Deel NS-personeel bang voor Koninginnedag

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Deel NS-personeel bang voor Koninginnedag

Bericht door webguy »

Was vandaag in Eindhoven, maar dat is typisch zo'n station dat nog moet worden verbouwt. Van die stationstunnel wordt je redelijk claustrophobisch als je daar met veel mensen trein uit wordt geperst...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Deel NS-personeel bang voor Koninginnedag

Bericht door Suus »

Onze nationale spoorbeheerder stationsverbouwer gaat dan ook vanaf volgend jaar enthousiast aan de slag in Eindhoven *O* Er gaat voor een slordige 70 miljoen aan het station vertimmerd worden. Zo wordt er naast de huidige tunnel een nieuwe tunnel van 35 meter breed (in plaats van de huidige 8 meter) gegraven die wordt voorzien van liften. De oude tunnel wordt omgebouwd tot winkel/horecaruimte :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Deel NS-personeel bang voor Koninginnedag

Bericht door VIRM »

Je hebt best kans dat Amsterdam dit jaar een stuk rustiger is doordat er diverse evenementen niet maar plaatsvinden, toch? Wellicht kan Eindhoven dan hetzelfde principe toepassen. Als mensen zich niet kunnen gedragen, dan moet je misschien maar het lokkertje afpakken.

Eerlijk gezegd sta ik soms ook heel erg op te kijken van wat mijn leeftijdsgenoten allemaal uitspoken op Koninginnedag. Een biertje drinken is één ding (doe ik ook aan). Maar je ziet mij (en de mensen met wie ik dan ben) echt niet aan de noodrem trekken, de trein slopen, urineren tegen de cabinedeur of het NS-personeel bedreigen; da's gewoon zachtjes uitgedrukt asociaal.
Beul van de blindegeleidelijn
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Deel NS-personeel bang voor Koninginnedag

Bericht door Ennes »

VIRM schreef:Je hebt best kans dat Amsterdam dit jaar een stuk rustiger is doordat er diverse evenementen niet maar plaatsvinden, toch? Wellicht kan Eindhoven dan hetzelfde principe toepassen. Als mensen zich niet kunnen gedragen, dan moet je misschien maar het lokkertje afpakken.

Eerlijk gezegd sta ik soms ook heel erg op te kijken van wat mijn leeftijdsgenoten allemaal uitspoken op Koninginnedag. Een biertje drinken is één ding (doe ik ook aan). Maar je ziet mij (en de mensen met wie ik dan ben) echt niet aan de noodrem trekken, de trein slopen, urineren tegen de cabinedeur of het NS-personeel bedreigen; da's gewoon zachtjes uitgedrukt asociaal.
Het ergste is nog dat het niet eens echt te maken heeft met bepaalde leeftijdsgroepen. Ik heb menig Koninginnedag (en ook andere dagen met grote evenementen) gewerkt, maar ook normale uitgaansavonden, en daar zie je toch misdragingen van Pubers t/m personen van middelbare leeftijd (al dan niet met gezin) die zichzelf door een overmatige alcoholconsumptie niet in toom kunnen houden.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Spoorvakbond geeft pluim aan NS voor Koninginnedag

Bericht door Wubbo »

Spoorvakbond geeft pluim aan NS voor Koninginnedag
Geplaatst op: maandag 30 april 2012 22:58
Laatst bijgewerkt: maandag 30 april 2012 22:59

De vakbond voor rijdend personeel, VVMC, geeft de NS een pluim voor Koninginnedag. "Er staan genoeg mensen op de perrons en ze reguleren de reizigersstroom beter dan vorig jaar", zegt Wim Eilert van VVMC. "Vorig jaar was een drama", zegt hij. "Er waren vechtpartijen, teveel mensen op de perrons, ze hebben getracht mensen voor de trein te gooien en er werd op treinpersoneel geplast vanaf de trappen", vertelt Eilert.

Lees verder
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten