Mag ik even kwijt #111

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Thom91 »

Lekker rustig hier door de vrije dagen :)
Komt wel goed schatje.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Jef400 »

...............dat ik niet de conditie heb om Volendam - Purmerend en visa versa te fietsen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door deadlock »

Visa versa :')
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Justin »

Voor de rest geldt: Eurocard Mastercard, de ideale creditcard ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

Was gisteravond bijna een vechtpartij bij mijn werk binnen. Een of andere dronken gast was heel irritant aan het doen en opeens gooide die een pleeborstel die die van boven van het toilet gehaald had naar andere mensen toe. Die andere pikten dat niet en gingen verhaal halen waarbij het net niet uitliep op een vechtpartij.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Gertjan »

Altijd leuk die grimmige sfeer.

Vanavond maar even de bankrekening spekken.. bijsturing belde om 14:20 of ik vanavond nog wat te doen had. Kan nu een extra dienst draaien van 19:28 tot 2:10. Tikt toch weer lekker aan :mrgreen:
Volgende week is ook lekker druk, 5 dagen werken, voor een dienst nog even een gesprekje met de exploitatiemanager en ass. vestigingsmanager en een sollicitatiebrief schrijven. Kortom, ik ga me niet vervelen... hoewel, maandag en dinsdag dezelfde dienst, en in die dienst zit je gewoon 3 uur reserve als er geen trein naar Leidschendam moet. Zal wel 2 avonden tv-kijken en neusgrutten worden
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Ik ben al de hele dag een rapport aan het lezen waar vijf anderen en ik de afgelopen maanden aan hebben gewerkt. Nu hoef ik gelukkig niet alle spel- en grammaticafouten eruit te halen maar ik heb ondertussen al wel 10 kantjes met andere opmerkingen, waaronder zaken als Germanismen, kommazeeën en cijfers die niet zijn uitgeschreven.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Thom91 »

Wat zijn germanismen? :oops:
Wel lekker dan trouwens, hbo? :P
Komt wel goed schatje.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door tsov »

Germanismen zijn grammaticale gebruiken die geen correct Nederlands zijn, maar overgenomen uit het Duits. En zo zijn er dus ook Anglicismen, Francismen en Latinismen :)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Thom91 schreef:Wel lekker dan trouwens, hbo? :P
Nope. WO. En ruim 80 pagina's :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door MdJ »

Wegens http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn ... nement.ece op mijn winkelcentrum'pje mocht ik vrijdag tussen 10-21:30 buitenplantjes verkopen. En omdat we nog wat plantjes over hadden, kon ik vandaag tussen 7-17u weer plantjes verkopen.

En tussen 23:00-06:00 tijdens het slapen was ik ook al plantjes aan het verkopen (droomde ik althans), waardoor ik nu ECHT geen plant meer kan zien.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Ik kreeg bij de boodschappen vanavond een flyer mee bij de Ap in Diemen dat de winkel op zaterdag 2 juni om 17:00 voorgoed zal sluiten *O* Nu werd het hoog tijd, want het hangt nog net niet met ducttape met elkaar daar (zoals Albert Heijn Kraaiennest de laatste maanden van hun bestaan) maar de winkel is echt veel te klein voor het enorme publiek dat de supermarkt trekt, alles ziet er sleets en uitgewoond uit, de barbecueafdeling staat al jaren voor de uitgang van een niet meer gebruikt magazijn.

En dan hebben we het nog niet over de rest van het winkelcentrum gehad. Men heeft de vloer uit het winkelcentrum verwijderd maar toen bleek er nog een vloer onder te zitten. De reclameborden zijn weggehaald maar de losliggende elektriciteitssnoeren zitten onder een met ducttape bevestigde bananendoos. In het midden van de winkelpassage staan grote constructies met een geel zeildoek, het plafond is naar beneden gestort en het winkelcentrum wordt nu met kerstverlichting verlicht en bij de visboer staat een enorme stelling voor de deur waardoor je er amper naar binnen kunt.

Maar niet getreurd, want woensdag 6 juni om 18:00 gaat er een gloednieuwe supermarkt open *O* Een echte Albert Heijn XL, met ruim 2,5 keer meer vloeroppervlak, volledig in de nieuwe huisstijl, met zo'n fantastische grillafdeling en vooral: heel erg brede gangpaden, zodat die kletsende oma's van het bovengelegen bejaardenhuis niet meer de hele supermarkt lam leggen :D
Laatst gewijzigd door Suus op zo 20 mei 2012, 00:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Wubbo »

Plakbank? :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Nee, er staat geen bank, ze gebruiken gewoon hun rollator. Op een oude man na, daar staat bijna altijd een voordeelpot augurken op zijn rollator :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

Uhh Bee,

Je hebt een typfout gemaakt in je tekst en daar reageert Wubbo op. Geen idee wat die bejaarden met die rollators ermee te maken hebben
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Oja joh :shock: Ik zie niets hoor (A) :6
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

Joh je hebt gauw de tekst aangepast :lol:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

Ik moet nu toch echt wat voor school gaan doen. Moet dinsdag een opdracht af hebben en ik moet er nog aan beginnen. Het is gelukkig niet zo heel veel werk.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Vinny »

Dat Friesland een achtergebleven gebied is. De laatste trein Leeuwarden-Sneek verktrekt al om 23.18. Dat is deze stadsjongen niet gewend, en dat werd dus een behoorlijk eind fietsen in de middle of nowhere....
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Daan »

Wat moet je op zo'n tijdstip dan ook op het Friese platteland? :lol:
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Jef400 »

Al zegt hij dan ook nog. Ik ga even de bocht afsnijden. Is het misschien een idee de vertrektijden te raadplegen als jij in zogenoemd "achtergebleven gebied" vertoeft.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Als ik mij niet vergis zit Fles nu in Noorwegen, zou hij al last hebben van de bierprijzen...

Ik heb één biertje gedronken in Noorwegen. Toen ik de prijs zag had ik geen dorst meer, dat biertje was namelijk €7,30 :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door STF »

Pff, daar heb je bij ons 3,5 biertje voor...

Diekirch pils:
0,25l - €1,75
0,33l - €2,10
0,4l - €2,80
0,5l - €3,50
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Als ik mij niet vergis zit Fles nu in Noorwegen, zou hij al last hebben van de bierprijzen...

Ik heb één biertje gedronken in Noorwegen. Toen ik de prijs zag had ik geen dorst meer, dat biertje was namelijk €7,30 :X
Hij had op Fok! er al over geklaagd ja :p
Komt wel goed schatje.
Etienne
Donateur
Berichten: 7909
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Etienne »

..dat ik ziek ben. :|
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten