Het Grote Blundertopic #9

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

Ik kreeg gisteren ineens een bevestigingsmail van een camping in Noorwegen, voor een maand later dan we gepland hadden.

Diezelfde camping had 2 weken eerder al WEL de goede datum bevestigd :')
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door webguy »

Haha, dat heb ik gisteren bij een klant gedaan die vrijdag belde om voor maandag een werkplek te boeken, maar waar ik maandag een mailtje van kreeg "Wil je weer voor maandag boeken". Pas nadat ik had geboekt bij onze locatie en terugbevestigd naar de klant daagde het dat die klant vrijdag had gezegd dat zn email het niet deed...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door webguy »

Blunder van de dag: Latta deelde vanmorgen op station in Nijmegen boterkuipjes uit met bagel, een dotje Latta, mesje, servetje, en een flyer. Leuk tot nu toe. De flyer bevat echter een QR code (maar geen URL), die linkt naar een Facebook app/quiz over of je smeert of scoopt. Scan je de code op je mobiel, krijg je Facebook, moet je inloggen en oh wacht, die FB app/quiz doet het niet op je mobiel. Oftewel, je moet de QRcode scannen en dan onthouden en op je pc intoetsen. Nee, erg logisch. Lost me bij stap 2.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daniel »

Een apparaat hier op 't werk geeft momenteel foutcode 4, maar in de handleiding staat alleen een code 3 en 5, geen 4. Ehm, niet zo handig... :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Caspar »

Ik stond net ruim 5 minuten te wachten voor een gesloten toilet in de Fyra, terwijl het een tot evacuatie materieel opberghok gedegradeerde kast bleek te zijn. Ik maar denken: wat is ie lang bezet.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Vinny »

terwijl het een tot evacuatie materieel opberghok gedegradeerde kast bleek te zijn.
Mooi geformuleerde zin :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Het moet natuurlijk zijn: Evacuatiematerieelopberghok :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

Mooi spa tiege bruik in der daad :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Het moet natuurlijk zijn: Evacuatiematerieelopberghok :Y
Evacuatiemateriaalopberghok tenzij er voertuigen instaan.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Justin »

Vandaag in de sportschool was het Volleybalteam lekker bezig. Een jongen was bezig met een kettlebell swing uit te voeren (20kg) en bij de laatste zwaai was hij zijn grip kwijt -- BAMN tegen de muur aan; gelukkig miste hij de fysiotherapeut op een haar na :') - dat had anders kunnen lopen :O
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Caspar »

Nog een andere blunder van mij van afgelopen week:

Ik kreeg onlangs bezoek en ging lekker koken, had me er goed op uitgeleefd. Gourmetten, met vlees wat ik zelf had gemarineerd, eigen gemaakte sausjes etc. Na afloop nog een dessert gemaakt met bramen, aardbeien, roomijs en slagroom. Als finishing touch daaroverheen nog wat kaneel poeder gestrooid. Althans dat dacht ik.

Had me vergist; het kaneel bleek chilipoeder te zijn, en het dessert was zo wel heel erg scherp geworden.
Toen de eerste hap was gegeten liep ik zo ongeveer paars aan van schaamte.
Dineren in kaarslicht heeft zo zijn risico's... :@
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Ennes »

Caspar schreef:Nog een andere blunder van mij van afgelopen week:

Ik kreeg onlangs bezoek en ging lekker koken, had me er goed op uitgeleefd. Gourmetten, met vlees wat ik zelf had gemarineerd, eigen gemaakte sausjes etc. Na afloop nog een dessert gemaakt met bramen, aardbeien, roomijs en slagroom. Als finishing touch daaroverheen nog wat kaneel poeder gestrooid. Althans dat dacht ik.

Had me vergist; het kaneel bleek chilipoeder te zijn, en het dessert was zo wel heel erg scherp geworden.
Toen de eerste hap was gegeten liep ik zo ongeveer paars aan van schaamte.
Dineren in kaarslicht heeft zo zijn risico's... :@
hahaha dat is een bekende, zo heb ik een keer de kip rijkelijk ingesmeerd met paprikapoeder althans dat dacht ik
(het bleek dus cayennepeper te zijn)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

Ennes schreef: zo heb ik een keer de kip rijkelijk ingesmeerd met paprikapoeder althans dat dacht ik
(het bleek dus cayennepeper te zijn)
Lekker jonge :P

Oh "rijkelijk" wacht effe :') _O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Ik ging koffie halen bij de automaat.

Ik toets de code in van de koffie en er komt koffie uit... Maar geen beker :')

Dus ik een verdieping naar beneden, daar koffie halen.
Het eerste bakje: komt geen melk uit de automaat.
Het tweede bakje gaat goed
Het derde bakje thee. Ik wil het bekertje pakken, schiet het opeens los, zo flats over de grond, waarbij ik natuurlijk van de schrik naar achteren stap en de koffiebekertjes die ik al in de houder heb over de rand laat klotsen.

Maar even de portofoon gepakt en de schoonmaker opgeroepen :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

Bee schreef:De nieuwe nieuwsbrief van de facilitaire dienst heeft een nieuwe rubriek "Melding van de maand" waarbij de grappigste melding van de maand wordt geplaatst. En deze maand is het:

De receptie van het Universiteitstheater maakte 13 maart in de ochtend de volgende melding:

'Koffie automaat 117573 geeft koffie zonder bekers.'


:lol:
Bee schreef:Ik ging koffie halen bij de automaat.

Ik toets de code in van de koffie en er komt koffie uit... Maar geen beker :')
Tsja, je was gewaarschuwd :mrgreen:
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door TLP »

Ik loop vanochtend de bus binnen (om precies te zijn lijn 272), zeg gedag tegen de chauffeur en loop door. Meneer na mij stapt in en tegelijkertijd begon de chauffeur opeens te roepen. Stapt een andere jongen in en zeg dat hij terug moet, maar toen de chauffeur duidelijk werd door te roepen "die met die witte mouwen" besefte ik eindelijk dat hij mij riep. Wat bleek nou, ik was vergeten in te checken! :oops:
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Jef400 »

Goed zo Timmy P. Ik sloeg een flater door mijn jas aan te houden in de 48 en daarna 2 maal bijna om mijn snufferd te gaan in de bocht bij het ProRail gebouw Amsterdam C.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Meltrain »

En de flater was dat je met het warme weer je jas aanhield in de bus?
Doe ik ook zo vaak (behalve als het echt té warm is :P ).
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door waldo79 »

Als dat al flaters zijn...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Ik woon op de tweede verdieping, en elk huis heeft balkonnetje met een vloer van metaalrooster. Welnu het volgende

Op de derde verdieping was de bewoonster een flinke hoeveelheid lingerie aan het drogen op een wasrek en daarnaast had ze een tafeltje staan met een grote karaf water. Op de een of andere manier lukte het haar om de karaf om te gooien over haar wasgoed heen. Maar aangezien haar lingerie niet zoveel om het lijf heeft ging een flinke sloot water ook direct naar beneden, dwars door het rooster. Daar zat nietsvermoedend mijn buurman een boekje te lezen toen hij dus de volle laag over zich heen kreeg. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daniel »

Ik had 't weereens voor elkaar vanmorgen... in m'n badkamer tussen douche en WC staat een muurtje tot ca. driekwart van de hoogte van de ruimte, waar ik o.a. m'n "douchebenodigdheden" op heb staan. En vanmorgen dus bij het pakken van de fles douchegel de fles shampoo omgestoten die met een hoop lawaai precies in de naastgelegen toiletpot landde :P

Gelukkig was 'ie dicht en kwam 'ie met de dop boven water in de toiletpot terecht, maar heb 'm toch maar even afgespoeld...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Meltrain »

Net zag ik een stelletje wat elkaar op de fiets probeerde te kussen. Alleen verloor de ene haar evenwicht, waardoorze tegen de ander botste waardoor die ook bijna zijn evenwicht verloor. Uiteindelijk vielen ze nog net niet.
Dus dat was een leuk stukje leedvermaak ( :mrgreen: ) en gelijk een goede les, namelijk: niet zoenen op de fiets. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Michael »

vanochtend een blunder op het werk. wij moeten producten die we uit de koeling halen en op de dresstafel leggen voorzien van een sticker met daarop de tijd waarop het uit de koeling gehaald is en wanneer het weggegooid moet worden. Ik ga dus naar dat stickerapparaat toen en gawat stickers uitprinten. Terwijl ik de code voor tomaten intoetste begon mijn restaurantmanager tegen mij te praten terwijl ik tegelijkertijd stond te praten en ik bleef wat intoetsen uiteindelijk begon die allemaal stickertjes te printen en de restaurantmanager en ik hadden dat niet door. Toen ging de manager verder en zag ik dat ie aan het printen was. Ik gauw dat ding uitgezet. Daar stond ik dan met ik geloof wel een stuk of 60 stickertjes met "tomaten dress" erop. Ik hoefde er maar 3 te hebben :oops:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door ODRAIL »

Daniel schreef:Ik had 't weereens voor elkaar vanmorgen... in m'n badkamer tussen douche en WC staat een muurtje tot ca. driekwart van de hoogte van de ruimte, waar ik o.a. m'n "douchebenodigdheden" op heb staan. En vanmorgen dus bij het pakken van de fles douchegel de fles shampoo omgestoten die met een hoop lawaai precies in de naastgelegen toiletpot landde :P

Gelukkig was 'ie dicht en kwam 'ie met de dop boven water in de toiletpot terecht, maar heb 'm toch maar even afgespoeld...
Ach dat heb ik ook wel eens gehad. Alleen was de pot open. Het water lag overal. Gelukkig was er geen behoeft in de pot gedaan :shock: :? .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door ODRAIL »

Meltrain schreef:Net zag ik een stelletje wat elkaar op de fiets probeerde te kussen. Alleen verloor de ene haar evenwicht, waardoorze tegen de ander botste waardoor die ook bijna zijn evenwicht verloor. Uiteindelijk vielen ze nog net niet.
Dus dat was een leuk stukje leedvermaak ( :mrgreen: ) en gelijk een goede les, namelijk: niet zoenen op de fiets. :P
Dit heb ik ook wel eens gezien, maar dat op skates. Gevolg: een hoop schaafwonden en een gebroken arm :shock: :? .
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 50 gasten