Mag ik even kwijt #109

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Justin »

Rotterdam klapt er wel vaker tussen uit wat betreft de utilities -o- :X
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Suus »

Sinds gisteren gaat op het werk elke keer een soort uitwendige luxaflex omhoog en omlaag voor het raam. Vandaag maar even met de walkietalkie de huismeesters opgeroepen, vertelden ze mij dat het na jaren kapot te zijn geweest nu weer automatisch werkt, maar dat het nog wel een beetje afgesteld moet worden. Dat kan je wel zeggen ja, als het donkergrijs is buiten komen die dingen nog naar beneden :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Jef400 »

Vanochtend lopen rennen en vliegen op school, vanmiddag in een kletsnatte Amsterdamse binnenstad lopen geldwisselen voor mijn Londen reis en dan vanavond weer naar FC Volendam. Zal blij zijn als ik morgen uitgerust wakker wordt en niks te doen heb.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39165
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Daniel »

Mooi... het afvalwater van de wasmachine komt nu tenminste weer aan de juiste kant uit de leiding. (Lees: in het riool i.p.v. uit de buis waar de afvoerslang in hangt :P )
Was toch best een aardig verstoppinkje, maarja, wie legt dan ook een afvoerleiding horizontaal aan...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door deadlock »

ONDER DE PEEEEEEPERBUUUUUUUS IS T LEVEN NEEEEET ZO KNUSSSSSSS *o*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Fles »

Deadlock is iets te vroeg aan het gerstenat begonnen vandaag :D
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Caspar »

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een Iphone aangeraakt. Een Ipod en Ipad overigens nog nooit.
Het was even onwennig, maar een vriendengroepje op een terras vroeg in het voorbijlopen van mij, of ik even een foto van ze wilden maken.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Deadlock is iets te vroeg aan het gerstenat begonnen vandaag :D
Ik zong even mee met het Oosterenkstadion :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door deadlock »

Caspar schreef:Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een Iphone aangeraakt. Een Ipod en Ipad overigens nog nooit.
Het was even onwennig, maar een vriendengroepje op een terras vroeg in het voorbijlopen van mij, of ik even een foto van ze wilden maken.
Je mag mijn iPad wel een maandje lenen hoor, kan je echt weten dat je niet zoveel mist.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Suus »

Pff, het was wat werk, maar de ruim 1300 dvd's en de 100 bijbehorende boekjes die in de afgelopen drie jaar niet meer bekeken waren zijn nu allemaal weg. Nu gaan er nog 400 dvd's met uitzendingen die ouder zijn dan 8 jaar uit en dan is de kast een stuk leger. De ongeveer 1300 dvd's die overblijven worden geript en gaan op een besloten videoportaal streaming beschikbaar gesteld worden. Want DVD's zijn zo 1999 :P

Hierna volgen nog zo'n 6000 papieren boeken die echt niet meer kunnen. De vorige keer, bijna vier jaar geleden, dat de boekenkasten werden uitgemest duurde dit ongeveer een jaar. Dit keer gaan we het in twee maanden doen, een uitdaging maar het kan niet anders, we kunnen ons slechts twee weken uitloop permiteren voordat de verhuiswagens komen voorrijden die al onze overgebleven boeken komen ophalen :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Caspar »

Ik was vandaag met de boot van Texel naar Den Helder gevaren. Tussen de boot en het station van Den Helder kan je met de bus, die er ietsjes meer dan 5 minuten over doet. Boot kwam om 20.20u aan in Den Helder, bus vertrok 20.23u. De aansluiting op de trein is dan vrij krap, want die vertrekt om 20.34u.
Bij het openen van de poorten van de boot na het aanmeren, trok een man een sprintje naar de bus, en vroeg hoe lang ie erover deed naar Den Helder station. Blijkbaar vond meneer dat te traag, waardoor ie zijn spurt verder inzette richting de stad.
De chauffeur had peper in zijn kont, want reed direct weg nadat iedereen was ingestapt, en reed met lekker tempo naar het station. Ik weet niet of het de chauffeur om de hollende man te doen was, maar toen we die inhaalden zag ik de chauffeur toch even grijnzen. Bus kwam 3 minuten eerder aan, dan de afgepeigerde vent.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Fles »

slapen *O*

Morgen komen mijn moeder ( inmiddels welbekend :') ) en mijn zusje (volgens mij nog never nooit in Overijssel geweest) hier kijken :D

Dus eerst uitslapen en dan hut kuisen :')
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Fles »

deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door deadlock »

Fles schreef:slapen *O*

Morgen komen mijn moeder ( inmiddels welbekend :') ) en mijn zusje (volgens mij nog never nooit in Overijssel geweest) hier kijken :D

Dus eerst uitslapen en dan hut kuisen :')
Hut kuisen ben ik ook al twee uur mee bezig. De vaatwasser twee keer vol, alles stofzuigen, computermeuk weer op zijn plek, wasjes draaien (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Stefan »

Nou, komende vrijdag komt m'n nieuwe auto als het goed is.. Is nu eigenlijk voor 99,5% zeker, jeuj! *O*
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door ODRAIL »

Vandaag ontdekt dat papier behoorlijk scherp kan zijn :shock: :? :wink: .
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Michael »

Vanavond gezellig naar de film in Antwerpen met vrienden. :D
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Jef400 »

Morgen vertrekken voor een 4-daagse reis naar Londen met school *O*
Keerzijde is wel dat ik kwart voor vijf op -o- moet
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Suus »

Een blik terug in de tijd (rond 1994 ofzo):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B-MXKDY3Wx8[/youtube]
De EC Paris Nord - Amsterdam Centraal via Saint-Quentin, Bergen, Brussel, Antwerpen, Roosendaal, Rotterdam en Den Haag.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Caspar »

O o, ik heb een draadje achter mijn tanden van mijn onderkaak, aangebracht door de orthodontist nadat mijn beugel werd verwijderd uit mijn mond. Nu, intussen 15 jaar later, breekt het op 1 punt af bij een poetsronde. :? Heb helemaal geen zin om de tandarts hiervoor te bellen, kost handen vol geld. :?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Justin »

Oh herkenbaar. Een deel van m'n draadje achter zit na 7 jaar ook los, maar ook geen zin om daarvoor naar de orthodontist te gaan =\
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Wubbo »

Leuk is dat draadje he? Vooral als je rijst eet... Bij mij zit zoiets er ook, alleen is ie al vrij snel afgebroken net bij die ene hoektand die het meest scheef stond. Nu heb ik dus een draadje die tanden bij elkaar houdt die al sinds ik grotemensentanden heb zo staan, heel handig. Maar het mag er niet uit van de orthodontist, want stel je voor dat de tanden weer gaan verschuiven...

Verder vraag ik me af wat er zo spannend is aan het weekend van 12 mei? Ik heb in geen enkel weekend van mei wat te doen, behalve in dat weekend:

- Een weekendje weg
- Een etentje bij mijn oom en tante
- Een verjaardag
- Op de hond van mijn schoonouders passen
- Met familie naar een museum

Ik heb op voorhand maar alvast alles afgezegd muv het weekendje weg, want dat was het eerste gepland...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door webguy »

Zo ben ik ook al twee weekenden naar Eindhoven geweest. Leuk hoor, Eindhoven, maar twee weekenden achter elkaar... (en oh ja, vorig weekend via Breda weer terug naar Arnhem...)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door ODRAIL »

Wubbo schreef:Verder vraag ik me af wat er zo spannend is aan het weekend van 12 mei? Ik heb in geen enkel weekend van mei wat te doen, behalve in dat weekend:

- Een weekendje weg
- Een etentje bij mijn oom en tante
- Een verjaardag
- Op de hond van mijn schoonouders passen
- Met familie naar een museum

Ik heb op voorhand maar alvast alles afgezegd muv het weekendje weg, want dat was het eerste gepland...
Dat is het weekend van moederdag (13 mei) :wink: .

Dat heb ik ook zo vaak. En de rest van de maand heb je in de weekenden geen ene biet te doen :shock: :? :wink: .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door ODRAIL »

JeffreyMeijer schreef:Morgen vertrekken voor een 4-daagse reis naar Londen met school *O*
Keerzijde is wel dat ik kwart voor vijf op -o- moet
Tsja, elk voordeel heeft zijn nadeel.

Maar veel plezier in Londen :wink: .
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten