Mag ik even kwijt #108

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Waar ga je heen?

Apeldoorn - Beekbergen :)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door ODRAIL »

Pffft, vannacht zo diep geslapen dat de rechterzijde van mijn lichaam helemaal stijf was. Ik schrok me wilt toen ik vanochtend wakker werd :shock: :? .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:
Caspar schreef:Waar ga je heen?

Apeldoorn - Beekbergen :)
Dat stukje heb ik ooit als klein kind gedaan. Weet er helaas weinig meer van.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

Zo, alle overnachtingen in jeugdherbergen voor volgende maand geboekt.

Nu alleen nog uitzoeken of je in Oslo echt een Reisekort (OV-Chipkaart voor Oslo en omgeving) nodig hebt voor de 7-dagenkaart van Oslo (is tenslotte goedkoper dan 3 dagkaarten) of dat het ook op een Impulskort (wegwerpkaart) te koop is.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door tsov »

Afbeelding
Afbeelding
Vrolijk Pasen!
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Fles »

Heerlijk weer vandaag jongen 8-)

Afbeelding

Straks meer *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

Ik heb gewoon zaterdag al de definitieve aanslag van de belastingdienst ontvangen :shock: Doen ze snel daar, heb ik wel eens anders gezien bij overheidsinstanties :pos: Komt u maar met het geld!

En ik had een persoonlijke first vandaag, ik ben voor het eerst onder de Oude Rijn gegaan in plaats van over de Oude Rijn. Bij Leiderdorp was er een nieuw viaduct geopend voor de snelweg, zodat die oude superkrappe brug na 54 jaar met pensioen kan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daniel »

Ah, dan hoor je duidelijk bij de groep proefpersonen waarbij de voorlopige aanslag wordt overgeslagen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

Daniel schreef:Ah, dan hoor je duidelijk bij de groep proefpersonen waarbij de voorlopige aanslag wordt overgeslagen.
Ow, is dat een proef, niets van gehoord. Maar vind het wel fijn, dan heb ik misschien het geld nog voor het einde van de maand, zou erg prettig zijn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Fles »

ik hoef alleen maar 1500nogwat na te betalen, van mij mag die definitieve aanslag nog wel even uitblijven :')

Alhoewel, betalen moet je hem toch, dus zo bar boeiend is het ook weer niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daniel »

1500 euro bijbetalen? Dan heb je toch wel wat verkeerd gedaan :P

@Bee: Las daar laatst wat over in de krant. Het zou voorlopig gaan om mensen waarvan de voorlopige aanslag naar alle waarschijnlijkheid al volledig juist zou zijn. Die krijgen uit papierbesparingsoverwegingen dus nu direct een definitieve aanslag.
Van mij mag 'ie ook wel komen, ik kwam erop uit dat ik nog 154 euro extra terugkrijg bovenop wat ik al via de voorlopige teruggave ontvangen had.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Fles »

Daniel schreef:1500 euro bijbetalen? Dan heb je toch wel wat verkeerd gedaan :P
Ach, ik denk dat het te maken heeft met de eenmalige kosten voor de aankoop van het huis. Afsluitprovisie, taxatierapporten, notariskosten al die troep is allemaal aftrekbaar, net als de hypotheekrente. Alleen die eenmalige kosten zijn dus maar eenmalig aftrekbaar :P
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Michael »

Ik hoef morgen pas om 10.00 op school te zijn in plaats van 8.30. Kan ik mooi wat langer in bed blijven liggen
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daniel »

@Fles: en je had ze meerdere keren afgetrokken van je belastingen?

Wat heel anders: in de loop van deze maand verloopt m'n rijbewijs, dus zat net eens op de site van de gemeente Amersfoort te kijken naar de openingstijden van Burgerzaken hier. Aldaar las ik het volgende...
Gemeente Amersfoort schreef:Langskomen op afspraak kan op doordeweekse middagen van 13.00 tot 16.30 uur, op donderdagavond van 17.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 12.00 uur.
Goed, ik denk handig dan maak ik een afspraak op zo'n zaterdagochtend. Vreemd genoeg krijg ik als eerste optie in het menu met tijden 15.00 uur wat dus compleet buiten de genoemde openingstijden valt :roll: Uiteindelijk een afspraak gemaakt voor een maandagochtend om 8.20 uur, ookal niet geheel in overeenstemming met de tijden die op de site staan :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

Afspraak bij de gemeente Diemen gaat als volgt: Je maakt een afspraak op de website. Iets voor het aangegeven tijdstip meld je je bij de receptie met de melding dat je een afspraak hebt. Dan krijg je te horen dat er niets met afspraken wordt gedaan, krijg je een nummertje in je hand gedrukt en mag je in de wachtruimte het Diemernieuws lezen.

De wachtruimte is wel beter dan in Boskoop, daar had men nog niet eens stoelen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Ronald »

Daniel schreef:@Fles: en je had ze meerdere keren afgetrokken van je belastingen?

Wat heel anders: in de loop van deze maand verloopt m'n rijbewijs, dus zat net eens op de site van de gemeente Amersfoort te kijken naar de openingstijden van Burgerzaken hier. Aldaar las ik het volgende...
Gemeente Amersfoort schreef:Langskomen op afspraak kan op doordeweekse middagen van 13.00 tot 16.30 uur, op donderdagavond van 17.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 12.00 uur.
Goed, ik denk handig dan maak ik een afspraak op zo'n zaterdagochtend. Vreemd genoeg krijg ik als eerste optie in het menu met tijden 15.00 uur wat dus compleet buiten de genoemde openingstijden valt :roll: Uiteindelijk een afspraak gemaakt voor een maandagochtend om 8.20 uur, ookal niet geheel in overeenstemming met de tijden die op de site staan :P
Mm, vreemd. Als je op een (maandag)ochtend rond 9.00 uur komt zonder afspraak ben je meestal meteen aan de beurt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Fles »

Daniel schreef:@Fles: en je had ze meerdere keren afgetrokken van je belastingen?
Ik niet, maar misschien hebben ze hetzelfde bedrag teruggestort als een jaar eerder wat dus structureel te veel was of zo. Weet ik het ook allemaal veel, kutbelastingaangifte. Ze weten toch alles wel van je. Zeg gewoon hoeveel je moet hebben, klaar. Nee hoor, gewoon eerst iedereen alles zelf laten opgeven, kijken of iedereen wel braaf binnen de lijntjes kleurt :')

Kinderachtig gedoe allemaal :neg:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daniel »

@Bee: Lol, waarom bieden ze de optie dan :P

Trouwens, uit de bevestigingsmail...
Pin-betaling heeft onze voorkeur
...dat doet vermoeden dat je een keuze hebt. Lees ik vervolgens verder...
Let op: Tussen 8.00 uur en 9.00 uur accepteren wij alleen betalingen per PIN
Bij de gemeente Dordrecht was het trouwens ook wel een bijzondere gewaarwording de laatste keer dat ik daar was. Had me gemeld, dus dan verwacht je wel direct opgeroepen te worden als je voorganger klaar is. Maar nee, ambtenaren natuurlijk. Je ziet dus eerst achter een heel stel balies ambtenaren die niks zitten te doen om vervolgens exact op het tijdstip van de afspraak me op te roepen :P

@Ronald: Tja, 9.00 uur is eigenlijk alweer aan de late kant... Had natuurlijk hier zelf ook al wel veel eerder aan moeten denken eigenlijk, dan had ik allicht meer keuze uit tijden gehad. Maar dat wordt al gauw lastig als je tot in mei niet op donderdagavonden kunt zoals bij mij nu het geval is (en moest tussendoor ook nog wel een gelegenheid hebben om pasfoto's te laten maken)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Daantje »

Ik ging laatst een nieuw paspoort aanvragen, had via de website een afspraak gemaakt om 13.00 uur. Kwam om 12.50 uur binnen, dan moet je je BSN-nummer invoeren en krijg je een bonnetje, toen dat bonnetje geprint werd, was ik al aan de beurt en om 12.58 uur stond ik alweer buiten *O* Hele verbetering met de tijd voor de afspraken waarbij je rustig 2 uur zat te wachten. Komende donderdag even m'n paspoort ophalen, dan zijn ze 's avonds open.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

Daniel schreef:@Bee: Lol, waarom bieden ze de optie dan :P
De optie van de site was nog van de tijd dat de bezoeker zich moest aanmelden bij een bezoekerspaal. De bezoekerspaal is echter weggehaald omdat 9 van de 10 bezoekers zich alsnog bij de receptie meldde, daar een praatje begon en vervolgens de afspraak miste, aldus de receptionist :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Michael »

Pff verveel me dood hier op school. heb alles al af en we krijgen straks informatie over de niveau 3 opleiding maar dat is pas om 14:00.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door isadora »

Michael schreef:Pff verveel me dood hier op school. heb alles al af en we krijgen straks informatie over de niveau 3 opleiding maar dat is pas om 14:00.
Ga naar huis, of iets anders zinnigs doen, zonde van je tijd.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Fles »

Ja laat nu maar zitten, je hebt nog een minuut :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door Suus »

Ik probeer het op werk een klacht met het nummer 555555 in te dienen, maar ik ga te snel en de nummers te langzaam -o-

Heb vandaag al 555288 en 555372, dus wellicht morgen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #108

Bericht door isadora »

Bee schreef:Ik probeer het op werk een klacht met het nummer 555555 in te dienen, maar ik ga te snel en de nummers te langzaam -o-

Heb vandaag al 555288 en 555372, dus wellicht morgen :mrgreen:
Is dat een soort bingo???
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten