Mag ik even kwijt #107

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

Zurich - Sneek met de trein is nog wel een eindje forensen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Meltrain »

Maar Zurich heeft toch helemaal geen station? :o

Ik dacht dat Vinny in Amsterdam-West woonde? :oops:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

Ik weet ook wel dat Vinny in Amsterdam woont, maar omdat hij zoveel opmerkingen maakt over Zürich kon ik het niet laten :twisted:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Vinny »

Amsterdam - Heeg is dus niet mogelijk met het openbaar vervoer. Of je komt elke dag te laat op je werk... :') (iets met dienstregeling gericht op vroegte en zo... :X )
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Vinny »

Meltrain schreef:
Vinny schreef:En ja dat bedrijf is gevestigd in Friesland..., in Heeg om precies te zijn. Ik ga deze week eerst in een jeugdherberg zitten en daarna nog even kijken of ik heen en weer ga reizen per olieslurper of toch een huisje ga huren.
Gewoon met de trein naar Sneek en dan met bus 46. ;)
Maar veel plezier met je nieuwe baan. :D Tot nog toe werkte je bij ProRail, toch?
Ik heb een tijdje bij ProRail gewerkt. Helaas is me toen niet gelukt om door te stromen naar een fuctie die wel bij mijn opleiding paste dus ben ik weer via detachering ergens anders terecht gekomen. En tot aan de crisis kon ik me altijd wel redelijk door tijdelijke contracten heen worstelen, maar mijn vakgebied (stedenbouw, planlogie, verkeerskunde) is natuurlijk wel heel erg getroffen...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1964
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Anne »

KM46 schreef:Zo, Het is lente. En dus ging vanochtend de eerste motorclub weer over de dijk voorbij :wink: .
Ja vandaag ook maar weer eens een stuk gereden.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door ODRAIL »

Vandaag weer een vrije dag. Ook wel weer genoeg te doen thuis.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Dexter »

Ik ben ook thuis druk in de weer, met inpakken. Morgen ga ik met Caspar naar Roemenië en Bulgarije. 8-) Als ik weer thuiskom, kieper ik mijn tas leeg, stop er schone kleding in en ga ik naar Kopenhagen en Legoland Billund met mijn wederhelft, en een vriendin en haar man. Twee weken vakantie en daarvan ben ik welgeteld één dag thuis. :D

Achter de geraniums zitten kan altijd nog, als je oud bent. :lol:
Laatst gewijzigd door Dexter op ma 26 mar 2012, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Vallend blad maakt rails glad.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door deadlock »

FOO FIGHTERS OP LOWLANDS *o* Hoe vet is dat :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door ODRAIL »

Ondanks een vrije dag loop ik toch nog weer een beetje achter op mijn voorgenomen schema van deze week.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Justin »

Zo, weer terug van een lang weekendje Center Parcs in Emmen :). Heerlijk genoten met m'n familie - voor het eerst in deze samenstelling sinds 1994 :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door STF »

Zojuist de andere helft van het sanitairgebouw maar weer eens geopend, de helft hebben we in de winter altijd dicht omdat het dan toch uitgestorven stil is op de camping. Pff wat kwam er deze keer een ontzettend bruin water uit de douches in die ruimte, bruiner dan bruin... Vorig jaar was het toch niet zo erg als nu.

Het voelt altijd net alsof je een complete verkeersleidingspost opstart bij het inschakelen van de elektriciteit in die helft van het sanitairgebouw; zes schakelaars moet ik inschakelen, vervolgens hoor je meerdere relais inschakelen, verder een zachtjes gezoem/gebrom en er beginnen ook controlelampjes te branden.
In werkelijkheid stelt het niks voor; is gewoon het betaalsysteem van de wasmachine, wasdroger en douche.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

Best veel werk, 900 dvd's uit hun doosje halen en weggooien, het velletje papier uit het hoesje halen en in de papierbak stoppen en het doosje weer in de bananendoos stoppen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

Bee schreef:Best veel werk, 900 dvd's uit hun doosje halen en weggooien, het velletje papier uit het hoesje halen en in de papierbak stoppen en het doosje weer in de bananendoos stoppen.

Ook een typisch klusje dat raakt aan de grenzen van jouw verstandelijke vermogens geloof ik he :P
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Meltrain »

Bee schreef:Best veel werk, 900 dvd's uit hun doosje halen en weggooien, het velletje papier uit het hoesje halen en in de papierbak stoppen en het doosje weer in de bananendoos stoppen.
Waarom gooi je die DVD's dan weg? :shock:
Als ze weg moeten, kun je ze net zo goed gratis aan de studenten geven. :P (Als in: 'Bij elk geleend boek, 1 gratis DVD'. :lol: )
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Justin »

Och, Bee's perikelen, wie kent ze niet :)?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

Ik zie al een hele reeks kinderboeken aankomen _O-

"Een zitmaaiertje rijden met STF"
"Een computerklusje met Bee"
"Een blundertje maken met Dex"
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Fles »

EN niet te vergeten: "Een klokje kopen met Fles" :')

Zeg, weten jullie nog van die mooie DB Stationsklok die ik op 7 oktober besteld heb, 2011?

Die "tijdelijk niet leverbaar was"?

Die week 2 of 3 in 2012 zou komen?

Oh nee week 9?

Oh wacht, week 12?

Oh nee toch niet, maar eind week 13 hebben we hem :Y ?

Die komt nu in week 17 *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Suus »

Meltrain schreef:
Bee schreef:Best veel werk, 900 dvd's uit hun doosje halen en weggooien, het velletje papier uit het hoesje halen en in de papierbak stoppen en het doosje weer in de bananendoos stoppen.
Waarom gooi je die DVD's dan weg? :shock:
Als ze weg moeten, kun je ze net zo goed gratis aan de studenten geven. :P (Als in: 'Bij elk geleend boek, 1 gratis DVD'. :lol: )
De kast zit vol, dus hebben we besloten dat er minimaal 1700 dvd's de kast uit moeten, ook omdat we gaan verhuizen en daar minder kastruimte krijgen. Dus alle DVD's die nog zijn overgezet van videoband (in 2003) of materiaal bevatten dat niet meer relevant is gaat de kast uit. De doosjes kunnen we hergebruiken omdat we altijd eigen doosjes met een magneetslot gebruiken, dus moet na het afschrijven de DVD eruit (99% zijn gebrande schijfjes van Imation met een sticker erop) en de omslag uit het hoesje. Al die doosjes gaan naar het magazijn, dus hebben we een paar verhuisdozen besteld, die volgestort met de lege doosjes en het interne verhuisbureau gebeld of ze het even willen verhuizen naar de kelders van de Leeuwenburg :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door STF »

Fles schreef:Ik zie al een hele reeks kinderboeken aankomen _O-

"Een zitmaaiertje rijden met STF"
"Een computerklusje met Bee"
"Een blundertje maken met Dex"
"Een OV chipkaart uitproberen met find_your_spot"
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Klaasje »

Een bordje schieten met Fles.
Een Noordoost-avondspitsrapportage posten met Daniël.
Een betoog voor de ZZL houden met Statler rail.
Een Patty in de Bin doen met Michael.
Mensen wegjagen met een blindengeleidestok met VIRM.

Wie biedt meer? :mrgreen:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Justin »

Onzin uitkramen met ... ?

Mij :')?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Klaasje »

Gelukkig is dit "Mag ik even kwijt". :pos:
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door Jef400 »

Tot mijn grote verbazing gister nog mensen die geprobeerd hebben een jongen op school neer te steken met een of andere metalen voorwerp uit het techniek-lokaal vandaan. Gasten geschorst en Politie op school geweest vandaag. Dus het was weer eens vuurwerk vandaag.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #107

Bericht door STF »

Vorig jaar omstreeks deze datum hebben we onze 1 jaar oude aanhanger ingeruild (en een nieuwe met hef-installatie voor teruggekocht), de verkoper gaf toen aan dat hij niet een al te hoge inruilprijs kon geven omdat hij waarschijnlijk nauwelijks meer van dat ding af zou komen, het was een erg weinig verkocht model volgens hem. Het leek mij zo'n standaard praatje wat ie tegen elke klant zegt bij het inruilen van een auto of aanhanger; "nee naar uw type voertuig is echt helemaal geen vraag..." Kennelijk blijkt hij toch wel de waarheid te hebben gesproken, want die aanhanger staat er nog altijd, zag ik vanmiddag.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten