Mag ik even kwijt #111

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Fles »

Dat ze er geen ene pest van kan, duh :P
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Jef400 »

Ja. Dat weet ik ook wel. Denk dat een gast die 9x over haar examen doet nog beter kan rijden.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Raymond »

Ze haalt alle spanning weg uit het programma.. Ze wint die titel immers met groot gemak.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Jef400 »

Helaas wel ja, al is het eveneens lachen om de andere capriolen van die gasten.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Fles »

We missen alleen nog zo'n Total Madman als Pim vorig jaar...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Wubbo »

De vraag wie er de auto wint staat nog geheel open wat mij betreft, al maakt Rene daarvoor een goede kans.

Nu nog betere TV: de Rijdende Rechter. Daar kan geen comedy tegenop! :D
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Ardan »

Echt he? Verschrikkelijk toch, wat een gek wief :')
Ik doe ook maar wat
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door webguy »

Net het filmpje op dumpert gezien ja. Is eigenlijk best wel zielig, dat soort mensen willen niet opgenomen worden, maar zouden eigenlijk wel opgenomen moeten worden..

Iets heel anders, maar soms wordt je ook zo gek van grote logge organizaties zeg, vraag je je af waar je aan begonnen bent. Volgende week derde gesprek bij een bedrijf, hopelijk wordt het dan allemaal duidelijk...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door find_your_spot »

Had niemand in de gaten dat dat Wendy van Dijk haar nieuwe typetje was?
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Vandaag een brief ontvangen van NS Hispeed dat ik geld van ze terugkrijg vanwege een uitgevallen Benelux, in totaal 4,73. Op zich niet zo opmerkelijk, ware het niet dat de handtekening onder de brief door een echte pen is geschreven, want hij loopt door de groet heen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Meltrain »

O ja, die moet ik ook nog invullen... :P :oops:

De Stoomtrein Goes - Borsele bestaat dit jaar 40 jaar en dat wordt van morgen t/m zondag gevierd tijdens het jaarlijkse evenement `Sporen naar het Verleden`.
Mijn vader en ik zouden daar eigenlijk komende zaterdag heen gaan met de SSN Westerschelde Express, maar deze rit gaat helaas niet door wegens te weinig animo. :(

Maar gelukkig had ik nog een Kruidvatkaartje over en hebben we van de NS een gratis meereiskaartje gekregen, dus gaan we zaterdag per gewone trein naar Goes. :D (Het enige nadeel is dat de verbinding Rlb - Goes effectief slechts 1x per uur geboden wordt. :( )

Meer info over het feest van de SGB staat hier.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Daniel »

Meltrain schreef:Maar gelukkig had ik nog een Kruidvatkaartje over en hebben we van de NS een gratis meereiskaartje gekregen, dus gaan we zaterdag per gewone trein naar Goes.
De spoordeelweken-kaartjes zijn niet geldig in combinatie met een Kruidvat/Hema/AH-dagkaart... zie de voorwaarden op www.ns.nl/spoordeelweken
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Meltrain »

Ow... :( En is het zo moeilijk om zoiets in de voorwaarden te zetten die werden meegeleverd met die Spoordeewlweken-bonnen? :roll:

Vorige week zondag heb ik ook de cmbinatie Kruidvatkaartje + gratis eerste klas toeslag gebruikt om vanuit Hoogeveen naar Rotterdam te gaan. Ik heb slechts één keer controle gehad en die conductrice zei er verder ook niks over.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Cookie »

Staat netjes vermeld op de laatste pagina van het boekje, punt 4.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Karl »

Fles schreef:Meer dan 3 maanden van tevoren misschien?
Bedankt voor het aandachtspunt, maar dan krijg je de melding dat de tickets meer dan 92 voor de reisdata niet te koop zijn en hier ging staat er een melding dat er op neer komt dat buitenlandse tickets niet boekbaar zijn. Net zo goed dat Amsterdam - Den Haag bij bahn.de ook niet te koop is. Alleen hier gaat het dus om een trein naar München...
Bee schreef:Op YouTube vind je bij een filmpje van die trein, alle rijtuigen zijn daarin van de Hrvatske željeznice uit Kroatië. Opzich nog wel te begrijpen want de trein komt uit Zagreb. Maar, als je op de site van de Hrvatske željeznice naar de internationale treinen gaat, wordt je direct doorgestuurd naar de site van de DB :lol:

Je zou de DB kunnen bellen, wellicht dat je ze kunnen helpen? Telefoonnummer is + 491805101111.
Misschien dat maar eens proberen, bedankt voor het telefoonnummer. Een ticket heen heb ik overigens wel gewoon kunnen boeken via bahn.de.
deadlock schreef:Het is trouwens best een leuk ritje en de moeite waard om overdag te doen.
Vandaar dat we de heenreis wel overdag doen.

De doorgangen over/door de Alpen zijn niet zo dicht bezaaid, dus het wordt waarschijnlijk toch weer deze. Alleen vanaf München misschien een andere route nemen, bijvoorbeeld via Augsburg terug en via Nürnberg heen.
Het is een spectrum.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Klaasje »

Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Die wilde ook eens een dagje winkelen. Elke dag dat weiland gaat ook vervelen natuurlijk :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Meltrain »

Cookie schreef:Staat netjes vermeld op de laatste pagina van het boekje, punt 4.
O ja, ik zie het ja.
Dan wordt het zaterdag maar een retour Rlb - Goes met 40% korting voor mij en dan mag mijn vader gratis met me mee.

Aangezien ik vanaf 25 mei voor drie weken weg ben (met de TU) heb ik hierdoor wel een Kruidvat-kaartje over waar ik niks meer mee doe(geldig op zaterdag en zondag t/m 3 juni). Heeft iemand van jullie misschien interesse om dat kaartje over te nemen voor een klein prijsje (€7,-)?
Edit: aanbod is vervallen; zie onder.
Laatst gewijzigd door Meltrain op do 17 mei 2012, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door deadlock »

Nee want ik heb een AltijdVrij :lol:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

Net de afwas gedaan, het huis gestofzuigd en zometeen nog het gras maaien en wat voor school doen en vanavond werken van 19.15 tot 4.00. Een erg productief dagje vandaag.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Daantje »

@ Meltrain, jammer dat ie maar tot 3 juni geldig was. Ik heb een goedkoop kaartje nodig voor 9 juni, anders had ik misschien wel interesse.

OT: Wat een heerlijke dag vandaag. Echt een kado dagje vrij vandaag. Vanmorgen heerlijk uitgeslapen zonder de wekker te zetten, daarna relaxed ontbeten en boodschappen gedaan. Het was zo rustig, volgens mij wisten veel mensen niet dat de Jumbo gewoon open was. De Kruidvat ook trouwens. Daarna geluncht met verse broodjes en net de tuin weer ff helemaal netjes gemaakt. Zaterdag plantjes halen op de markt en dan kan de tuin weer ff mee :)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Meltrain »

Meltrain schreef: Aangezien ik vanaf 25 mei voor drie weken weg ben (met de TU) heb ik hierdoor wel een Kruidvat-kaartje over waar ik niks meer mee doe(geldig op zaterdag en zondag t/m 3 juni). Heeft iemand van jullie misschien interesse om dat kaartje over te nemen voor een klein prijsje (€7,-)?
Ik trek dit aanbod weer in, want opa gaat zaterdag ook mee, dus kan hij op het Kruidvat-kaartje reizen. :wink:
Op die manier combineren we geen mogelijkheden en dat we nou allemaal familie zijn, tja dat is puur toeval natuurlijk. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Meltrain schreef:De Stoomtrein Goes - Borsele bestaat dit jaar 40 jaar en dat wordt van morgen t/m zondag gevierd tijdens het jaarlijkse evenement `Sporen naar het Verleden`.
Mijn vader en ik zouden daar eigenlijk komende zaterdag heen gaan met de SSN Westerschelde Express, maar deze rit gaat helaas niet door wegens te weinig animo. :(
Dat is dan niet de eerste keer dat er een rit niet doorgaat omdat er te weinig deelnemers zijn.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door deadlock »

Houten kop.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Daniel »

Vanmiddag een erg aparte gewaarwording bij het afrekenen van een kleine boodschap in de supermarkt: de tekst op het display van het pinapparaat stond op z'n kop :mrgreen: 'tis dat je wel zo'n beetje weet wat erop komt te staan als er geen foutmeldingen optreden, want 't leest toch wel verdomd lastig :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten