Mag ik even kwijt #111

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door STF »

De openstaande rekening is zojuist door een van die kerels betaald. :pos:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door STF »

Ronald schreef:Vergeet ook de bussensoap niet he :P
Volgende week krijgen we waarschijnlijk drie buschauffeurs tegelijkertijd op de camping (2x GVB, 1x de Lijn), ik zal ze proberen de bus in te praten die hier twee dagen op omleidingsroute moet (15 meter wagens over totaal ongeschikte wegen; bochtig, steil, vol gaten). Maar valt dat dan onder campingsoap of onder bussensoap? :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door deadlock »

Ardan het heeft aankomende nacht geen zin om te bellen of SMS'en waar ik uithang want ik lig op tijd op één oor :lol:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:De openstaande rekening is zojuist door een van die kerels betaald. :pos:
Dus het is eind goed al goed zullen we maar zeggen.
STF schreef:
Ronald schreef:Vergeet ook de bussensoap niet he :P
Volgende week krijgen we waarschijnlijk drie buschauffeurs tegelijkertijd op de camping (2x GVB, 1x de Lijn), ik zal ze proberen de bus in te praten die hier twee dagen op omleidingsroute moet (15 meter wagens over totaal ongeschikte wegen; bochtig, steil, vol gaten). Maar valt dat dan onder campingsoap of onder bussensoap? :lol:
Daar maken we maar een gecombineerde soap van :wink: .
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door htm_tram »

STF schreef:
Ronald schreef:Vergeet ook de bussensoap niet he :P
Volgende week krijgen we waarschijnlijk drie buschauffeurs tegelijkertijd op de camping (2x GVB, 1x de Lijn), ik zal ze proberen de bus in te praten die hier twee dagen op omleidingsroute moet (15 meter wagens over totaal ongeschikte wegen; bochtig, steil, vol gaten). Maar valt dat dan onder campingsoap of onder bussensoap? :lol:
Aha, komen de 2 gvb'ers van ovinnl op bezoek? ;)
Laatst gewijzigd door htm_tram op do 31 mei 2012, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Klaasje »

Komt er dan ook een concert? (Aha..) (A)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door STF »

htm_tram schreef: Aha, komen de 2 gvb'ers van ovinnl op bezoek? ;)
Half, de ene is van OVNL, de ander heeft er niks mee van doen.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

Morgen moet ik naar Lichtenvoorde. Is gewoon 3 uur reizen vanaf mijn huis.

Dit is trouwens mijn 1900ste post
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50850
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Ik kwam vandaag aan het eind van de middag thuis, had de post uit de brievenbus gehaald en liep naar binnen. Toen ik in het trappenhuis was kreeg ik spontaan een bloedneus die behoorlijk doorliep. Ik had geen zakdoeken bij de hand dus ben zo snel als het ging naar boven gelopen en dan via de overloop nog het anderhalve blok tot mijn eigen voordeur terwijl ik probeerde geen bloed op mijn nieuwe schoenen te morsen. Eenmaal bij de voordeur kreeg ik met geen mogelijkheid de sleutel uit mijn zak met mijn schone hand terwijl het werkelijk pijpenstelen regende. Gelukkig zagen de buren aan het eind van de overloop het en renden ze met zijn vieren naar mij toe.

De eerste haalde mijn sleutels uit mijn zak, opende de deur. De tweede hielp mij mijn aankopen mee naar binnen krijgen, de derde hielp mij met mijn bloedneus en de vierde ruimde de bloedvlekken binnen op de vloer op :shock: Morgen maar even een presentje langsbrengen voor alle moeite :D

Het plasje bloed op de kokosmat twee verdiepingen later krijg ik echter niet weg, dus daar moet ik ook maar even excuses maken. Alleen, de vorige keer dat ik dat deed stoorde ik ze tijdens de sex dus ze zien mij al aankomen :oops: Aan de andere kant, het ziet er nu net uit alsof er een kat geslacht is op hun deurmat :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Ennes »

Bee schreef:Ik kwam vandaag aan het eind van de middag thuis, had de post uit de brievenbus gehaald en liep naar binnen. Toen ik in het trappenhuis was kreeg ik spontaan een bloedneus die behoorlijk doorliep. Ik had geen zakdoeken bij de hand dus ben zo snel als het ging naar boven gelopen en dan via de overloop nog het anderhalve blok tot mijn eigen voordeur terwijl ik probeerde geen bloed op mijn nieuwe schoenen te morsen. Eenmaal bij de voordeur kreeg ik met geen mogelijkheid de sleutel uit mijn zak met mijn schone hand terwijl het werkelijk pijpenstelen regende. Gelukkig zagen de buren aan het eind van de overloop het en renden ze met zijn vieren naar mij toe.

De eerste haalde mijn sleutels uit mijn zak, opende de deur. De tweede hielp mij mijn aankopen mee naar binnen krijgen, de derde hielp mij met mijn bloedneus en de vierde ruimde de bloedvlekken binnen op de vloer op :shock: Morgen maar even een presentje langsbrengen voor alle moeite :D

Het plasje bloed op de kokosmat twee verdiepingen later krijg ik echter niet weg, dus daar moet ik ook maar even excuses maken. Alleen, de vorige keer dat ik dat deed stoorde ik ze tijdens de sex dus ze zien mij al aankomen :oops: Aan de andere kant, het ziet er nu net uit alsof er een kat geslacht is op hun deurmat :X
Kijk dan wel uit als het er zo uitziet dat je bij het excuus maken niet zegt " sorry voor de kat" ipv mat.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Caspar »

Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50850
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Ik opende vandaag mijn zakje voetbalplaatjes, verkregen bij mijn boodschapjes bij de Ap, komt dit plaatje uit het zakje
Afbeelding
Tja, als je de spelers van het Nederlands elftal er niet op mag zetten, moet je wel heel erg creatief worden :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

Clarence Seedorf staat anders wel op zo'n plaatje of vergis ik me nou en speelt die niet in het Nederlands elftal?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door STF »

Hmm de bestelbus begint de laatste tijd wel een beetje teveel koelwater te verliezen; ergens van de winter is het ineens begonnen dat er af en toe eens een klein scheutje bij moet, maar onderhand beginnen het al halve liters te worden (na een aantal weken rijden). De koelwaterslangen zien er allemaal prima uit, zo oud is die auto ook nog niet, dus waar het nou precies lekt is me niet duidelijk.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Thom91 »

En we mogen nu ook de bestelbussoap toevoegen :p
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Daantje »

Bee schreef:Het plasje bloed op de kokosmat twee verdiepingen later krijg ik echter niet weg, dus daar moet ik ook maar even excuses maken. Alleen, de vorige keer dat ik dat deed stoorde ik ze tijdens de sex dus ze zien mij al aankomen :oops: Aan de andere kant, het ziet er nu net uit alsof er een kat geslacht is op hun deurmat :X
Leg hem ff in een bak met koud water en biotex en dan ff laten weken. Wellicht gaat het er nog uit. Niet met warm water doen, dan veranderen die eiwitten en krijg je het er nooit meer uit (geld ook voor kleding met bloedvlekken, nooit heter dan 40 graden wassen en beter eerst met koud water uitspoelen).

Wel fijn dat soort buren :pos:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door webguy »

Op dat soort momenten hoop je inderdaad op een welwillige medemens... Zoals die keer dat ik een smak maakte met het asfalt, er bloed op mn gezicht zat en iedereen vroeg in de trein of het wel goed met me ging en water en zakdoekjes gaf. Viel overigens mee, maar zag er vreselijk uit omdat bril net boven mn oog was ingehaakt. Sneetjes op je gezicht bloeden altijd 10x erger...
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Ronald »

Wel handig, internet in de EBS-bus.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Het regent hier in Rotterdam Nesselande en de gemeente is aan het grasmaaien :shock: .
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21258
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Meltrain »

Ik ben gisteren (met een aantal studiegenoten) vanuit Bédoin de Mont Ventoux opgefietst. :)
Vooral bovenaan was het erg koud (ongeveer 5 graden Celsius) en het regende erg.
Mijn tijd was iets meer dan 3,5 uur, hetgeen niet erg snel is, maar ik was vooral blij dat ik het gehaald heb. :P Het was erg vermoeiend, maar ik ben toch blij dat ik dit van mijn to-do-list kan schrappen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Erg fijn die moderne blikken, die kun je met ouderwetse blikopener bijna niet open krijgen. Niet handig als het lipje afbreekt. En dit gebeurd helaas steeds vaker :shock:.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Thom91 »

Dan faal je gewoon met het lipje, dat heb ik namelijk echt nog nooit gehad :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Thom91 schreef:Dan faal je gewoon met het lipje, dat heb ik namelijk echt nog nooit gehad :P
Dan gaat dit bij jou vast nog wel een keertje komen :wink: .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Meltrain schreef:Ik ben gisteren (met een aantal studiegenoten) vanuit Bédoin de Mont Ventoux opgefietst. :)
Vooral bovenaan was het erg koud (ongeveer 5 graden Celsius) en het regende erg.
Mijn tijd was iets meer dan 3,5 uur, hetgeen niet erg snel is, maar ik was vooral blij dat ik het gehaald heb. :P Het was erg vermoeiend, maar ik ben toch blij dat ik dit van mijn to-do-list kan schrappen.
Gefeliciteerd met deze prestatie :pos: :wink: .
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Jef400 »

Meltrain :pos:

Voor de rest morgen sportdag waar ik door mijn lichamelijke gestel niet heen hoef. *O* Enige is wel dat ik zelf weer heen en weer naar Amsterdam-Oost moet om een vriendendag te houden.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten