Het Grote Blundertopic #9

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door webguy »

Ach zo had ik gisteren juist een aantal dingen werken voor een projectje, doe ik perongeluk "rm -rf *" (alles verwijderen, ook mappen, in Linux) in een map te hoog, dus had mn hele project weggegooid...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door STF »

Nu is de straatverlichting in Reisdorf al voor de derde keer in een maand tijd defect... Wat is dat voor gekluns...?
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daan »

Volgens mij hangt Luxemburg van gekluns aan elkaar zo onderhand, of niet? :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door STF »

Hoezo? De grasmaaierfabriek staat in Frankrijk en de reparatieafdeling is in Belgie, dus wat is verder voor gekluns in Luxemburg volgens jou? Ik zou alleen dat gedoe over het bestemmingsplan van deze gemeente weten te noemen.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daan »

Omdat er getuige jouw berichtgeving altijd wel wat aan de hand is daar...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door STF »

Nee hoor dan ben je in de war met Dexter. :lol:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daan »

Ja, waar blijven de blunders van Dexter? Het is zo stil hier :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door STF »

Bestel je twee exact dezelfde artikelen bij een webshop; dan verwacht je dat je twee dezelfde artikelen geleverd krijg, of ze nou beide goed of beide fout zijn, maar wel hetzelfde. Nee hoor, de eerste was het goede artikel en de tweede was totaal iets anders. Hoe krijg je zoiets nou voor elkaar bij het inpakken...?
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Ennes »

Ik ben zo blij dat ik een heel saai leven heb, en dat er weinig gebeurt. Anders zou ik vrees ik vermoeid van mezelf worden. :wink:

Maarja misschien is het wel een blunder dat ik dingen niet zo snel als blunder zie. :roll:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
TLP
Berichten: 1553
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door TLP »

Hooo... mijn chauffeur van de 142 stopt op elke halte! Ik krijg echt de neiging om er wat van te zeggen...
TLP
Berichten: 1553
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door TLP »

(Hij heeft bij de Obrecht en Emmastraat mensen in en uit layen stappen..)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Geert »

Wat is de blunder daar dan van?

Los van dat, het is vooral de bedoeling dat je je eigen blunders hier meldt..
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door STF »

Alleen de GVB trams mogen daar bij elke halte stoppen, de Connexxion bussen niet.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Stefan »

Geert schreef:Wat is de blunder daar dan van?

Los van dat, het is vooral de bedoeling dat je je eigen blunders hier meldt..
Blunder is dat de 142 een sneldienst is.. Maar goed, zoiets hoort inderdaad meer thuis bij de reiservaringen denk ik. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door webguy »

Mn vriendin heeft d'r telefoon (weer) in de trein laten liggen (vorige keer was paar maanden terug).
Gelukkig kunnen we precies bepalen waar dat ding ligt (ze kwam uit s2000, nu alweer terug uit Ledn), en je kan 'm veel geluid laten maken, maar verder... Hopen dat iemand 'm hoort en vindt...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daniel »

Collega wilde vanmorgen wat printen met een niet-netwerkprinter, maar de printer deed ´t niet... even op onderzoek uitgegaan en jawel: er was een trafo aangesloten op het stopcontact maar verder nergens op. De printer hing aan een andere trafo, maar de stekker daarvan zat niet in het stopcontact :mrgreen: Even stekkertjes omwisselen deed wonderen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door webguy »

110V printer uit de VS ofzo?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daniel »

Neuj, gewoon een HP Deskjet ding... dat is toch gewoon een trafo die er tussen zit bij de meeste printers? (Tussen het kabeltje dat de printer in gaat en de kabel die in het stopcontact zit)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door webguy »

Ah zo :) Had een laserprinter of ander bakbeest in mn hoofd.

Telefoon is trouwens vandaag netjes teruggebracht naar de NS, dus in Leiden nog even (laten) opladen.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Ardan »

Ik vertel hier wel eens over het COC, maar dat is vrijwilligerswerk. Ik heb ook betaald werk in een restaurant (het Engelse Werk, genoemd naar het voormalige vestingwerk). Vorige week zondag was mijn baas in de agenda aan het krabbelen tijdens het naborrelen, en vroeg me of ik vandaag en vrijdag 1 juni kon werken, tijden erbij, ik zei dat ik wel kon. Ik had even geen papiertje bij de hand, maar toen ik even later wegging pakte ik een papiertje bij de bar en schreef dat op. Vandaag om 16 uur beginnen en vrijdag om 13 uur. Dus ik kom vandaag even voor 16 uur op het werk, sta nog even een sigaretje te roken buiten bij de keuken, en mijn baas komt naar buiten. 'Hoe laat is het nu?' 'Vijf voor vier.' 'Hoe laat moet je vrijdag beginnen?' 'Eén uur.' 'Okee, dan weet ik al wat er aan de hand is..' Hoezo? Ik bleek de tijden omgewisseld te hebben, ik moest vandáág om 13 uur beginnen in plaats van vrijdag... Gelukkig is mijn baas een relaxte man, hij deed het af met 'foutje kan gebeuren'. Alleen wel dertig euro aan loonuren door de neus geboord :')
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Ik vertel hier wel eens over het COC, maar dat is vrijwilligerswerk. Ik heb ook betaald werk in een restaurant (het Engelse Werk, genoemd naar het voormalige vestingwerk). Vorige week zondag was mijn baas in de agenda aan het krabbelen tijdens het naborrelen, en vroeg me of ik vandaag en vrijdag 1 juni kon werken, tijden erbij, ik zei dat ik wel kon. Ik had even geen papiertje bij de hand, maar toen ik even later wegging pakte ik een papiertje bij de bar en schreef dat op. Vandaag om 16 uur beginnen en vrijdag om 13 uur. Dus ik kom vandaag even voor 16 uur op het werk, sta nog even een sigaretje te roken buiten bij de keuken, en mijn baas komt naar buiten. 'Hoe laat is het nu?' 'Vijf voor vier.' 'Hoe laat moet je vrijdag beginnen?' 'Eén uur.' 'Okee, dan weet ik al wat er aan de hand is..' Hoezo? Ik bleek de tijden omgewisseld te hebben, ik moest vandáág om 13 uur beginnen in plaats van vrijdag... Gelukkig is mijn baas een relaxte man, hij deed het af met 'foutje kan gebeuren'. Alleen wel dertig euro aan loonuren door de neus geboord :')
Fijn samen met Michel werken. Megapauper dat 'ie d'r is.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Ardan »

Michel staat in de keuken, ik niet ;)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daniel »

Het lampje van m'n afzuigkap had het begeven. Nu stond ik vrijdagavond al in de supermarkt bij het schap met lampen, maar toen bedacht ik me dat ik niet had gekeken wat voor lampje erin moest. Van 't weekend wel gedaan dus vandaag maar weereens op zoek gegaan naar het juiste lampje. Zijn toch best veel soorten kleine lampjes die ik zo'n beetje allemaal in m'n hand gehad heb.
Eenmaal het juiste type gevonden bleek er gewoon op het doosje te staan dat het een lampje voor afzuigkappen is, dat had ik dus vrijdag ook al wel kunnen zien :lol:

En owja, dat was niet de enige blunder van vandaag... was op 't werk een grondstof binnengekomen en zowel ik als m'n baas haalden die door de war met een andere. Nou was dat ook weer niet heel erg raar want we hadden ze allebei besteld en ze hebben allebei zes koolstofatomen en twee aminogroepen. Maar toch, cyclisch of lineair en vast of vloeibaar is toch een aardig verschil :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Suus »

Ik heb nog een waardebon voor Bol.com liggen. Toevallig heeft Ladyhawke haar nieuwe album uitgebracht, dus ik dacht, ik ga eens op Bol.com kijken. Nou, dat gaat hem niet worden :X

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Daniel »

Nee, je verwacht niet minstens 109 jaar oud te worden? :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten