Mag ik even kwijt #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Stephan
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 24 mar 2008, 21:35
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Stephan »

waldo79 schreef:Te oud?
Het is me niet letterlijk gezegd ofzo. Maar dat twee 15-jarige net zo duur als ik voor een uurtje hadden zij inmiddels ook wel berekend. Maargoed, zal het niet gaan missen.
In een rijdende trein is het smerigste eten nog een feestmaal.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Geert »

Ach, er zijn zat leuke bijbaantjes toch ;)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Daantje »

Ik vind het best jammer dat ik nooit echt tijd gehad heb voor een bijbaantje en dat ik straks geen bijbaantje meer nodig heb omdat ik gewoon ga werken.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Karl »

Bij de meeste mensen is tijd niet echt een issue voor een bijbaantje maar is het meer om het financiele gat aan het einde van de maand te overbruggen.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Geert »

Mijn bijbaantje wat ik nu heb is wel erg fijn: studiegerelateerd, het verdient goed en het is bij een leuk bedrijfje. Eigenlijk ideaal :D
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Karl »

Geert schreef:Mijn bijbaantje wat ik nu heb is wel erg fijn: studiegerelateerd, het verdient goed en het is bij een leuk bedrijfje. Eigenlijk ideaal :D
Geldt voor mij ook, behalve dan dat ik bij een bedrijf werk. Tenminste ook iets waar je inhoudelijk wat aan hebt, als het op je CV staat.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Geert »

Het bedrijf waar ik werk is niet groot, maar wel langzaam aan het groeien (overigens ook leuk om te zien, zeker omdat ik er al vanaf het begin bij zit). En het voordeel van kleine bedrijfjes is natuurlijk dat je iedereen kent en de lijnen kort zijn :)
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door tsov »

Vanmiddag een bijna-aanrijding gehad op het fietspad over het Museumplein hier in A'dam. Dat kwam doordat er een auto aan het spookrijden was over de verkeerde 'weghelft' van het fietspad :shock: Ik ging er vanuit dat-ie wel naar z'n 'eigen' helft zou gaan, maar dat deed-ie pas twee meter voor mij ofzo :roll: Vaag...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door deadlock »

Justin schreef:Conclusie: Ik woon in een spookstraat en Roodeschool heeft betere busverbindingen naar sommige plaatsen :(.
Is het nog gelukt?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Justin »

Ja en nee: m'n vriend had zijn trein net gemist :p. Dus hij kwam een half uur later, en dat scheelt alweer 30 minuten wachten... Doch De bus kwam zelf 5 minuten te laat, dus we hebben toch nog zo'n 30 minuten gewacht op de bus in Ddr....
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door deadlock »

Nou jah, jullie zijn er in ieder geval nog gekomen :cool: Mijn vriendin moest laatst een keer vanuit Zeeuws Vlaanderen hierheen. Ook rampzalig :|
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door tsov »

Zojuist maar met de bus naar huis gegaan en m'n fiets met een lekke band achtergelaten bij het winkelcentrum... :x
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Caspar »

Mag ik even kwijt dat het ontzettend stinkt op Amsterdam Centraal op spoor 7a/8a bovenaan de roltrappen, door de vieze afzuigkapwalm die daar de hele dag door op het perron komt...

Eergister was er een machinist die dacht dat ie problemen had met zijn mat, en had de brandweer ingeschakeld. Het bleek toch de afzuigwalm van de Smullers te zijn.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Mikos »

Vanochtend om 11.10 uur gespot te Raalte: 2 OV-chipkaartlezers die daar nu al een week staan. Bijzonder? Nee. Waarom meld ik het dan? Hierom: Er was al een alternatieve tekst op euh.. geknutseld. :roll: Bij mijn terugkomst om 12.22 uur was het er alweer af... :shock: Bijzonder snel? :pos:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Caspar »

Er lag een brief in de bus dat het weekend van 20 en 21 september alle bussen binnen de gemeentegrens van Groningen gratis vervoer bieden :D (misschien is dit al eerder hier gemeld, maar ben een weekje druk aan het werk geweest)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Daniel »

Tjongejonge zeg, wat een mens het die vanavond de maaltijden stond klaar te maken bij de La Place op Rotterdam Centraal... is 't vlees al zo goed als klaar en gaat 't het bord op, kan 't daarna weer even terug omdat ze vergeten was de frietjes erbij te bakken :roll: . Was in ieder geval overduidelijk niet de enige klant die zich afvroeg waar ze nu mee bezig was.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door STF »

Marco007 en ik stapten afgelopen donderdag een totaal kansloze horecagelegenheid binnen.

Laten we bij de toiletten beginnen; voor de urinoir stond een grote plant met een briefje dat de urinoir niet gebruikt mocht worden. Goed dan maar naar het gewone toilet, bril omhoog geklapt, pats weer omlaag, bril omhoog geklapt, pats weer omlaag...
Handen wassen; kraan drie slagen opendraaien en dan komen er vijf druppels uit.

Ik een salami pizza genomen, gatver wat smaakte dat ding smerig. Marco had nog wel redelijk eetbaar eten, toch Marco?

Veel te veel tafeltjes in dat pand, gezellig tegen de deur van het toilet aan, tegen de koelkast aan, tegen de bar aan, waar stond eigenlijk geen tafel... Ze worden waarschijnlijk ook maar 1x per dag schoongemaakt, want ze waren aardig plakkerig en vet. En er was ook een tafel helemaal vol gestapeld met koelboxen voor de bezorgmaaltijden, kunnen die niet ergens anders staan ofzo?

Erg goedkoop was die pizza niet, als je het in verhouding tot de heerlijke smaakt bekijkt; 8,50 euro.

Zou Rob Geus van de smaakpolitie ook buitenland bezoekjes doen?
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Vinny »

Reiziger Ddrs schreef:Tjongejonge zeg, wat een mens het die vanavond de maaltijden stond klaar te maken bij de La Place op Rotterdam Centraal... is 't vlees al zo goed als klaar en gaat 't het bord op, kan 't daarna weer even terug omdat ze vergeten was de frietjes erbij te bakken :roll: . Was in ieder geval overduidelijk niet de enige klant die zich afvroeg waar ze nu mee bezig was.
Je moet op La Place ook een overheerlijke wokmaaltijd nemen. :idea:
Frietjes kun je in Rotterdam beter halen bij de friettent aan de blijdorpzijde van het station. Dat is goedkoper (en net zo lekker). tip: neem een turkse pizza of het nieuwe kapsalon gerecht ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Karl »

De Stadsregio Rotterdam krijgt van staatssecretaris Tineke Huizinga van Verkeer en Waterstaat langer de tijd om de veiligheid van metrostations en- tunnels op orde te krijgen. Vorig jaar september eiste de bewindsvrouw dat alle noodzakelijke maatregelen voor 2010 genomen moesten zijn. Nu liet zij in een brief aan de Tweede Kamer weten dat ingrijpende maatregelen niet later dan eind 2011 genomen moeten zijn.
Waarom wordt de Stadsregio's en de vervoerders 'van' de stadsregio's ALTIJD de hand boven het hoofd gehouden. :evil: :roll:
Het is een spectrum.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Caspar »

Vanmiddag vroeg een arabisch ogende man of ik even zijn koffer in de gaten kon houden bovenaan de trap van het Utrechts busstation. De man zei dat ie iets was vergeten ergens. Toen de man keihard wegrende begon ik me wat ongemakkelijk te voelen, met de aanslagen van tegenwoordig. Gelukkig zat er geen bom in en Jwam de man na drie miuten weer terug met nog een koffer.
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door M57 »

Jij had in Fahrenheit 9/11 aan het woord kunnen komen :lol:

(en dat is niet vervelend bedoeld, ik kan er wel in komen :))
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Daniel »

Vinny schreef:Je moet op La Place ook een overheerlijke wokmaaltijd nemen. :idea:
Frietjes kun je in Rotterdam beter halen bij de friettent aan de blijdorpzijde van het station. Dat is goedkoper (en net zo lekker). tip: neem een turkse pizza of het nieuwe kapsalon gerecht ;)
Tja, er zat eigenlijk ook helemaal geen friet bij het gerecht maar iets van gebakken aardappeltjes uit de oven. Maarja, dat mens was daar dusdanig bezig dat we er maar niks meer van gezegd hebben, dan hadden we er nu nog gestaan :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Karl »

Een treinreis in Noord-Italië plannen: om iets over half negen gaat er een trein, dan om iets over twaalf, vervolgens om half één, één uur en om twee uur, dan weer een hele tijd niets. :roll:
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Vinny »

dan om iets over twaalf, vervolgens om half één, één uur en om twee uur,
De lunchpauze spits :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Karl »

Voor de Siesta naar huis kunnen.
Het is een spectrum.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten