Mag ik even kwijt #108

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Fles »

Nee hoor :pos:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Bij de McDonald's in Diemen was hij heel lang nog 1 euro omdat ze het bord waarop dat stond buiten op de mast niet weg hadden gehaald :mrgreen:
Volgens die redenatie is een hamburger van 100,- ook een euroknaller. In Denemarken heten ze trouwens één-munt-knallers en daar heb je dus ook burgers van 15DKK. Daar is dus geen munt van :')
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Fles »

McDonalds is gewoon één grote leugenachtige dievenbende :P
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Jef400 »

Dat de deuren van de citea's in het GVB van topkwaliteit zijn................. -o-
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daniel »

Verklaar u nader?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Caspar »

Normaal gesproken ben ik niet direct een liefhebber van honden, maar voor dit Roemeense zwerfhondje was ik meteen gevallen, ik zou hem zo willen adopteren :oops:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb even overwogen om deze foto te gebruiken voor de Fotoquiz, maar deze leek me ietsjes te lastig :lol:
Is op het station van Sinaia.

Na diverse foto's met alleen een stoeprand als hint, leek een hondje op een stoep me weer eens wat anders 8-)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door deadlock »

Ik wil ook een puppie :oops:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Jef400 »

Daniel schreef:Verklaar u nader?
Die dingen rijden net een jaartje en ik moest nu al helpen omdat de midden-deuren niet goed sloten. Nog een heel gesprek met de chauffeur over die Citea's gehad trouwens.

Ik wil nog wat kwijt................

Weten jullie hoe streng de fotoregelementen in het Londense OV zijn. Ik vertrek de 16e daar voor een kampweek naar toe en we schijnen vrij onze tijd te mogen besteden. Ik zal tegen die tijd als het goed gaat ook nog wel een verslagje in elkaar draaien. Iets als Jeffrey_ontour#1

@ Casper. Mooie foto's :pos:
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Etienne
Donateur
Berichten: 7942
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Etienne »

...dat ik zojuist een bosje bloemen (rozen) + een zakje paprika's kreeg als dank voor het verkeer regelen bij Kom in de Kas 2012 in de Noordpolder te Pijnacker. :D
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door STF »

Fles schreef:En wie gaat dat betalen? :P
De eigenaar van die caravan heeft zelf de sloper ingeschakeld, dus ik mag aannemen dat de rekening daar dan ook naar toe gaat. :wink:

Bee mag de bijbehorende teksten verzinnen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door webguy »

Caspar schreef:Normaal gesproken ben ik niet direct een liefhebber van honden, maar voor dit Roemeense zwerfhondje was ik meteen gevallen, ik zou hem zo willen adopteren :oops:
Had je vast aan gedacht, maar kijk wel uit met die honden - zitten vast ook tussen die hondsdolheid hebben en dat is makkelijker overgedragen dan je denkt...
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Stefan »

Ik ben benieuwd.. Morgen belt als het goed is de dealer op met de leverdatum van m'n auto... :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

Komt die sloper helemaal uit België voor zo'n wrak?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Komt die sloper helemaal uit België voor zo'n wrak?
Uit Ans aan het kenteken van de aanhanger te zien en dat is niet zo ver bij Reisdorf vandaan.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door STF »

Hij komt uit Bastogne, een klein uurtje rijden, maar hij moet wel tientallen keren op en neer met zijn aanhanger om alles af te voeren.
Binnen Belgie gebruikt hij gewoon een kleine vrachtwagen om het sloopafval in te vervoeren. In Belgie mag je tot een beperkt gewicht en beperkt aantal uren, met een vrachtwagen zonder tachograaf rijden, wat in Luxemburg niet is toegestaan. De inbouw van een tachograaf is dermate duur, dat hij de Luxemburgse sloopklussen maar per auto + aanhanger doet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

deadlock schreef:
Bee schreef:Komt die sloper helemaal uit België voor zo'n wrak?
Uit Ans aan het kenteken van de aanhanger te zien en dat is niet zo ver bij Reisdorf vandaan.
Belgische kentekens zijn niet aan een plaats gebonden overigens, de letters worden gewoon toegewezen. Als er een 9 voor het kenteken staat is de code van het kenteken gekocht in plaats van toegewezen.

Ans ligt bij Luik, aardig eindje rijden nog naar Luxemburg. Bastogne is al iets praktischer maar hebben ze geen sloopbedrijven in Luxemburg of Duitsland (dat op een steenworp afstand van Reisdorf ligt)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door STF »

Bijna elke campingbeheerder in Luxemburg verwijst altijd naar hem, hij is snel en goedkoop.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Vinny »

Ja hehe als hij rijdt met auto en aanhanger dan is hij een stuk goedkoper. Dat is hetzelfde als een buslijn met taxi-wagentjes exploiteren :d
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Belgische kentekens zijn niet aan een plaats gebonden overigens, de letters worden gewoon toegewezen. Als er een 9 voor het kenteken staat is de code van het kenteken gekocht in plaats van toegewezen.

Ans ligt bij Luik, aardig eindje rijden nog naar Luxemburg. Bastogne is al iets praktischer maar hebben ze geen sloopbedrijven in Luxemburg of Duitsland (dat op een steenworp afstand van Reisdorf ligt)
Ik kan de regeling voor kentekenplaten voor aanhangers in België niet vinden. Kentekens staan daar op naam en zijn overdraagbaar op een andere auto, dat weet ik.

Ans-Reisdorf is 150km. Er zijn in Nederland genoeg aannemers die van Groningen naar Amsterdam rijden of vv om daar overdag bezig te zijn.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door MdJ »

Ik hoorde zojuist dat de Big Tasty van de McD weer terug komt :D
Bij twijfel: gebruik beton.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door STF »

De sloper komt hier met maximaal drie voertuigen, ze dragen allemaal hetzelfde kenteken. :lol:
Is overigens in Luxemburg ook mogelijk hoor, om meerdere voertuigen van hetzelfde kenteken te voorzien.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Thom91 »

MdJ schreef:Ik hoorde zojuist dat de Big Tasty van de McD weer terug komt :D
zie vorige pagina :P
Komt wel goed schatje.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Caspar »

webguy schreef:
Caspar schreef:Normaal gesproken ben ik niet direct een liefhebber van honden, maar voor dit Roemeense zwerfhondje was ik meteen gevallen, ik zou hem zo willen adopteren :oops:
Had je vast aan gedacht, maar kijk wel uit met die honden - zitten vast ook tussen die hondsdolheid hebben en dat is makkelijker overgedragen dan je denkt...
Ik maak me niet zo'n zorgen, ik ben intussen 6x in Roemenië op vakantie geweest en mijn ervaring tot nog toe is dat die zwerfhonden eerder mak en sloom dan bijtgraag en agressief overkomen.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Klaasje »

Hij doelt gewoon op het feit dat die dieren met die ziekte rond kunnen lopen. Het zou wat zonde zijn als Caspar dat straks ook heeft.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daantje »

Maar hondsdolheid krijg je niet zomaar, dat vliegt niet door de lucht ofzo.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten