[A'dam] Restauranthouder CS naar rechter om ov-poortjes

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: [A'dam] Restauranthouder CS naar rechter om ov-poortjes

Bericht door Justin »

Nee inderdaad, diezelfde ervaringen heb ik ook mogen delen :S. Personeel was niet erg vlot, viel me al op. En de prijzen waren niet al te goedkoop, maar dat is meestal op stationslocaties... (vooral die op Sliedrecht. Maastrichtse Brasserie is daarentegen redelijk normaal vind ik).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
R-Flow
Berichten: 2000
Lid geworden op: do 03 nov 2011, 13:30
Locatie: Amsterdam

Re: [A'dam] Restauranthouder CS naar rechter om ov-poortjes

Bericht door R-Flow »

Realistisch gezien, wat zal nou het percentage niet-treinreizigers zijn dat daar gaat eten en/of drinken? Kan me haast niet voorstellen dat er veel mensen specifiek vanuit de stad naar de perrons gaan om daar "gezellig" te gaan zitten, dan zijn er wel leukere locaties in de directe omgeving te bedenken…

Oplossing is natuurlijk dat het restaurant wordt verplaatst naar de toekomstige vrije toegangszone.
greyhound
Berichten: 94
Lid geworden op: do 11 sep 2008, 21:23

Re: [A'dam] Restauranthouder CS naar rechter om ov-poortjes

Bericht door greyhound »

Justin schreef:Nee inderdaad, diezelfde ervaringen heb ik ook mogen delen :S. Personeel was niet erg vlot, viel me al op. En de prijzen waren niet al te goedkoop, maar dat is meestal op stationslocaties... (vooral die op Sliedrecht. Maastrichtse Brasserie is daarentegen redelijk normaal vind ik).
In Sliedrecht kan je dan ook heel goed eten.....
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: [A'dam] Restauranthouder CS naar rechter om ov-poortjes

Bericht door Cookie »

Uitkomst:
De rechter heeft de zaak voor 8 weken aangehouden. Tot begin augustus krijgen beide partijen de tijd om tot een oplossing te komen. Mocht dat niet lukken, dat spreekt de rechtbank op 6 augustus een vonnis uit.

Gehele bericht op http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ ... s_1_647835
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: [A'dam] Restauranthouder CS naar rechter om ov-poortjes

Bericht door VIRM »

Met de rechter het grand café in

AMSTERDAM De voorzieningenrechter van de rechtbank Amsterdam heeft de hele middag doorgebracht in grand café 1e Klas op het centraal station in de hoofdstad.

http://www.rtvnh.nl/nieuws/80793/Met+de ... copy%3B+in

Wat ik mij afvraag: mocht deze ondernemer in het gelijk worden gesteld, hebben uitbaters op andere stations (zoals Leiden Centraal) dan ook niet een punt? Of is dat 100% van Servex en moeten die zich schikken naar de wil van de NS?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: [A'dam] Restauranthouder CS naar rechter om ov-poortjes

Bericht door Suus »

Volgens mij zijn alle winkels op het station van Leiden via NS Stations geregeld, zeker gezien het feit dat men er zeer eenvoudig winkels kon verhuizen de afgelopen jaren. Ik kan een hele opsomming van de wijzigingen gaan opnoemen maar dan duizelt het je om de ogen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: [A'dam] Restauranthouder CS naar rechter om ov-poortjes

Bericht door Geert »

Lol, het lijkt de rijdende rechter wel :lol:
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: [A'dam] Restauranthouder CS naar rechter om ov-poortjes

Bericht door VIRM »

Bee schreef:Volgens mij zijn alle winkels op het station van Leiden via NS Stations geregeld, zeker gezien het feit dat men er zeer eenvoudig winkels kon verhuizen de afgelopen jaren. Ik kan een hele opsomming van de wijzigingen gaan opnoemen maar dan duizelt het je om de ogen :')
Nouja, Leiden was meer bedoeld als voorbeeld van mij van een station met aardig wat winkeltjes tussen de OV-chippoortjes. :)
Beul van de blindegeleidelijn
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 88 gasten