Mag ik even kwijt #111

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Thom91 schreef:
Bee schreef:Als ik mij niet vergis zit Fles nu in Noorwegen, zou hij al last hebben van de bierprijzen...

Ik heb één biertje gedronken in Noorwegen. Toen ik de prijs zag had ik geen dorst meer, dat biertje was namelijk €7,30 :X
Hij had op Fok! er al over geklaagd ja :p
Ah, voorspellende gave 8-)

Ik heb het in Noorwegen voor de rest maar op Cola en kraanwater gehouden. De Cola was ook 26 kroon per halve liter (3,40) en er zat nog een kroon statiegeld op, maar dat is nog altijd beter dan de 56 kroon van een flesje Carlsburg :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door STF »

Grasmaaier weer stuk... Hij heet het precies 2 uur en 45 minuten volgehouden sinds de laatste reparatie...
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door erjeebee »

Zoeken op het forum:
"Er voldeden 13 resultaten aan de zoekterm: grasmaaier stuk"

Voornamelijk STF

Man, rijd dat ding toch in een ravijn en scoor een andere :mrgreen:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Grasmaaier weer stuk... Hij heet het precies 2 uur en 45 minuten volgehouden sinds de laatste reparatie...
:shock: :? :X
erjeebee schreef:Zoeken op het forum:
"Er voldeden 13 resultaten aan de zoekterm: grasmaaier stuk"

Voornamelijk STF

Man, rijd dat ding toch in een ravijn en scoor een andere :mrgreen:
Liefst het goedkoopste model dat er verkrijgbaar is (goedkoop is duurkoop) :Y .
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Daan »

Ik lees net dat die grasmaaier wordt gerepareerd in België... :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Bij reparaties in België denk ik altijd aan mannetjes in een blauwe overal met een hangsnor, een peuk en een alpinopet die met behulp van primitieve gereedschappen iets probeert te repareren maar het er vaak alleen maar erger door maakt :oops: :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Daniel »

In de categorie raar Nederlands... kreeg vandaag een mail op 't werk over een "automatische paswoord reset". Reset is natuurlijk al geen Nederlands, maar een paswoord? :P Oowwacht, ze bedoelen een wachtwoord natuurlijk, iets te letterlijk vertaald uit het Engels :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door STF »

Morgen komt er een andere Luxemburgse dealer naar dat ding van ons kijken, er zijn twee dealers in dit land van dat merk en er rijden twee of drie maaimachines van dit type rond in Luxemburg, naar zeggen van de fabrikant functioneert alleen die van ons niet goed. Onze dealer heeft er uitsluitend eentje aan ons verkocht, de andere dealer zou er dus dubbel zoveel ervaring mee moeten hebben.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Vinny »

Zo duur is 7,30 voor een biertje toch ook weer niet? In Zürich ken ik kroegen die zeker net zo duur zijn :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Voor dat geld koop je in Nederland drie biertjes bij een concert man :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Voor dat geld koop je in Nederland drie biertjes bij een concert man :')
Goedkoop concert dan ;)
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

Pff. Heb er weer een lange dag opzitten. Eerst van 11:30 tot 19:15 gewerkt en daarna nog crewtrainersmeeting gehad. Maar ik ben nu eindelijk thuis. Morgen weer een dagje school
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Ronald »

Bee schreef:Bij reparaties in België denk ik altijd aan mannetjes in een blauwe overal met een hangsnor, een peuk en een alpinopet die met behulp van primitieve gereedschappen iets probeert te repareren maar het er vaak alleen maar erger door maakt :oops: :oops:
En vervolgens zijn trapje tegen het stationsbord van Herentals plaatst om met een kwast en pot witte verf de letters weer wat op te kalefateren (A)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Vinny »

Noorwegen is geen goedkoop land. Dat weet iedereen.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Ennes »

Vinny schreef:Noorwegen is geen goedkoop land. Dat weet iedereen.
Dit heeft een heel groot voordeel: En dat is dat je het type vakantieganger dat heel veel bier of andere alcoholische dranken (met het nadruk op heel veel) nodig heeft om zijn vakantie te vieren in Scandinavië dan ook vrijwel niet tegenkomt.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Die Noren zijn ook niet gek hoor. Ik ben wel eens in het Zweedse stadje Strömstad geweest. Vanuit Noorwegen gezien is dat de eerste plaats over de grens aan de E6. Hoewel het stadje slechts 6000 inwoners heeft zijn er maar liefst twee Systembolaget-winkels, beide propvol Noren die hun achterbak vol alcohol storten en dan weer terugrijden naar hun eigen land. Ook de supermarkten (de Konsum bijvoorbeeld) zijn voor een plaats van die omvang ook zeer groot te noemen.

In het studentenhuis waar mijn vriendin nu een half jaar woont staat overigens bijna elk weekend wel een pan zelfgemaakt bier te gisten in de keuken. Dus als ze het niet kunnen kopen maken ze het zelf wel :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door deadlock »

Ennes schreef:Dit heeft een heel groot voordeel: En dat is dat je het type vakantieganger dat heel veel bier of andere alcoholische dranken (met het nadruk op heel veel) nodig heeft om zijn vakantie te vieren in Scandinavië dan ook vrijwel niet tegenkomt.
In Zweden heb je voor €5,- een halve liter. Niet echt veel duurder dan in Nederland. In Denemarken is het meestal goedkoper dan in de kroegen die wij in de grote steden hebben zitten. Mijn Deense en Zweedse vrienden hebben de uitdrukking 'going Scandy' wat neerkomt op comazuipen. Ken ook genoeg Nederlanders die een weekend gaan zuipen in die omgevingen. De reden waarom het niet populair lijkt onder zuipers is omdat het in Spanje en Griekenland veel beter weer is.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Noren drinken thuis in, gaan vervolgens naar uitgaansgelegenheden zoals een bar. Daar drinken ze relatief weinig. Bovendien gaat alles vroeg dicht vanwege een nationale wet die alcoholmisbruik moet voorkomen, met als gevolg dat feestjes thuis worden voortgezet met echt sterke drank :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door erjeebee »

Ennes schreef: En dat is dat je het type vakantieganger dat heel veel bier of andere alcoholische dranken (met het nadruk op heel veel) nodig heeft om zijn vakantie te vieren in Scandinavië dan ook vrijwel niet tegenkomt.
Correct.
Maar ook dat je het type Scandinavische vakantieganger die dat wel nodig heeft buiten Scandinavie nogal eens ladderzat in de bosjes tegenkomt.

Ik heb lang geleden in Enschede, na het batavierenfeest, eens op 20 vierkante meter bosje 7 stomdronken zweden aangetroffen. Het was lekker weer, dus ik heb ze maar laten liggen.
Kan me ook nog goed een camping in Frankrijk herinneren waar 3 Noorse stellen stonden, kamperend temidden van de lege wijnflessen en permanent in buitengewoon vrolijk en luidruchtig humeur :)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door STF »

Pff wat een slap geklets van de grasmaaierfabrikant dat al die machines van dit type perfect functioneren, dat wij de enige zijn die constant klagen; komt hier vanmorgen namelijk die andere dealer aanrijden, kijkt naar de typeaanduiding van onze maaimachine: ja maar hier heb ik er nog nooit eentje van verkocht! U heeft zo te zien de duurste uit de serie, ik heb alleen de goedkope modellen uit deze serie meermaals verkocht.
Dus me vader belt eens naar een paar Nederlandse dealers; nee van dat type heb ik er nog nooit eentje verkocht, bij de volgende dealer precies hetzelfde verhaal.
In welk land rijden die perfect werkende grasmaaiers van dit type dan in vredesnaam rond? Het zal me niks verbazen als die van ons de enige van dit type in heel Benelux is. :wink:

In ieder geval was de dealer die hier vanmorgen was, het absoluut met ons eens dat dit werkelijk de meest absurde verschuiningshoek tussen aandrijfas en aandrijfriem was, die hij ooit gezien heeft. DIT KAN NIET FUNCTIONEREN, was zijn antwoord...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Zo, na afgelopen weekend mij bezig gehouden te hebben met het corrigeren van een paper nu de taak om de eindredactie op dat stuk uit te oefenen. En het liefst een beetje snel want het had al af moeten zijn :')

De stapel papier op mijn bureau begint gigantische proporties aan te nemen en de aftekenlijst met doorgevoerde veranderingen beslaan ondertussen al enkele kantjes :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door webguy »

Wat is het eigenlijk met station Nijmegen en samples/promoteams? Elke week is het minstens een keer wel iets - vanmorgen weer, deze keer Listerine
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door deadlock »

Dat is niet alleen op Nijmegen maar overal. Gisteren blikjes ijskoude ijsthee in Zwolle (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door erjeebee »

Wees blij!

Free stuff!

Toen ik nog regelmatig van/naar Nijmegen reisde (2006-2010) stond er nooit iets..
Ik pies altijd achter het net en vis naast de pot :(

Net na afzwaaien werd militairen OV kaart geintroduceerd.. en ook de studenten OV kaart is van na mijn tijd.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door find_your_spot »

Op Bijlmer ArenA stonden vorige week promotie dames blikjes Coca Cola Zero uit te delen. Na elke rit weer vier blikjes door het cabine raam naar binnen.
For Your Railroad Adventures
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 56 gasten