Mag ik even kwijt #113

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Mag ik even kwijt #113

Bericht door Geert »

Wat goed Justin! *O* Hopelijk is het ook een leuk huisje. :D

En ja, je huis is nooit af. Heb je alles ingericht dan gaan er wel weer dingen stuk of lekken (been there, done that). En met een beetje pech ben je de inrichting na een paar jaar zat en ga je weer sleutelen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #112

Bericht door Suus »

Vandaag een afscheidsetentje gehad met het team van de Wibautstraat. Morgen de laatste dag van onze bibliotheek ( :cry: ) en maandag komen de verhuizers de boel inpakken, de boekenkasten uit elkaar trekken en donderdag betrek ik dan mijn nieuwe kantoortje (met raam!) in de Bijlmer Boeken Bunker.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #112

Bericht door Ardan »

Mocht iemand zin hebben en in de buurt zijn: vanavond ben ik uw barman Daar In Dat Kleine Café Aan De Brink64a In Deventer, Daar Zijn Duh Méééénsjuh Gelijk En Tehfreee...
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #112

Bericht door Justin »

Blugh, zit niet mee met m'n gezondheid deze week. Eerst maandag al in het ziekenhuis, vandaag kneiter misselijk geworden in Antwerpen, naar ik vermoed van slechte garnalen bij de Paëlla :S. Vanaf 16:00 proberen te overgeven, maar lukte gewoon niet. De treinreis Antwerpen-Dordrecht duurde daardoor naar m'n gevoel erg lang. Zeker omdat mn trein op Roosendaal ook nog eens werd opgeheven :S.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #112

Bericht door Daantje »

Ben je nog iets wijzer geworden waarvan je eerder in de week zo'n last had? Je moest toch nog terug naar het ziekenhuis?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #112

Bericht door webguy »

Bee schreef:Je hebt bij de Ikea drie soorten ondervloeren die elk aan bepaalde eisen voldoen. Laat je informeren bij de Tundra-afdeling voor meer informatie :)
Het lijkt me alleen nogal van belang of het ook TNO gekeurd is of volgens NEN normen is. IKEA kan vanalles roepen waar het geschikt voor is, maar als er in huurvoorwaarden staat dat het +10 db geluidsverschil moet maken en IKEA dat niet hard kan maken...
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #112

Bericht door Daantje »

Ik had destijds van die blauwe ondervloer platen van de Gamma. Wel duur maar echt ideaal spul, zo gelegd (y)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #112

Bericht door webguy »

Helaas waren de Gamma en Karwei (zelfde eigenaar...) sites allebei tegelijk, overdag offline toen ik aan het inlezen was... Moet daar inderdaad eens langs.

EDIT: een dag later nog steeds - faal
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #112

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Mocht iemand zin hebben en in de buurt zijn: vanavond ben ik uw barman Daar In Dat Kleine Café Aan De Brink64a In Deventer, Daar Zijn Duh Méééénsjuh Gelijk En Tehfreee...
-o-

En waar is het morgen te doen?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #112

Bericht door Suus »

Gisteren de laatste dag in mijn oude vertrouwde bibliotheek gehad. Een beetje jammer dat al om kwart over vier de hele zaak was uitgestorven en dat we ons drie kwartier konden vervelen tussen de stapels verhuisdozen :')

Heb nu ook tijdelijk een RFID-lezer thuisliggen die naar mijn nieuwe, "eigen" kantoor mee gaat. :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Fles »

Ik heb weer een nieuw speuleke *O*

Een Samsung HMX U20 *O* Een pocket camcordertje wat allemaal dingen kan, maar vooral: Time Lapse filmpjes maken. Die vriend van me waarmee ik naar Noorwegen was, heeft er ook eentje, en daarmee maak je dus allemaal dit soort filmpjes bijvoorbeeld.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gn7JFl27f8s[/youtube]

Ding bleek niet meer in de handel te zijn, via Marktplaats schoot het ook niet op, maar hij had hem dus ooit bij zijn werk als kerstkado gekregen of zo. Dus ff polsen of er nog wat collega's waren die er vanaf wilden, long story short, ik heb nu een leuk speuleke. Nu alleen nog een boeiend schouwspel om vast te leggen :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daniel »

...dat ik vandaag de uitslag ontving van het examen wat ik onlangs als afsluiting van een cursus gedaan heb. En wat voor uitslag: een 9 :D
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Fles »

Gefeliciteerd *O*

En nu? Mag je nu wat lettertjes meer voor of achter je naam zetten? Krijg je opslag? Of is het meer het werk van "De eer, een bos bloemen en een aai over de bol"?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daniel »

Tja, eigenlijk is het gewoon weer een van m'n doelstellingen voor FY12 die ik binnen heb. En een diploma erbij wat wel zo'n beetje de standaard is in de tak van de chemie waarin ik werk. Ook wel een leuke trouwens dat m'n huidige supervisor dezelfde cursus in een ver verleden heeft gedaan, maar ik nu 'n hoger cijfer heb dan wat hij zich wist te herinneren :)

En wat de opslag betreft... ik zat qua beoordeling afgelopen jaar al op 't randje, dus dit zal me vast wel naar dat ene salarisschaaltje hoger helpen ja.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

Dus de SJ schaft zomaar een X2000 af waar ik een zitplaats voor heb geboekt :twisted:

Nou, ik pak ze mooi terug, want ik heb nu gewoon twee zitplaatsen geboekt 8-) Lang weekend Stockholm met een vriend geboekt, heen met de trein, terug met het vliegtuig :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Fles »

Bee schreef:Dus de SJ schaft zomaar een X2000 af waar ik een zitplaats voor heb geboekt :twisted:

Nou, ik pak ze mooi terug, want ik heb nu gewoon twee zitplaatsen geboekt 8-)
Dat zal ze leren! De schelmen! :twisted:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door deadlock »

De trein is dood, lang leve de trein?

Ik heb het een aantal keren gelezen maar ik snap het echt niet. Trein afgeschaft dus toch maar twee zitplaatsen geboekt?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

Je hoeft het ook niet te snappen.

Maar alle goedkope vluchten naar Stockholm op een vrijdag waren op hopeloze tijdstippen en de vluchten op een praktisch tijdstip hopeloos duur, dus hebben we er op de heenreis maar een treinreis van gemaakt met de CityNightLine een een X2000.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Michael »

Ik ben geslaagd voor mijn examen met een 9,4. En vanavond heb ik een date
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door hauptbahnhof »

Gefeliciteerd! *O*
Is het een leuke jongen?
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Michael »

Het is een hele leuke meid :wink:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Klaasje »

Alsof OVNL een gated community is voor homoseksueel geaarden. :lol:
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door hauptbahnhof »

Whahahahhahaa... Nou jah, weet dat er een aardig percentage hier zit maar ging bij Michael er niet van uit hoor. Was gewoon een grap wat er als eerste in me opkwam toen ik zijn bericht las :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

Vandaag mijn onderbuurman maar heel subtiel erop gewezen dat zijn balkon geen stortplaats is -o-

Vooral het halfvergane schapenvachtje stinkt een uur in de wind :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daantje »

Ik kreeg vanavond juist allemaal complimenten van mijn buren over mijn geveltuintje. Was het onkruid eruit aan het halen en de dode bloemetjes en met dit weer zijn veel mensen op straat en iedereen kwam ff kijken, praatje maken en allemaal vonden ze het erg leuk en mooi :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten