Mag ik even kwijt #111

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door webguy »

Trouwens, over sporten, ben dat ook maar weer gaan doen - kan als alumni van de HAN nog best goedkoop dus daar hoef je 't n iet voor te laten. Ook een fietstest gedaan, en conditie viel opzich wel mee eigenlijk. Vorige week ook eens meegedraaid met een spinningles. Das toch best wel pittig eigenlijk (en dan niet het trappen maar juist de houding en de andere spieren gebruiken). Geeft mij toch maar fitnessen, als het maar geen loopband is, hekel aan hardlopen.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Justin »

Nope helaas geen resultaat webguy/geert =(. It bugs me now -_-".

Overigens vond ik vroeger sportdagen vervelend ,maar nu heb ik er spijt van dat ik zo lui was... Lijkt wel alsof ik dat nu zit in te halen...

Maar ja, ik blijf voetbal mwoaaah vinden, wat dat betreft heb ik pech hier =P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Ronald »

Er is trouwens een storing op het Belgische spoornet volgens www.nmbs.be:

Code: Selecteer alles

Storingen op het netwerk
   
04.06.2012  tot 05.06.2012 
11:41:00:00      23:59:00:00  Aalst [B]    04.06.2012 22:17:13 
Aalst [B]

De klokken lopen 5 minuten voor. 
 
_O-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Getverdrie, de koffiemachine gaf alleen koffie zonder melk :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Jef400 »

Zo..........................geregeld dat ik de eerste drie EK-Wedstrijden met vrienden ga kijken.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Waardebon van de Albert Heijn gekregen waarmee je tot 5 euro korting krijgt op al je boodschappen *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Zo vandaag weer een dagje vrij. Moet thuis nog wel wat klusjes doen op de computer en een paar mailtjes versturen / beantwoorden.
Etienne
Donateur
Berichten: 7911
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Etienne »

....dat ik op 30 juni a.s. kan beginnen bij PostNL als postvoorbereider. :)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Waardebon van de Albert Heijn gekregen waarmee je tot 5 euro korting krijgt op al je boodschappen *O*
Tot 5 euro maar. Dan moet er wel een zeer goede reden geweest zijn dat je die bon kreeg :wink: .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Etienne schreef:....dat ik op 30 juni a.s. kan beginnen bij PostNL als postvoorbereider. :)
Gefeliciteerd :wink: .

Is dit een vaste of een tijdelijke baan?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

KM46 schreef:
Bee schreef:Waardebon van de Albert Heijn gekregen waarmee je tot 5 euro korting krijgt op al je boodschappen *O*
Tot 5 euro maar. Dan moet er wel een zeer goede reden geweest zijn dat je die bon kreeg :wink: .
Ja, want de Albert Heijn in Diemen is verhuisd en is nu een Ap XL, met 1900 vierkante meter meer vloeroppervlakte *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door webguy »

Ik heb volgende week gewoon lekker een hele week vrij... Mag ook wel aangezien het eerste keer is sinds december 2010 dat k meer dan dag/lang weekend heb.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Ennes »

Ronald schreef:Er is trouwens een storing op het Belgische spoornet volgens http://www.nmbs.be:

Code: Selecteer alles

Storingen op het netwerk
   
04.06.2012  tot 05.06.2012 
11:41:00:00      23:59:00:00  Aalst [B]    04.06.2012 22:17:13 
Aalst [B]

De klokken lopen 5 minuten voor. 
 
_O-
Maar kloppen die tijden nu in het bericht, of moet je daar 5 min van aftrekken :roll: :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

Gisteravond kwamen er 2 jongens op het werk aan de kassa van het type die denken dat ze alles zijn. Besteld een McChicken menu en een hamburger plain. Ik geef hem die McChicken en hij doet het doosje open en zegt dat het broodje niet goed is terwijl die wel gewoon goed is. Hij neemt hem uiteindelijk gewoon mee en even later komt die andere jongen terug en smijt die hamburger plain op de counter en vraagt op hele aggressieve manier wat dat is. Ik kan er zelf niet tegen als mensen zonder reden aggressief tegen mij gaan doen dus ik reageer fel terug met dat is een hamburger plain die jouw vriend heeft besteld. Mijn manager had uiteindelijk hem een normale hamburger gegeven met de mededeling dat ie dat ook wel op een normale manier kan vragen
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door find_your_spot »

Michael schreef:dus ik reageer fel terug met dat is een hamburger plain die jouw vriend heeft besteld.
Je gaat toch niet mee met het IQ van de klant? Zorg altijd dat je zelf professioneel blijft.
For Your Railroad Adventures
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Michael »

@FYS

Ik snap je punt en over het algemeen doe ik dat ook. Maar hij begon zonder reden aggresief tegen mij te doen en daar kan ik niet tegen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door webguy »

Mocht je even niks te doen hebben en een LinkedIn account hebben - verander je wachtwoord dan even, en ook op alle sites waar je hetzelfde wachtwoord gebruikt hebt. Een Russische site heeft 6,5 miljoen (versleutelde) wachtwoorden van LinkedIn te pakken...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Gelukkig heb ik zo'n account niet. Heb slecht een (slapend) hyves account waar ik weinig tot niets mee doe.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Thom91 »

webguy schreef:Mocht je even niks te doen hebben en een LinkedIn account hebben - verander je wachtwoord dan even, en ook op alle sites waar je hetzelfde wachtwoord gebruikt hebt. Een Russische site heeft 6,5 miljoen (versleutelde) wachtwoorden van LinkedIn te pakken...
Mijn Sha-1 hash van me wachtwoord zit er niet in ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door ODRAIL »

Thom91 schreef:
webguy schreef:Mocht je even niks te doen hebben en een LinkedIn account hebben - verander je wachtwoord dan even, en ook op alle sites waar je hetzelfde wachtwoord gebruikt hebt. Een Russische site heeft 6,5 miljoen (versleutelde) wachtwoorden van LinkedIn te pakken...
Mijn Sha-1 hash van me wachtwoord zit er niet in ;)
Hoe weet je dat nou?

Heb je soms die lijst in handen :wink: ?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Geert »

Die is hier te downloaden: https://disk.yandex.net/disk/public/?ha ... OEptAS4%3D
Overigens is het een subset van de gebruikersgegevens van Linkedin, maar het is niet bekend of de krakers nog meer wachtwoorden hebben weten te bemachtigen. Ik zou nog steeds je wachtwoord veranderen Thom :)

Wel slecht overigens dat Linkedin niet eens een salt heeft toegepast :roll:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Ik heb een masterplan liggen om al mijn wachtwoorden voor eens en voor altijd allemaal te veranderen met behulp van een wachtwoordbeheerprogramma en de ingebouwde random wachtwoord generator, maar ik vind er nooit de tijd voor :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Thom91 »

Geert schreef:Die is hier te downloaden: https://disk.yandex.net/disk/public/?ha ... OEptAS4%3D
Overigens is het een subset van de gebruikersgegevens van Linkedin, maar het is niet bekend of de krakers nog meer wachtwoorden hebben weten te bemachtigen. Ik zou nog steeds je wachtwoord veranderen Thom :)

Wel slecht overigens dat Linkedin niet eens een salt heeft toegepast :roll:
Dat had ik inderdaad al gelijk gedaan toen ik het nieuws hoorde op de radio.

Daarna thuis maar eens gecheckt of mijn pw nog op de lijst stond maar dat viel mee ;)

@KM46, zie tweakers
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Geert »

Bee schreef:Ik heb een masterplan liggen om al mijn wachtwoorden voor eens en voor altijd allemaal te veranderen met behulp van een wachtwoordbeheerprogramma en de ingebouwde random wachtwoord generator, maar ik vind er nooit de tijd voor :(
Gewoon beginnen met de belangrijkste/grootste sites, en in ieder geval je e-mail van een apart wachtwoord voorzien. Ik gebruik zelf sinds een half jaar KeepassX en dat werkt prima (gewoon een versleuteld bestandje in Dropbox dat op alle computers en mijn telefoon te openen is).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #111

Bericht door Suus »

Ik heb ooit in een bundel van MacUpdate Promo 1Password gekocht voor mijn Mac. Toen ik in april overstapte naar een iPhone heb ik ook de bijbehorende app gekocht. Dat wordt synchroon gehouden met Dropbox. In het programma bewaar ik ook de serienummers van de software die ik ooit gekocht heb, bij de bon die je krijgt bij aanschaf van software op MacUpdate krijg je een bestand waarmee je het direct in 1Password kan importeren. Voor de Mac App Store heb je geen serienummers nodig, daar wordt je licentie gekoppeld aan de Apple ID (zoals alles waarbij Apple direct betrokken is).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 73 gasten