NS België: Eerst geld, dan pas Fyra Breda - Antwerpen
NS België: Eerst geld, dan pas Fyra Breda - Antwerpen
NS België: Eerst geld, dan pas Fyra Breda - Antwerpen
BRUSSEL/BREDA - Een Fyra van Breda naar Antwerpen is prima, maar de Belgische overheid moet eerst met een oplossing komen voor het exploitatietekort. Dat stelt de Nationale Maatschappij Belgische Spoorwegen (NMBS).
“Eerst dient er een verbintenis te komen van de overheid om het exploitatietekort op die lijn te dekken”, zegt woorvoerder Bart Crols, woordvoerder van de NMBS. “Pas daarna kan over een bediening van die lijn gesproken worden.”
Lees verder op: http://www.bredavandaag.nl/nieuws/econo ... -antwerpen
BRUSSEL/BREDA - Een Fyra van Breda naar Antwerpen is prima, maar de Belgische overheid moet eerst met een oplossing komen voor het exploitatietekort. Dat stelt de Nationale Maatschappij Belgische Spoorwegen (NMBS).
“Eerst dient er een verbintenis te komen van de overheid om het exploitatietekort op die lijn te dekken”, zegt woorvoerder Bart Crols, woordvoerder van de NMBS. “Pas daarna kan over een bediening van die lijn gesproken worden.”
Lees verder op: http://www.bredavandaag.nl/nieuws/econo ... -antwerpen
Re: NS België: Eerst geld, dan pas Fyra Breda - Antwerpen
NS België? :') _O-
:D
:D
Re: NS België: Eerst geld, dan pas Fyra Breda - Antwerpen
Serieus: NMBS Saboteert de boel dus gewoon en er komt geen flikker van terecht. Klotebelgen. Ben nu wel een beetje klaar met dat volk
Re: NS België: Eerst geld, dan pas Fyra Breda - Antwerpen
De NS zou een doekje voor het bloeden aan kunnen bieden om de 13600 met de 12100 te verbinden.
Er komt om 05 de 13600 te Breda binnen als deze trein tot 12 wacht tot dat de passagiers van de 1900 naar Breda van 08 overgestapt zijn kan de 13600 door rijden naar Roosendaal waar de trein om 30 in Roosendaal is waar passagiers uit Brabant een 4 minuten overstap heeft op de beneluxtrein. De binnengekomen 13600 in Roosendaal gaat 20 minuten later verder als stopper naar Vlissingen
De 13600 die om 05 in Breda binnen komt moet om 25 weer terug naar Utrecht rijden. Om dit raamwerk te gaan halen kan de NS de 12100 5-7 minuten eerder uit Vlissingen weg sturen dan kan de 12100 in Roosendaal meteen door rijden naar Breda waar de trein in Breda meteen over kan springen op de 13600 van 25 over.
Met deze oplossing is de NS het zelfde materiaal kwijt alleen wordt vanuit Breda een goede aansluiting met de beneluxtrein gegegeven. De terugreis vanuit Belgie blijft de overstap net zo slecht maar vanuit Brabant naar belgie toe is er tenminste een oplossing.
Er komt om 05 de 13600 te Breda binnen als deze trein tot 12 wacht tot dat de passagiers van de 1900 naar Breda van 08 overgestapt zijn kan de 13600 door rijden naar Roosendaal waar de trein om 30 in Roosendaal is waar passagiers uit Brabant een 4 minuten overstap heeft op de beneluxtrein. De binnengekomen 13600 in Roosendaal gaat 20 minuten later verder als stopper naar Vlissingen
De 13600 die om 05 in Breda binnen komt moet om 25 weer terug naar Utrecht rijden. Om dit raamwerk te gaan halen kan de NS de 12100 5-7 minuten eerder uit Vlissingen weg sturen dan kan de 12100 in Roosendaal meteen door rijden naar Breda waar de trein in Breda meteen over kan springen op de 13600 van 25 over.
Met deze oplossing is de NS het zelfde materiaal kwijt alleen wordt vanuit Breda een goede aansluiting met de beneluxtrein gegegeven. De terugreis vanuit Belgie blijft de overstap net zo slecht maar vanuit Brabant naar belgie toe is er tenminste een oplossing.
Re: NS België: Eerst geld, dan pas Fyra Breda - Antwerpen
12100 is straks niet meer. De 2100 gaat dan 2x per uur Asd-Vs rijden, met tussen Vs-Rsd als stopper;)
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: NS België: Eerst geld, dan pas Fyra Breda - Antwerpen
Dat er geen flikker van terecht komt lijkt er inderdaad wel op ja. Het wordt zo onderhand wel eens tijd om met een definitief plan te komen voor de verbinding met België. Er worden al jaren de wildste plannen rondgebazuind maar iets concreets is er nog steeds niet, laat staan een datum waarop e.e.a. ingaat. Ik voorzie dat er gewoon twee verbindingen overblijven: een Fyra (Amsterdam-)Rotterdam-Antwerpen(-Brussel) (tegen woekertarief) en een stoptreintje Roosendaal-Antwerpen. IC-doortrekkingen vanuit Antwerpen naar Roosendaal en die Breda-Antwerpen-pendel lijken mij (helaas) steeds onwaarschijnlijker worden -o- .Fles schreef:Serieus: NMBS Saboteert de boel dus gewoon en er komt geen flikker van terecht. Klotebelgen. Ben nu wel een beetje klaar met dat volk
Re: NS België: Eerst geld, dan pas Fyra Breda - Antwerpen
Zijn die treinen überhaupt als eens een keertje klaar voor gebruik dan? Of is het enige goedgekeurde nog steeds de pantograaf?
PS Nederlandse Spoorwegen België… Ja ja… What's next: RET Amsterdam i.p.v. GVB?
PS Nederlandse Spoorwegen België… Ja ja… What's next: RET Amsterdam i.p.v. GVB?
Re: NS België: Eerst geld, dan pas Fyra Breda - Antwerpen
Maak daar maar eens een mooie afkorting vanR-Flow schreef:PS Nederlandse Spoorwegen België…
Re: NS België: Eerst geld, dan pas Fyra Breda - Antwerpen
is toch het zelfde als van de Norges Statsbaner
Re: NS België: Eerst geld, dan pas Fyra Breda - Antwerpen
Haha lekker...Daan schreef:Maak daar maar eens een mooie afkorting van
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 26 gasten