Stadsbus Maastricht

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Plaats reactie
Bert Badeend
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 22:52
Contacteer:

Stadsbus Maastricht

Bericht door Bert Badeend »

Ik ben bezig met het opzetten van een nieuw project:
Een site over Stadsbus Maastricht.

Mocht iemand nog een uitgebreide fotocollectie thuis hebben liggen uit het pre-Veoliatijdperk, dan hou ik me daarvoor aanbevolen. Ook alle andere info voor de site is welkom.
In de toekomst zal de site worden uitgebreid naar andere OV-bedrijven die in Maastricht hebben gereden.

Alvast bedankt.

PS: Je kunt de site vinden onder http://www.openbaarvervoerinmaastricht.nl.
Een Badeend is alleen een Badeend als er Bert voor staat.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kijk ook eens op mijn site over Stadsbus Maastricht: www.openbaarvervoerinmaastricht.nl
zone5324bericht...
Berichten: 883
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 21:57

Re: Stadsbus Maastricht

Bericht door zone5324bericht... »

neem ook eens contact op met de ADV (www.ADVweb.nl), misschien, dat die verder kunnen helpen...
visgraat
Berichten: 861
Lid geworden op: vr 13 mei 2011, 23:13

Re: Stadsbus Maastricht

Bericht door visgraat »

Leuk initiatief. Alleen die Google ads vind ik wel erg jammer. Ik begrijp dat je er iets mee wilt verdienen, maar het ziet er a. niet uit en b. vind ik het ongepast om een verwijzing op dit forum te posten, aangezien je er belang in hebt. Nu zijn het natuurlijk mooie backlinks voor je die ook nog veel bezoekers trekken. En aangezien het ongeveer het eerste is wat je post, vind ik het dubieus. Voor de rest, maak het tot iets leuks en wens ik je veel succes!
Bert Badeend
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 22:52
Contacteer:

Re: Stadsbus Maastricht

Bericht door Bert Badeend »

Jammer dat je het dubieus vind.

De Google Ads staan erop om de opbrengst daarvan ten goede te laten komen aan de SVA.
Ikzelf word daar niet beter van.
Ik wil er geen geld mee te verdienen.

Daarnaast ben ik op zoek naar foto's voor mijn site en daarvoor ga je naar de populairste fora, wat bushobbyisten betreft.
En OV in Nederland is daar gewoon een van de populairste sites voor.

Nogmaals: het gaat mij niet om geld, bezoekers, etc., maar om de site compleet te krijgen.
Ik heb ook al contact gelegd met een aantal van de fotografen, die het bedrijf Stadsbus Maastricht gedocumenteerd hebben en ook daarvan krijg ik ook input.

Mochten meer mensen het gevoel hebben dat mijn bericht dubieus is, dan staat het de beheerders vrij om mijn bericht eraf te gooien.
Ik heb daar geen moeite mee.
Een Badeend is alleen een Badeend als er Bert voor staat.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kijk ook eens op mijn site over Stadsbus Maastricht: www.openbaarvervoerinmaastricht.nl
waldo79
Berichten: 7627
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Stadsbus Maastricht

Bericht door waldo79 »

Prima initiatief, Bert Badeend :pos:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten