Deventer in de Spotlights (info-avond stationsgebied)

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Deventer in de Spotlights (info-avond stationsgebied)

Bericht door Fles »

Deventer in de Spotlights

Woensdag 30 mei staat Station Deventer in de spotlights. In de Deventer Schouwburg presenteren de gemeente Deventer, NS en ProRail plannen voor de stationsomgeving in Deventer.

De komende jaren wordt er gewerkt aan de stationsomgeving. De aansluiting met de binnenstad verbetert en er komt een vast derde perron. De huidige ondergrondse fietsen- stalling wordt fors uitgebreid en beter toegankelijk. Aan het stationsplein komen diverse horecagelegenheden. Het busperron wordt gebruiksvriendelijker en veiliger gemaakt. Cabaretgroep ‘‘Op Sterk Water’’ geeft deze avond een show. Zij spelen op een humoristische wijze in op de werkzaamheden aan de stationsomgeving.

Datum: Woensdag 30 mei
Tijd: Inloop van 19 tot 20 uur
Locatie: De Deventer Schouwburg

De avond duurt tot 21.30 uur.
Bron en meer

Toegang gratis, komt allen. Ik ben er niet bij :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Deventer in de Spotlights (info-avond stationsgebied)

Bericht door deadlock »

Hoe kan de aansluiting met de binnenstad nog verder verbeteren behalve het station er dichter naartoe te verplaatsen :?:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Deventer in de Spotlights (info-avond stationsgebied)

Bericht door Vinny »

Metro aanleggen xD
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Maxim
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 10:52
Locatie: Baarn
Contacteer:

Re: Deventer in de Spotlights (info-avond stationsgebied)

Bericht door Maxim »

Met de recent door onbekenden aangebrachte metrokaarten op abri's in Deventer (als grap) is dat een vrij dubieuze opmerking... :roll:

(en die kaarten waren dus niet zonder schade te verwijderen...)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Deventer in de Spotlights (info-avond stationsgebied)

Bericht door deadlock »

Maxim schreef:Met de recent door onbekenden aangebrachte metrokaarten op abri's in Deventer (als grap) is dat een vrij dubieuze opmerking... :roll:

(en die kaarten waren dus niet zonder schade te verwijderen...)
Ohnoes, kapotte abri's. Het busstation is sowieso een grote vervallen bende daar. Blij dat ik er tegenwoordig een fiets heb.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Maxim
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 10:52
Locatie: Baarn
Contacteer:

Re: Deventer in de Spotlights (info-avond stationsgebied)

Bericht door Maxim »

Het busstation wordt dan ook volledig veranderd en gerenoveerd in de komende jaren. Verder beetje jammerlijke reactie. kapotte abri's = vandalisme en zeker voor zo'n grap is dat wel jammer. Met plakbandjes vastmaken in plaats van zeer goede lijm had een hoop gedonder voorkomen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Deventer in de Spotlights (info-avond stationsgebied)

Bericht door deadlock »

Nou jouw reactie vond ik een beetje vreemd. Je doet net alsof je persoonlijk geraakt wordt door iemand die een keer niet goed nadenkt over het plakken van een poster. Het is natuurlijk toeval dat Vinny een opmerking over metro's maakt en jouw reactie daarop is smakeloos omdat je impliceert dat hij de verantwoordelijke is of dat hij maar op de hoogte moet zijn van iedere beschadigde abri.

Waar je je misschien eerder druk om moet maken is dat het glas van de abri's bij halte Beeckestein er al een keer of 15 uitgegooid zijn dit schooljaar.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Maxim
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 10:52
Locatie: Baarn
Contacteer:

Re: Deventer in de Spotlights (info-avond stationsgebied)

Bericht door Maxim »

Ik snap ook wel dat het toeval is ;) was alleen dat ik toevallig precies toen werd geconfronteerd met die stickers en de schade. Verder moeten we er maar geen groter punt van maken dan het is :)

Overigens is de bijeenkomst denk ik best de moeite waard, volgens mij gaat het stationsgebied in Deventer enorm verbeteren! :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Deventer in de Spotlights (info-avond stationsgebied)

Bericht door deadlock »

(y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Deventer in de Spotlights (info-avond stationsgebied)

Bericht door Ardan »

Met een eervolle vermelding voor deadlock, via wiens facebook ik op deze pagina kwam:

Strukton mag derde perron Deventer bouwen

vrijdag 16 november 2012

ProRail heeft de opdracht voor het realiseren van een zijperron in Deventer, met een aanneemsom van 5,9 miljoen euro, gegund aan Strukton. De werkzaamheden zijn gepland van januari 2013 tot en met april 2014. De opdracht is onderdeel van het project Spoorzone Deventer en zal worden uitgevoerd door een combinatie van Strukton Bouw en Strukton Rail.

Lees verder..
Ik doe ook maar wat
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten