Mag ik even kwijt #113

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Geert »

Android ook niet, alleen een VVD-app.
@Ronaldussen, wat voor smartphone heb je gekocht? :)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door AppleMoose »

Mwa, type telefoon zegt niet altijd alles over politieke voorkeur. Ook bij de SP zijn veel hoger opgeleide / goed verdienende mensen die zich een iphone kunnen permiteren ;) En nee, voor de Iphone/telefoon geldt geen afdrachtregeling :mrgreen: :mrgreen:

Op de website staat niks over een app, dus dan hebben ze het ook niet. Zal vast wel een keer komen, ook SP gaat met z'n tijd mee, sterker nog, de SP is vaak z'n tijd ver vooruit :mrgreen:

Ik heb een HTC One V gekocht, met android 4.0 besturing.
Stond ook nog een aanbieding met een samsung Galaxy Ace, zelfde als m'n vader heeft (en ook wel fijn is), maar die was in verhouding weer stuk duurder :) En voor een gebruiker als ik, voldoet de HTC prima :)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Ardan »

Ik vond gewoon dat ik een mooie foto had gemaakt 8-)
Afbeelding
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daniel »

Zeker een mooie :pos:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Jef400 »

Goed gelukt :pos:
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Thom91 »

Even een vraagje, kan je ergens in Nederland Paris Visité kaartjes kopen? Via de RATP site ben ik €14,5 kwijt aan verzendkosten naar Nederland. Gaat om 2x Adult zone 1-3 van €31,15.
Komt wel goed schatje.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door TheKnitter »

Heb het ooit bij de Treinreiswinkel aangeschaft met mijn treintickets. Eventjes met hun contact opnemen?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

Koop je iets met een ritsje, is het ritsje na aankoop direct verkeerd uitgelijnd. Eens kijken of ik dat met mijn fantastische *kuch kuch* DHZ-skills kan oplossen :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door STF »

Je vader was toch zo handig met klik-laminaat, misschien ook wel met ritsen, dat komt toch op hetzelfde neer; twee helften aan elkaar maken. :Y
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Thom91 »

TheKnitter schreef:Heb het ooit bij de Treinreiswinkel aangeschaft met mijn treintickets. Eventjes met hun contact opnemen?
Bedankt voor de tip!
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Michael »

Mijn vakantie is nu eindelijk begonnen. 2 weken niet werken.

Gisteravond op het werk een lastige jongen die heel irritant deed en ook niet fatsoenlijk bestelde. Hij begon ook andere gasten lastig te vallen waarbij het uit de hand dreigde te lopen. Politie gebeld. Binnen 10 minuten kwamen er 2 agenten in burger en even later 2 in uniform die uiteindelijk de jongen naar buiten hebben gewerkt. Toen de agenten weg waren kwam die gewoon weer naar binnen maar toen hield ie zich wel rustig.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Jef400 »

Jaartje terug alweer. Leuk project.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_59rifarD1M[/youtube]
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:
webguy schreef:Wat moet je nou in Vorden?
Dit
Is er geen koortje in Dv te vinden?
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door TheKnitter »

Vandaag eens met de auto naar het werk, kon de auto van de buurman lenen. Ik moest nog langs het boerendorp Nieuwland. De terugweg liep even anders als gehoopt.
2x ca 5 minuten met ongeveer 40-50 kmh gereden ivm zeer slecht zicht door hoosbuien. En veel aquaplanning gehad (wat ik gelukkig aardig goed kan beheersen). En dan sta je om 1:11 bij de McDonalds bij de rijksweg, issie om 1 uur dicht -o- Daar ging m'n milkshake :evil:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door STF »

Binnen enkele weken bestaat het Luxemburgse vervoersbedrijf Wagener niet meer, want Bollig heeft het opgekocht. Ik ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken:

A. De bussen blijven ook na vervanging van het materieel t.z.t. met de naam Wagener verder rijden maar de kentekens komen in de Bollig reeks (beginnend met VB), de voormalige Wagener chauffeurs blijven voormalige Wagener lijnen rijden en de bussen blijven gestald staan in de voormalige Wagener stalling. Oftewel, het blijven eigenlijk twee losse bedrijven.

B. De bussen gaan onder de naam Bollig rijden, de voormalige Wagener chaufeurs blijven voormalige Wagener lijnen rijden en de bussen blijven gestald staan in de voormalige Wagener stalling. Oftewel, voor de reizigers lijkt het alsof ze voortaan met een ander bedrijf reizen, maar voor het personeel blijft eigenlijk alles hetzelfde.

C. Ze voegen daadwerkelijk de bedrijven samen, waardoor niet alleen de bussen onder de naam Bollig gaan rondrijden maar ook de chauffeurs op alle lijnen aan te treffen zijn. Om niet overdreven veel leeg materieel kilometers te maken, behouden ze de voormalige Wagener stalling maar het onderhoud gaat plaatsvinden bij Bollig.

Er zijn de laatste jaren wel meer kleine busbedrijven overgenomen door een groter bedrijf, daarbij hanteren ze allemaal methode A. Het barst onderhand van bussen die een kenteken hebben beginnend met SL (van Sales Lentz), terwijl er dus een heel andere naam op de bus staat.

Ik mag wel eens snel die 18 lijnen van Wagener gaan leren, want ik beweer altijd tegen Bollig chauffeurs dat ik al hun lijnen ken. :wink:

Het is ook eigenlijk van de gekkke dat we hier iets van 35 busbedrijven hebben...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Justin »

Knoop is doorgehakt. Werd Amsterdam, morgen sleutel ophalen, zojuist contract ondertekend...na bijna 6.5 jaar eindelijk samenwonen :).

Lastig alleen dat zowel mn schoonzus als mn zus aan het verhuizen is, dus mn resources zijn nu niet echt beschikbaar :')
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Cookie »

Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

En de volgende stap is natuurlijk familielid worden van de IKEA want daar zul je de komende tijd wel vaak komen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Justin »

Haha daar gaat mn rustweekendje. Tot oktober geen enkel weekend rust... Gelukkig zijn 4 weken/weekenden daarvan in het buitenland :).

Ja heb al wat dingen uitgezocht!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door STF »

Volgens mij ben ik de enige Nederlander die nog nooit van zijn leven bij Ikea is geweest (mijn ouders trouwens ook nog nooit). Wij gingen altijd naar de meubelboulevard in Beverwijk voor dat soort dingen.
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1971
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Anne »

Luxemburg is nog niet opgenomen in de vaart der IKEA-volkeren.
Moet je net de grens over bij Arlon/Aarlen.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door STF »

Ik bedoel vanuit Castricum natuurlijk, anders ga je toch niet naar de meubelboulevard in Beverwijk. :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

Voor de kop van Noord-Holland was IKEA ook wel heel erg ver, pas toen een filiaal werd geopend in Haarlem kwam het voor die hoek een stuk dichterbij. Men probeert trouwens ook al jaren een IKEA te bouwen in Leiderdorp, wil ook niet echt vlotten :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daniel »

He, weer twee keer laatste met het karten met collega's vanavond maar er zit tenminste wel vooruitgang in (snelste ronde toch zo'n 20 seconden sneller dan de langzaamste) En ach, gaat erom dat je er lol in hebt natuurlijk :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Thom91 »

Wordt dan maar geen machinist ;)
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 gasten