis had gestuurd had ze geen keukenpersoon meer gehad aangezien ik de enige keukenpersoon was op dat moment. En er was ook nog maar 1 kassapersoon. de rest had ze al naar huis gestuurd.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten