Mag ik even kwijt #109

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door microshit »

Wat krijg je als een stel vrienden zich verveelt?

Dit. https://www.facebook.com/groups/397511606955034/
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Jef400 »

Ik voel me bedenkt worden door een waan van waanzin. Wat is dit nou weer
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Gekko123 »

Door fouten in het rooster aan het begin van dit studiejaar mag ik de komende weken onmenselijk veel gaan doen voor mijn studie. Er zijn onderdelen niet aangeboden terwijl dat wel had gemoeten waardoor we nu een grotere opdracht mogen gaan uitvoeren als vervanging daarvan... Oftewel: de studenten krijgen de dikke vinger over deze opdracht, terwijl de instelling fout zit :X
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Jef400 »

Succes, maar denk niet dat dat op het speciaal middelbaar onderwijs anders is.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Gekko123 »

Het is op een HBO-instelling, komt mede doordat ik een apart programma volg, namelijk een versneld traject. Ik kan dit jaar mijn P en 30 punten aan tweedejaarsvakken halen.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Jef400 »

Oké. Bedankt voor de info.

Voorts blijft geenstijl en het ov een schitterende combinatie
Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _trei.html
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Daniel »

Ben kennelijk verwend met de Plus hier vlakbij waar je als je na werktijd boodschappen gaat doen tenminste nog keuze hebt op de broodafdeling... Die is momenteel aan het verbouwen, dus vanmiddag vanuit het werk maar eens langs de Albert Heijn in de binnenstad naar huis gelopen. Geen succes, die had alleen nog afbakbroodjes :roll:
Nouja, even thuis m'n fiets gehaald en richting de Albert Heijn aan de Leusderweg... die bleken nog net één zakje broodjes te hebben liggen en een enkel verdwaald brood. Tja...

En dan is 't niet bijna sluitingstijd ofzo... was net kwart over vijf en de ene is tot 20.00 uur en de andere tot 21.00 uur open.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Suus »

En dat terwijl je struikelt over de borden "Brood tot sluitingstijd".
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13547
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Wubbo »

Ik kon hier rond kwart voor zes bij de Appie nog kiezen. Heb maar voor dat met 35% korting gekozen ;-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Ik kon hier rond kwart voor zes bij de Appie nog kiezen. Heb maar voor dat met 35% korting gekozen ;-)
Ga je wentelteefjes bakken? :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Daniel »

Bee schreef:En dat terwijl je struikelt over de borden "Brood tot sluitingstijd".
Is op zich nog nieteens iets aan gelogen... er was immers nog wel wat brood, maar een zeer beperkte hoeveelheid.
Bij de Plus ging het alleen mis als er een aanbieding was, maar nadat ik daar eens een mailtje over gestuurd had hebben ze hun inkoopbeleid erop aangepast en is het me nooit meer overkomen dat er helemaal geen brood meer was.

Maargoed, ik zal het nog tot 8 mei met die twee AH's moeten doen... zaterdag maar wat extra voorraad meenemen. Dan zal 't trouwens ook wel een lekkere chaos zijn daar. Zijn twee relatief kleine AH's, de Plus is een hele grote...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Jef400 »

De Plussen ruilen Daniël. Bij onze plus is het altijd vermeldingswaardig als er na 16 uur nog brood ligt.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door webguy »

Dat lijkt me dan mismanagement - als er altijd om 17:00 geen brood meer ligt en de winkel is tot 22:00 open dan kunnen ze best wat meer bakken...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Suus »

Ik heb vandaag een van de meest tuttige dingen ooit besteld op het internet: een inschuifinktkussen voor een handstempeltje :')

Daar zijn zelfs speciale webshops voor die een reusachtig assortiment van dat soort dingen hebben. Gelukkig hadden ze ook een stempel voor mijn Alpo Classic (bij liefhebbers ook wel bekend als de Alpo 40 :mrgreen: )
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Ronald »

Morgen naar Luxemburg *O*
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door STF »

Nee toch? Dan zijn er maarliefst drie OVNLers in Luxemburg tegelijkertijd... Als dat maar goed gaat... :Y
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Justin »

Tijd voor OVLU :') :mrgreen: .
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Ronald »

Oei -o- En volgens mij ligt Diekirch ook niet héél ver van Reisdorf :X
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Jef400 »

De mensen daar weer gillend door de treinen heen :X
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door STF »

Morgen zijn we niet in Reisdorf, maar in Luxemburg-stad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Suus »

Daniel schreef:Maargoed, ik zal het nog tot 8 mei met die twee AH's moeten doen... zaterdag maar wat extra voorraad meenemen. Dan zal 't trouwens ook wel een lekkere chaos zijn daar. Zijn twee relatief kleine AH's, de Plus is een hele grote...
Ik ken nog een veel mooiere. In Diemen waren vorig jaar twee van de drie supermarkten anderhalve week gesloten omdat ze omgebouwd werden naar een Jumbo. Ik heb nog nooit zo'n grote oorlog in de enige overgebleven supermarkt gezien als toen :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Caspar »

Ik kan dat bandje over de Koninginnedag dienstregeling op de stations intussen niet meer horen... Volgens mij een stuk of 30 keer gehoord afgelopen weken. Vooral die van post Alkmaar (te horen van Hillegom tot Enkhuizen/Den Helder/Zaandam) begint me steeds meer te irriteren, die vrouw heeft echt een zeurstem/intonatie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Fles »

Opletteuh, dalek weer Rail Away *O*

Serie documentaires Vanuit de miljoenenstad Taipei in het noorden van Taiwan, voert het traject oostwaarts over de zogenaamde North-link. Als de trein bij de oostkust is aangekomen, reiken de golven van de Grote Oceaan bijna tot aan de trainrails. De rit langs de kust levert prachtige beelden op, die zowel gefilmd zijn vanuit de trein als vanuit een helikopter boven het water. Het einddoel van het eerste traject is Yilan, een stad die midden tussen het water van de vele rijstvelden ligt. In Sandiaoling nemen we dan de zogenaamde Pinxi-lijn, genoemd naar de stad in dit berggebied. Dit traject naar Jingtong werd een eeuw geleden aangelegd om de steenkool uit de bergen naar de kust te brengen. De mijnen zijn allemaal dicht, maar de Pinxi-lijn wordt door haar prachtige ligging nu jaarlijks door vele duizenden toeristen bezocht. We reizen mee tot het eindpunt Jingtong en zien onderweg nog wat Taiwanezen in een eeuwenoude traditie gemeen hebben met een... lampion!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Caspar »

Salarisverhoging directie Prorail
http://nos.nl/artikel/366925-salarisver ... orail.html

Schandalig toch, 16% erbij?
De directie heeft de afgelopen 5 jaren er al 80% bijgekregen, en wil het uitvoerende personeel op 0% houden ivm. de nullijn die ook voor de ambtenaren moet gelden. Geef dan zelf het goede voorbeeld? :roll:

Overigens zijn de vakbonden uit het CAO overleg gestapt...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #109

Bericht door Fles »

Geeft maar weer eens aan hoe "maatschappelijk betrokken" die club is. Driewerf schande.

Lekkere timing ook, echt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten