Het Grote Blundertopic #9

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Ardan »

Steek ik net een sigaret verkeerd om aan, dus die vloog een beetje in de fik :X
Probeerde net trouwens ook al te pinnen met mijn bonuskaart :')
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door STF »

Het ging al veel te lang goed hier op de kruising met een van die nieuwe buslijnen; pal voor de halte buig je naar links af, de halte hier voor de deur maakt dus geen deel uit van de route. Net kwam de fietsbus aanrijden, stonden mensen op de halte te wachten (voor een andere lijn), chauffeur stuurt zo de halte op en realiseerde zich pas toen dat hij op de kruising voor de bushalte linksaf had gemoeten. :lol:
Na de bus dertig meter terug te hebben gezet, draait ie vol in naar links, me vader en ik keken geschrokken want hij misde met het uitzwaaiende fietsenrek ons campingbord echt maar op een haar na...

Maargoed bij deze chauffeur heb ik me wel vaker afgevraagd of zijn ogen het eigenlijk wel doen, twee weken terug zat ik nog bij hem in de bus, het gaat met op het allerlaatste moment een ruk aan het stuur geven telkens weer net goed. Dan is het weer een rotsblok waar we op afrijden, dan een verkeersbord, dan een boom, pff...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Michael »

Hij heeft zijn rijbewijs bij een pakje boter gekregen zeker?
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door tsov »

Als je wilt gaan koken helpt het vaak wel om het gas ook daadwerkelijk aan te zetten :')
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daniel »

Lol, ja anders duurt het zo lang he :P Doet me denken aan een blunder van mezelf... ooit 't gas aan proberen te steken terwijl ik eerder die dag even de gaskraan van het fornuis dicht gedraaid had toen ik de boel aan het schoonmaken was... daarna vergeten 'm weer open te draaien, dan kan je natuurlijk een aansteker erbij houden tot je een ons weegt :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Milco »

Een tijd geleden deed ik op school een practicumproefje van natuur- of scheikunde (dat weet ik even niet meer), uiteraard in het practicumlokaal. Ik moest een stof (ik weet niet meer wat) in een buisje doen, een andere stof erbij doen en dan schudden om het te mengen. Maar op school hebben we dopjes die je op het buisje kunt doen voor als je moet schudden. Maar dat is een dopje, waarvan de bovenkant breder is dan de onderkant, en dat dopje deed je dan met de smallere onderkant in het buisje en schudden maar. Maar ik schudde zo hard dat ik het voor elkaar kreeg om dat dopje in het buisje te drukken en er niet meer uit te krijgen....... '-)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daniel »

Da's ongetwijfeld scheikunde geweest... bekend fenomeen overigens, dat soort rubberen/kurken dopjes willen nog weleens goed vast gaan zitten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Jef400 »

Zal ongetwijfeld de reden zijn dat ik ( ja ik doe ook HAVO ) weinig proefjes doe. Ik laat ook nog wel eens wat stuiteren. Boeken in het lokaal en zo.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Milco »

Ik laat regelmatig weleens een pen uit m'n handen vallen die op een onmogelijke manier aan de andere kant van het lokaal terechtkomt... :')
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Jef400 »

Lukt mij alleen met de dopjes. Nee net zo leuk als op een volle trap onderuit gaan. Of een brandalarm terwijl je in een rolstoel zit op de hoogste (3e) verdieping van de school.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daniel »

Oow, als we het toch over middelbare school-blundertjes hebben... een klasgenoot van me moest ooit met stoel uit de aula en al naar het lokaal waar we les hadden. Gevalletje spelen met handboeien en het sleuteltje kwijtraken :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Jef400 »

Ik heb op de school waar ik nu zit niet eens een kluisje kunnen dat soort dingen niet gebeuren :wink:
De reden daarvoor is dat wij op zijn zachts gezegd wat Jeugdcriminelen hebben rondlopen. Je weet het. De praktijkschool voor de gehandicapten is ook bij ons ondergebracht. Wat mijn ook regelmatig lukt is de bal op het terrein naast onze school krijgen.
Het is me nog niet gelukt een bal op de West-tak ( zitten we naast ) te krijgen. Misschien dat ik dan de mcn de stuipen op het lijf jaag. Niet dat ik dan het spoor opga want dat word mijn te gevaarlijk.
Wat ook een leuk resultaat geeft is een USB-Stick vergeten met je presentatie erop op de dag zelf.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Klaasje »

JeffreyMeijer schreef:Niet dat ik dan het spoor opga want dat word mijn te gevaarlijk.
Amsterdammer...
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Jef400 »

Sleept erin als je ergens al 8,5 jaar dagelijks naar toe reist. Ik kan ook in het Volendams gaan lullen. Hebben jullie daar zin in dan.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Ik was een steak haché aan het bakken toen mijn brandalarm aanschoot. Terwijl er helemaal niets aan het aanbranden was :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Stefan »

Ik kijk van geen enkel alarm meer op.. Als bij mij op het werk de toegangsdeuren naar het A- en/of B-gebouw langer dan 60 seconden open blijft (zonder dat er een toegangspas wordt aangeboden) gaat door het godganse gebouw het inbraakalarm af. :') Het idee is leuk, uitvoering wat minder...
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Etienne »

Nu.nl blundert ook mooi:
De Nederlandse Spoorwegen laten voorlopig geen treinen rijden tussen Amsterdam Duivendrecht en Amsterdam Muiderpoort.

:mrgreen:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Op het werk is het brandalarm in de keuken verplaatst, sindsdien gaat het (gelukkig) alleen maar af bij oefeningen. Het brandalarm bestaat uit een Slow-Whoop met Nederlandstalige en Engelstalige ontruimingsmededelingen. Daarnaast vallen deuren die met magneten worden opgehouden automatisch dicht en een aanzienlijk aantal deuren gaat van het slot af.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

Etienne schreef:Nu.nl blundert ook mooi:
De Nederlandse Spoorwegen laten voorlopig geen treinen rijden tussen Amsterdam Duivendrecht en Amsterdam Muiderpoort.

:mrgreen:

Nou nou, wat een "mooie" "blunder" :roll:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Michael »

Ik was vanavond met wat vrienden aan het poolen in het poolcafe in Breda. Ik kreeg het voor elkaar om de witte bal zo te stoten dat ie keihard van de tafel af vloog :oops:
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Jef400 »

Vandaag op het Orion College te Amsterdam-Westpoort. Moet ik wegens een verbouwing in het Biologie Lokaal een stoffige zuiger halen. Huppa ding geleend bij de Conciërge, naar de 2e verdieping toe, stof gezogen. Ik naar beneden. Zit dat dekselse snoer niet helemaal in de lift. Lekker dan :oops: lift beneden. Ik kreeg de snoer van dat ding niet los natuurlijk en de conciërge kwam er bij. Heeft de techniek-docent gehaald en een kwartiertje later lachten we er weer samen om. Hoeveel risico zo lullig ding kan veroorzaken.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Meltrain »

Mijn zusje zit nu op Nickelodeon naar een aflevering van Spongebob te kijken die duidelijk niet in het Nederlands is. :lol:
Welke taal het wel is, weet ik niet, maar het klinkt als Fries of iets Scandinavisch. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Mijn vader is morgen jarig, dus ik had gisteren een cadeau gekocht voor hem.

Ga ik vandaag van mijn huis naar het huis van mijn ouders, laat ik het cadeau thuis liggen. Dat kan ik zo dus weer gaan halen (2x 5 kwartier met de trein)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Justin »

Zojuist in de auto met m'n moeder een spraakgebrekje:

"Hey die auto is ook ruim voor een stationwagon... oh wacht, duh, hetzelfde als deze natuurlijk, aangezien we hier zelf zo eentje hebben, alleen hebben wij een Ford in plaats van een Vulva".

Moeder kijkt me ineens kippig aan... 2 seconden later: "Ehhh... ik bedoel Volvo!!!" :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Ik heb een zakje Scrocchi's gekocht van Dolcezze Sapori. Op de verpakking staat het volgende

Ten minste houdbaar
tot: sie verpakking

:mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten