Mag ik even kwijt #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door deadlock »

M57 schreef:Jij had in Fahrenheit 9/11 aan het woord kunnen komen :lol:

(en dat is niet vervelend bedoeld, ik kan er wel in komen :))
Ik kan daar dus niet inkomen. Bij een blanke Nederlander van middelbare leeftijd had hij er namelijk *niet* bij stil gestaan. En daarnaast wélke aanslagen van tegenwoordig. Die in Irak? :roll: Die in Afghanistan? :roll:

Ik kan me hier echt over opfokken. Die man had zijn koffer ergens onbewaakt staan en rende om er voor te zorgen dat het ding niet gejat zou worden. We hebben het tenslotte wel over een van de drukste stations van Nederland. Dit is dus *precies* wat Geert Wilders wil bereiken met zijn haatzaaierij en de populaire media en de regering met hun bangmakerij. Ik heb al 10 jaar de deur niet op slot en ik woon in een turbulente wijk. Er gebeurt *niets* maar je hoort regelmatig dat je je sloten dicht moet doen anders komen ze binnen. Nou; binnen komen ze toch wel, of ik de deur op slot heb of niet.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Caspar »

Nouja ik was de ochtend van de aanslagen in Londen in een, jawel, Londense metro. Ik ben letterlijk 3 minuten na de 1e explosie daar onder het getroffen station doorgereden omdat we anders geen perron hadden om de metro te kunnen verlaten, en bij het eerste station na de bomexplosie moesten we met veel politiebegeleiding zsm eruit. Met dat in je achterhoofd (plus een campagne op mijn werk tegen mogelijk terrorisme op het spoor) kan je wel wat achterdochtig worden :wink:

Tenslotte vroeg die man het niet eens echt aan mij, maar dringde hij het min of meer op, voor ik antwoord kon geven was ie al weggerend, terwijl ik ook net van plan was om richting de trein te lopen.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Justin »

Ype en Willem zijn ook lekker bezig met de fotostrip van vandaag hehe :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Geert »

Hehe :D
Ype en Willem FTW! 8-)
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door BR628 »

Gisteren heeft de Postbank pinautomaat op Utrecht Centraal (rechts van het GWK) mijn pinpas ingeslikt. Blijkbaar blokkeerde iets van binnen het uitwerpen van de pas, na een minuut was de pas weg :roll: Een telefoontje naar de Postbank en problem is binnen enkele werkdagen solved. Toch vervelend..
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door deadlock »

Caspar schreef:Nouja ik was de ochtend van de aanslagen in Londen in een, jawel, Londense metro. Ik ben letterlijk 3 minuten na de 1e explosie daar onder het getroffen station doorgereden omdat we anders geen perron hadden om de metro te kunnen verlaten, en bij het eerste station na de bomexplosie moesten we met veel politiebegeleiding zsm eruit. Met dat in je achterhoofd (plus een campagne op mijn werk tegen mogelijk terrorisme op het spoor) kan je wel wat achterdochtig worden :wink:
Jah ik weet het niet. Ik ben niet achterdochtig en fiets rustig 's nachts door de Bijlmer en Slotervaart. Als je je niet druk maakt, dan gebeurt je minder. Begrijpelijk? Ja ik kan me na dit wel een beetje in je positie verplaatsen, maar ik keur het nog steeds af (ik ben dan ook een politiek correcte lul ;))
Tenslotte vroeg die man het niet eens echt aan mij, maar dringde hij het min of meer op, voor ik antwoord kon geven was ie al weggerend, terwijl ik ook net van plan was om richting de trein te lopen.
Ooh, maar dan had hij aan mij een verkeerde; Ik was dan weggelopen. Krijg de vliegengriep maar met je koffers bij wijze van spreken.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Geert »

deadlock schreef:maar ik keur het nog steeds af (ik ben dan ook een politiek correcte lul ;))
Volgens mij kun ze zo politiek correct zijn als maar mogelijk is, en dan alsnog zoiets denken. Onbewust heb je misschien toch een soort vooroordeel over koffers van zenuwachtige Arabische mannen die wegrennen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door ODRAIL »

Zo, weer terug van een vitamine V snuiven. Ben onder andere wezen kijken bij het Geuldalviaduct in Moresnet (B) en het hoogste punt van Nederland (wel een apart gezicht als je bijna bij het laagste punt van Nederland woont). :wink:
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door JeePee »

Voor de hele snelle beslissers: Er staat achter het station in Amf een MAN bus in Qbuzz bestickering. Het is niet helemaal het juiste type en de bestickering zal iets anders worden, maar het geeft een leuk idee :)
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door BR628 »

JeePee schreef:Voor de hele snelle beslissers: Er staat achter het station in Amf een MAN bus in Qbuzz bestickering. Het is niet helemaal het juiste type en de bestickering zal iets anders worden, maar het geeft een leuk idee :)
Ik neem hierbij aan dat jij niet de mogelijkheden hebt dat ding nu zelf te fotograferen? :lol:
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door JeePee »

Nee. Mijn camera zat nog in een andere tas. Ik wist ook niet dat MAN deze verassing ging uithalen. Er zijn wel foto's van overigens, die komen binnenkort wel beschikbaar :)
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Chauf21 »

Is het toevallig deze bus: http://busfoto.nl/foto/index.php?cat=47 ?
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door JeePee »

jawohl. Ik was even vergeten dat MAN daar ook al was geweest met deze bus. Nogmaals, de definitieve uitvoering wordt wel iets anders. De Rotterdamse wordt qua uiterlijk helemaal anders.
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door M57 »

JeePee schreef:Voor de hele snelle beslissers: Er staat achter het station in Amf een MAN bus in Qbuzz bestickering. Het is niet helemaal het juiste type en de bestickering zal iets anders worden, maar het geeft een leuk idee :)
Niet toevallig heeft QBuzz kantoor in het gebouw aan de achterzijde van het station. :)
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Aking »

Volgens mij is Jeepee ook op dat kantoor werkzaam :wink:
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door JeePee »

Vandaar ook de 'spot' inderdaad :)
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Woepje »

Ja leuk hoor. Hanze.nl ligt plat en daardoor kan ik ook niet op het 'geweldige' blackboard en is het daarom niet mogelijk om bestanden met mijn projectgroep uit te wisselen. Dus morgen maar wat langer aan de slag op school dan maar :evil: . Gelukkig dat we de weekopdrachten voor het project al grotendeels hebben voltooid vanmiddag... :roll:
Linkerspoor
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 19:46

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Linkerspoor »

Woepje schreef:Ja leuk hoor. Hanze.nl ligt plat en daardoor kan ik ook niet op het 'geweldige' blackboard en is het daarom niet mogelijk om bestanden met mijn projectgroep uit te wisselen.
Kun je de bestanden niet gewoon per mail/msn of iets dergelijks uitwisselen... :idea: ;)
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Woepje »

Hmm, dat kon inderdaad weleens handig zijn, ja :lol:. Ik zal deze optie vandaag in de groep gooien! Voor deze keer maakt het ook niet al teveel uit omdat we vandaag allemaal verplicht aanwezig moeten zijn in verband een college (STB) en dan kunnen we daarna het project voor deze week afronden!

Hoe is het met iedereen trouwens?
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Daan »

Woepje schreef:Hoe is het met iedereen trouwens?
Bagger, sinds gistermiddag nogal verkouden en dus vandaag maar niet naar m'n stage gegaan... :?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Geert »

Woepje schreef:Hoe is het met iedereen trouwens?
Goed hoor :P
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Daniel »

Daan schreef:Bagger, sinds gistermiddag nogal verkouden en dus vandaag maar niet naar m'n stage gegaan... :?
Jij ook al... heb er zelf al sinds 't weekend echt last van. Gelukkig genoeg rollen papier op voorraad hier op 't werk, da's wel nodig ook :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door deadlock »

Geert schreef:
deadlock schreef:maar ik keur het nog steeds af (ik ben dan ook een politiek correcte lul ;))
Volgens mij kun ze zo politiek correct zijn als maar mogelijk is, en dan alsnog zoiets denken. Onbewust heb je misschien toch een soort vooroordeel over koffers van zenuwachtige Arabische mannen die wegrennen.
Nope. Simpelweg omdat voor mij uiterlijk niet telt, behalve bij eventuele selectie voor de aanstaande ex mevrouw deadlock.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Daan »

Reiziger Ddrs schreef:
Daan schreef:Bagger, sinds gistermiddag nogal verkouden en dus vandaag maar niet naar m'n stage gegaan... :?
Jij ook al... heb er zelf al sinds 't weekend echt last van. Gelukkig genoeg rollen papier op voorraad hier op 't werk, da's wel nodig ook :P
Tja, komt bij m'n zusje weg, die heeft het ook al sinds het weekeind, en daar is de halve klas zo bezig.. :lol:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #4

Bericht door Aking »

deadlock schreef:
Geert schreef:
deadlock schreef:maar ik keur het nog steeds af (ik ben dan ook een politiek correcte lul ;))
Volgens mij kun ze zo politiek correct zijn als maar mogelijk is, en dan alsnog zoiets denken. Onbewust heb je misschien toch een soort vooroordeel over koffers van zenuwachtige Arabische mannen die wegrennen.
Nope. Simpelweg omdat voor mij uiterlijk niet telt, behalve bij eventuele selectie voor de aanstaande ex mevrouw deadlock.

Volgens mij heb ik over dat laatste onlangs wat anders gelezen :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten