Het Grote Blundertopic #10

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Thom91 »

Jawel, maar ik vind 31 bier nou niet echt geloofwaardig ofzo. Tenzij het bier in shotglaasjes zat maar daar ga ik niet van uit. ;)
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

Ben je nog nooit op een dorpsfeest geweest dan? :D

1) Alleen maar evenementen"bier"
2) in het feestgedruis mors je de helft
3) Na zes bier kan je toch niet meer tellen (A)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Thom91 »

Zie vorige post, jawel :P
Maar niet in Twente, ik kom uit West-Friesland.
Nou ben ik trouwens zelf ook niet iemand die echt zoveel te ver gaat zoals Deadlock is gegaan. ;)
Achja, laten we de 'discussie' maar sluiten
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

Maar deadlock, lekker gezoend gisteren? :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door STF »

Find_your_spot is van de week naar het Reisdorfse dorpsfeest geweest, maar achteraf vond hij het een blunder dat ie er überhaubt heen was gegaan, zo saai was het daar.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Jef400 »

GVD, net mijn vinger opengesneden met proberen het in stukken te snijden van kaas.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Vinny »

Ik heb mijn laptop bij mijn ouders laten liggen..., komende week maat weer het forum via de foon volgen... :p
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

Hmm :P

Bladerdeeg kaasstengels gekocht voor bij den voebal :)

Huh :? Wat zijn die dingen taai :evil:

Fles kijkt op etiket: "Afbakadvies: 3 minuten in de oven bij 220 graden"

En ik heb natuurlijk geen oven :X
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Thom91 »

BUWAHAHA geniaal :Y
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

Verre van. Tamelijk stupide, zelfs.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Thom91 »

Is het ook, maar ik kan er hartelijk om lachen! *O*
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door Fles »

Oh dat mag hoor :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #9

Bericht door deadlock »

Fles heeft het goed :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Ik was bij de Ap XL en een mevrouw stond haar hele winkelwagen vol groente en fruit te voorzien van stickertjes bij de weegschaal. Ze had alleen geen zelfscanner, dus dat was helemaal niet nodig. Terwijl ik dus met mijn trosje bananen stond te wachten vroeg ze aan mij waar de sperziebonen stonden, waarop ik reageerde dat ze die niet hoefde te wegen en ze tomaatrood werd... :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door marvinkok »

Hier bij de AH hoef je ook niks af te wegen, dat wordt allemaal bij de kassa gedaan. En nee, er zijn geen zelfscanners ;)

Overigens wordt/is de nieuwe AH aan de Gronausestraat ook een AHXL geworden..
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Ja, alleen als je zelfscant moet je bonnetjes trekken :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

Lekker lomp altijd. Sta je bij de kassa, wil je gaan inpakken: Oh, vergeten statiegeldflessen in te leveren :')

Terug kan niet want rij, vooruit kan ook niet want geen ruimte in tas. Geklier :X
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Jef400 »

:lol: Daarom briefje mee
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door STF »

Vanmiddag ging ik bij een aantal winkels inkopen doen, de eerste is op een locatie waar je uitsluitend in een parkeergarage kunt parkeren, dus moest noodgedwongen met mijn moeders auto want de bestelbus is te hoog.
Goed ik zet de auto in die parkeergarage neer, zet motor af, stap uit en wil raam gaan dicht zwengelen. Huh waar is de zwengel nou? Oja dat is waar ook, deze auto heeft elektrische ramen... Terug instappen, sleutel naar ON draaien en raam sluiten. Kom ik een poosje later bij de volgende winkel aan rijden; parkeer de auto, zet motor af, stap uit, wil het raam dicht zwengelen, ehm oja... Even later rij ik naar de derde winkel toe; parkeer de auto, zet motor af, stap uit, wil het raam dicht zwengelen... Verdorie dit is nu al de derde keer, maar kan met deze hitte moeilijk met het raam dicht rijden (zit wel airco in die auto, maar die gebruiken we nooit want dan rij je ineens nog maar 4.5 à 5 kilometer op een liter benzine...). Na alle winkels gehad te hebben rij ik naar huis, parkeer de auto voor de deur, zet motor af, stap uit en wil..................het raam dicht zwengelen... :?

Ik weet gelijk weer waarom ik zo blij ben dat de huidige bestelbus handbediende ramen heeft, de vorige bestelbus had wel elektrische ramen en heb vanaf dag 1 dit soort toestanden gehad, dat ik al buiten de auto stond en het raam nog dicht moest doen.

Stom genoeg vergeet ik vrijwel nooit het licht uit te doen bij auto's waarbij het handmatig moet terwijl ik dat helemaal niet gewend ben want de bestelbus heeft een licht-automaat.
Uiteraard is het me wel al diverse malen overkomen dat ik bij de bestelbus terug kwam en de verlichting nog steeds aan was want het komt vaak genoeg voor bij krappe parkeervakken dat ik via de bijrijdersdeur uit moet stappen, de licht-automaat controleert uitsluitend de bestuurdersdeur.
Maargoed, is niet erg want dim en grootlicht werken uitsluitend bij draaiende motor, dus als je via de verkeerde deur uitstapt blijft alleen het stadslicht branden, dat kun je rustig twee dagen laten branden, zonder startproblemen te krijgen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door webguy »

Ligt natuurlijk aan de luchtweerstand van je auto, maar een keer een proef gedaan met auto met verbruikmeter. Airco aan gebruikte net zo veel als raam open door de extra luchtweerstand...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Bee's werk heeft een telefonische klantenservice voor intern gebruik, beter bekend als "Even 1144 bellen"

Vroegah kreeg je direct een medewerker aan de lijn, of als het erg druk is een berichtje "blijf hangen, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen".

Sinds een paar maanden kreeg je een keuzemenu. Toets 1 voor studentenzaken en toets 2 voor facilitaire en ICT-gerelateerde zaken.

Gisteren weer eens het nummer gebeld, want de stortbak van de kleurenprinter moest geleegd worden (geen idee wat de stortbak is, dus moeilijk om hem dan zelf te legen). Zodra het keuzemenu begint druk ik dus op 2. Vervolgens krijg ik een medewerker aan de lijn die zegt dat ik de verkeerde optie uit het menu heb gekozen :shock:

Ach, denk ik, ik zal wel op 1 hebben gedrukt, en ze stuurt mij terug naar het keuzemenu. Dus ik druk nogmaals op 2, krijg ik dezelfde medewerker weer aan de lijn die zegt dat ik weer verkeerd zit.

Wat blijkt, hebben ze het keuzemenu aangepast. 1 is studentenzaken, 2 is facilitaire problemen en als je nergens op drukt krijg je de ICT-balie aan de lijn :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door erjeebee »

en wat is hier nu de blunder?
Dat je om efficiency redenen niet het menu beluisterde?
Of dat men de gebruikers niet op de hoogte heeft gesteld van het gewijzigd zijn van het menu?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Thom91 »

Momenteel zit mijn overhemd compleet gesnoerd tussen mijn rits. Ik weet nog niet hoe ik het moet oplossen :')
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Meltrain »

Bee schreef:Wat blijkt, hebben ze het keuzemenu aangepast. 1 is studentenzaken, 2 is facilitaire problemen en als je nergens op drukt krijg je de ICT-balie aan de lijn :')
Dan kun je je sowieso nog afvragen of het leeghalen van de stortbak van een printer bij facilitaire problemen of bij ICT-zaken hoort.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Het antwoord? FS!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten