Mag ik even kwijt #107

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Klaasje »

Ik weet zeker dat meerdere forumgebruikers hem ooit gespot hebben... Overigens kan ik zijn betogen voor democratisering wel waarderen hoewel ik nog steeds geen fan ben van het gedachtegoed van de PVV.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door deadlock »

Bee schreef:*O* Hero Brinkman ondermijnt de gedoogcoalitie en stapt uit de PVV maar behoudt zijn zetel *O*
Hij ondermijnt de gedoogconstructie niet want hij gaat gewoon door met gedogen...
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

Klaasje schreef:Ik weet zeker dat meerdere forumgebruikers hem ooit gespot hebben... Overigens kan ik zijn betogen voor democratisering wel waarderen hoewel ik nog steeds geen fan ben van het gedachtegoed van de PVV.
Hero Brinkman heb ik nooit gespot, maar Sietse Fritsma heb ik wel eens ontmoet toen ik in het publiek van Pauw en Witteman zat :)
deadlock schreef:
Bee schreef:*O* Hero Brinkman ondermijnt de gedoogcoalitie en stapt uit de PVV maar behoudt zijn zetel *O*
Hij ondermijnt de gedoogconstructie niet want hij gaat gewoon door met gedogen...
Gedogen tot het hem niet meer zint, en dat kan al na de presentatie van de Catshuisakkoorden zijn :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Klaasje »

JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door JWM »

Bee schreef:Gedogen tot het hem niet meer zint, en dat kan al na de presentatie van de Catshuisakkoorden zijn :Y
Hij kan natuurlijk ook wat wisselgeld gaan vragen in ruil voor steun of het kabinet moet weer met de SGP om de tafel... :')
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

als het dus bij een aantal besluiten inderdaad op 1 man hangt of het al of niet doorgaat, en dat is dan ook nogeens DEZE man, dan zeg ik inderdaad: Blaas maar op dat kabinet :Y
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

Fles schreef:Ook hier maar even. Weet iemand een GOEIE compacte tas waar EN een tablet EN een niet zo compacte camera EN nog wat kleine dingetjes in passen? Ik zoek me de tering :( En nu loop ik met 2 losse tassen als een soort soldaat, da's ook niet handig.
Ik vond vandaag bij een buitensportzaak in Dv een mooie schoudertas waar alles in kan en die toch niet te lomp groot is *O* De Eagle Creek Vagabond 40483 :Y En nog voor een schappelijk bedrag ook :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

De nieuwe nieuwsbrief van de facilitaire dienst heeft een nieuwe rubriek "Melding van de maand" waarbij de grappigste melding van de maand wordt geplaatst. En deze maand is het:

De receptie van het Universiteitstheater maakte 13 maart in de ochtend de volgende melding:

'Koffie automaat 117573 geeft koffie zonder bekers.'


:lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Klaasje »

Dat is behoorlijk frustrerend als dat jou overkomt kan ik je verklappen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

Bee schreef:De nieuwe nieuwsbrief van de facilitaire dienst heeft een nieuwe rubriek "Melding van de maand" waarbij de grappigste melding van de maand wordt geplaatst. En deze maand is het:

De receptie van het Universiteitstheater maakte 13 maart in de ochtend de volgende melding:

'Koffie automaat 117573 geeft koffie zonder bekers.'


:lol:
Leuk, een facilitaire dienst die niets beters te doen heeft dan mensen uit te lachen die klagen over het wanfunctioneren van diezelfde facilitaire dienst. Willen zeker heel graag op zoek naar een andere baan of zo? Mag gewoon hoor, trouwens :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

Ik werk niet meer bij de Facilitaire Dienst, men heeft de bibliotheek eruit gehaalt. Dat scheelt, kan ik nu eindelijk in het openbaar om ze lachen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door deadlock »

Hahahahhaahhaha :D

Wat jammer dat De Speld ermee ophoudt :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

deadlock schreef:Wat jammer dat De Speld ermee ophoudt :(
Hoe kom je daar nu weer bij? De Pers stopt, de Speld niet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Jef400 »

Het is geweldig feest in Den Haag. Lekker fel debat met echte oppositie.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door htm_tram »

We maken een nieuw broodje op school.

Deeg voor witte bolletjes, ipv zachtbrood poeder en water neemt men bier en mayo. Als het deeg klaar is doe je prei, rode uit en stukjes gebakken friet op het deeg. Nog ff afkneden. Maak je kleine bolletjes van. Kort laten rusten, plat drukken. Wat kort gebakken shoarma en chili sause op. Dicht vouwen. Op punten. 60 minuten laten rusten, vervolgens bakken en je hebt broodjes kapsalon. :pos:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

Ik zou die hele bukkem nog ff in de grill mikken hoor trem :Y :pos:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Stefan »

Wel geniale uitvinding trouwens! :Y :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

Help, is mijn gazon nog te redden?

Afbeelding

:cry:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

Bloody hell -o-

net even een docu zitten kijken op BBC4 over de Bombay Railway. Daar vervoeren ze alleen in het stadsverkeer gewoon 6,5 miljoen mensen per dag (6 keer zoveel als alle spoorvervoerders bij elkaar in heel Nederland), rijden er 1730 treinen per 24 uur (meer dan 1 per minuut gemiddeld). Daar rijden ze ook per dag gemiddeld 10 spoorlopers dood, en prakken ze routinely 5000 man in een trein die bij 1200 man zit- en sta-vol is. "Super Heavy Crush Load" noemen ze dat. Is iedere dag van 6 to half 9 smorgens en van 4 tot half 7 savonds.

Doodnormaal.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Ardan »

Fles schreef:(...) en prakken ze routinely 5000 man in een trein die bij 1200 man zit- en sta-vol is. "Super Heavy Crush Load" noemen ze dat. Is iedere dag van 6 to half 9 smorgens en van 4 tot half 7 savonds.

Doodnormaal.
Bij 1200 man zit- en stavol ja. Maar je vergeet de immense capaciteit van het dak nog heh :mrgreen:
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

Nou serieus, je had het eens moeten zien. Treinen stoppen soms niet eens. honderden die uit en in stappen bij 5-10 km/h en tsja, einde perron is gas op de plank :shock: ik zou daar niet voor mijn lol een beetje relaxt bordjes lopen knallen :')
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door STF »

Ze zijn vanmorgen weer eens vergeten het licht uit te doen in het pomphuisje aan het einde van de camping, dat staat dus een hele week dag en nacht aan, tot dinsdagochtend de volgende controle is. Vorig jaar zomer hadden ze dat ook al eens een paar keer vergeten, toen dachten nieuwe kampeerders 's avonds dat het een toiletgebouw van de camping was...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Wubbo »

6,5 miljoen reizigers in 1730 treinen. Dat is 3750 man per trein. Gemiddeld. :?
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Vinny »

Ja, dat is pas vervoeren :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten