Mag ik even kwijt #111

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

JeffreyMeijer schreef:Voor de rest morgen sportdag waar ik door mijn lichamelijke gestel niet heen hoef. *O* Enige is wel dat ik zelf weer heen en weer naar Amsterdam-Oost moet om een vriendendag te houden.
Kijk dat is dan weer een voordeel als je iets mankeert :wink: . Zelf ontsprong ik door mijn handicap ook heel vaak de sportdagdans.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door TheKnitter »

En ik heb ook nooit met gym hoeven meedoen, en gewoon een dikke voldoende krijgen :lol: Kon altijd 2 uur later naar school of 2 uur eerder naar huis *O*
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Jef400 »

Mooi he *O*
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Jef400 »

Ik Heb trouwens nog een reden opgezocht om met het OV te reizen. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vVqpp9ggzVk[/youtube]
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

TheKnitter schreef:En ik heb ook nooit met gym hoeven meedoen, en gewoon een dikke voldoende krijgen :lol: Kon altijd 2 uur later naar school of 2 uur eerder naar huis *O*
Dat had ik niet, ik moest wel altijd met gym meedoen. Maar ik kon nooit een onvoldoende ervoor krijgen en mijn klasgenoten wel :) :wink: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Als je een onvoldoende voor LO haalde moest je daar wel extreem je best voor doen, ik ken dan ook niemand die het voor elkaar heeft gekregen, op de jongen die de kleedkamer bijna in brand stak na dan...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Ach ik ken er genoeg die een (dikke) onvoldoende haalden voor LO (nee ik ga hier niet op details in).
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Klaasje »

Ik snap de afkeer van mensen nooit zo als het om sporten gaat. Zelf vond ik het altijd leuk om te doen. Ondanks dat ik in lang niet alle sporten even goed ben maar het is natuurlijk logisch dat als mensen iets leuk vinden dat er ook mensen zijn die iets niets aan vinden.
Laatst gewijzigd door Klaasje op ma 04 jun 2012, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Ik ook niet. Zelf sport ik ook weer sinds drie jaar, ondanks dat ik een lichamelijke handicap heb (op details hierover wil ik niet op ingaan). En ik moet eerlijk zeggen dat ik met wat ik doe mij er wel fitter door voel.

Ik ga een keer per week naar de sportschool en een keer per week naar het zwembad.

Een prima combinatie :wink: .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Zo, vanochtend gewerkt. Morgen de gehele dag werken. En donderdag op zoek naar werk erbij.

Heb donderdagmiddag twee afspraken.

Dus het gaat weer goed deze week.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Ik heb ook hard gewerkt vandaag. Vele stations in België op de gevoelige plaat vastgelegd, mij daarbij weer verbazend over de NMBS, het wordt met de keer zotter volgens mij.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Cookie »

Haha, vertel :P .
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Daantje »

Ook ik sport tegenwoordig weer. Weliswaar met de nodige beperkingen maar toch probeer ik een keer per week te gaan hardlopen, sport ik een keer per week bij de fysio en roei ik een keer per week. Merk ook wel dat ik er in m'n hoofd meer energie door krijg, m'n lijf wordt er uiteraard wel moe van :p
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Wat dacht je van een halve spitstrein door een basisschool laten reserveren, en dan precies in het deel van de trein waar twee van de drie deuren defect zijn. Zeven minuten hadden ze nodig voor het uitstappen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door TheKnitter »

Klaasje schreef:Ik snap de afkeer van mensen nooit zo als het om sporten gaat. Zelf vond ik het altijd leuk om te doen. Ondanks dat ik in lang niet alle sporten even goed ben maar het is natuurlijk logisch dat als mensen iets leuk vinden dat er ook mensen zijn die iets niets aan vinden.
Ik ben er niet tegen, ik zou juist blij zijn als ik een leuke sport kan doen (Nee, ik ga niet biljarten). Dat kan ik, laat ik het zo zeggen, sinds ik anderhalf was al niet meer (lees: Mijn hele leven). En al probeer ik het, het risico is te groot dat ik een misstap zet oid waardoor ik terug bij af ben (lees: Tijdje in een rolstoel, krukken, Nieuwe operaties oid ...). Nee, die risico's vermijd ik wel. Hoe graag ik het ook wil.

Qua hardlopen heb ik ook wel eens geprobeerd, net als voetbal en dergelijke. Ik kan, als ik geluk heb, 1 à 2 minuten hard lopen voordat mijn heup protesteert.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door TheKnitter »

Bee schreef:Ik heb ook hard gewerkt vandaag. Vele stations in België op de gevoelige plaat vastgelegd, mij daarbij weer verbazend over de NMBS, het wordt met de keer zotter volgens mij.
Hoewel het ook wel weer relaxter is in Nederland om iets te organiseren *O* Gewoon midden op de hoofdbaan fotostops met TSP-treinen enzo.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

Ik heb 2 Blokker dagkaarten besteld. Kan ik weer 2 dagen volop met de trein mee
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Wat dacht je van een halve spitstrein door een basisschool laten reserveren, en dan precies in het deel van de trein waar twee van de drie deuren defect zijn. Zeven minuten hadden ze nodig voor het uitstappen :')
Ach dat heb ik in het verleden ook weleens meegemaakt op het station van Waddinxveen. Daar hoef je nou niet speciaal voor naar België :wink: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

En het ophogen van drie perrons in St.-Niklaas kost ze 1125 kalenderdagen. Reken maar uit hoe lang ;)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Dat is iets meer als drie jaar :wink: :shock: .
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Justin »

Stomme T-mobile ... ik (en m'n moeder, en m'n wederhelft...) krijg steeds de melding "Data Connectivity Error: Cannot establish secure connection" bij diverse websites als ik mobiel internet via de 3G verbinding. Met Wi-Fi helemaal geen problemen, maar puur wanneer ik 3G heb, kan ik nooit https websites ofzo bekijken. Als het dan lukt, gaat het met de snelheid van een oud modemkastje :S.

Volgens diverse websites moet het aan T-mobile liggen (iets met 3G en 4G of whatever), maar T-mobile Nederland weet van niks...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Ronald »

Ik kwam tijdens het scannen van wat oude foto's mijn eerste treinbaantje tegen.
25 jaar geleden, ik was toen 10 :')

Afbeelding
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door AppleMoose »

Fijn, uitlaat van m'n auto kapot, deels afgebroken. Morgen dus maar voorzichtig naar de garage rijden. :|

en over die afkeer tegen sporten (op school), als je er niet goed in bent, en je "klasgenoten" laten jou dat "duidelijk" weten, plus hoop akkefietjes in de kleedkamer, dan krijg je er vanzelf wel een enorme afkeer tegen.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door webguy »

Justin schreef:Stomme T-mobile ... ik (en m'n moeder, en m'n wederhelft...) krijg steeds de melding "Data Connectivity Error: Cannot establish secure connection" bij diverse websites als ik mobiel internet via de 3G verbinding.
Doet 'ie het dan helemaal niet? Want wat T-mobile vaak wel doet is scripts en opmaak verkleinen. Dat zullen ze dan wel weer niet via HTTPS doen. Dat is theoretisch onveilig omdat je dan alsnog info kan lekken via onveilige scripts, etc. Op je computer krijg je dan vaak een melding "This page contains unsecure content"
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Geert »

@Justin, helpt het nog om naar speed.t-mobile.nl te surfen (op je mobiel) en daar compressie uit te schakelen? Ben niet bekend met het T-Mobile netwerk maar het schijnt dat je de compressie die webguy noemt hiermee uit kunt schakelen. Wie weet...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten