Mag ik even kwijt #113

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daniel »

Huh, hoe bedoel je?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Thom91 »

Is de trein altijd vertraagd. :mrgreen:
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daniel »

Lol, dat gaat nooit goed als ze dezelfde bochten in het spoor aanbrengen hoor, staat 'ie er binnen no-time naast :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

Nadat ik het toch wel als vervelend begon te ervaren dat ik al buiten adem was als ik van mijn voordeur naar de dichtstbijzijnde gelegen bushalte heb ik wat sportkleding bij elkaar gezocht, een hardloopschema gedownload en hardloopoefeningen gestart zodat ik het na drie maanden trainen ieder geval 15 minuten achter elkaar zou moeten kunnen volhouden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daantje »

Ziet er wel goed uit al bouwt het wel snel op vind ik. Ik loop nu 8x 0,5 minuut met tussendoor 3 minuten rust :p
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

Ik heb het ook maar met Google gevonden en misschien dat ik in plaats van twee keer per week maar drie keer per week moet proberen, maar als het niet gaat kan ik altijd nog aanpassingen maken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Ardan »

Ik dacht dat mijn laptopje gewoon van zichzelf sloom geworden was, na twee jaar zou dat ook niet heel gek zijn, maar nu heb ik Firefox geïnstalleerd, had eerst Internet Explorer, maar nu is-ie me toch een partij snel! Erg fijn hoor, want ik werd een beetje moe van dat slome internet..
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door STF »

Stopt hier vanmiddag een CFL bus voor de deur (bij de bushalte), chauffeur stapt uit, loopt de camping op en gaat naar het toilet. Ondertussen stond de bus halfvol reizigers met draaiende motor bij de halte vertraging op te lopen. :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Ik dacht dat mijn laptopje gewoon van zichzelf sloom geworden was, na twee jaar zou dat ook niet heel gek zijn, maar nu heb ik Firefox geïnstalleerd, had eerst Internet Explorer, maar nu is-ie me toch een partij snel! Erg fijn hoor, want ik werd een beetje moe van dat slome internet..
Ik zou graag eens in je IE-instellingen wroeten want FF die sneller is, dat kan bijna niet.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Geert »

Alleen al het openen van een nieuw tabblad is sneller in FF dan in IE :Y
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door deadlock »

Niet in IE9 op mijn machine... FireFox is één groot geheugenlek. Het is de enige browser die ik niet op regelmatige basis gebruik.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daniel »

Geert schreef:Alleen al het openen van een nieuw tabblad is sneller in FF dan in IE :Y
Dan doe je toch iets verkeerd met IE hoor. Zeker in IE9 is ´t verschil met FF amper merkbaar.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Michael »

Vrijdag vertrek ik voor een week naar Slagharen. Heb er zin in. Effe lekker tot rust komen
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door ODRAIL »

Vanmiddag een opvouwbare stormparaplu gekocht.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daantje »

Is dat wat? Ik wil ook nog graag een stormparaplu maar vind ze zo duur.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daantje »

Ik heb vanavond meegewerkt aan een promotieonderzoek van de TU Delft in opdracht van NS naar het nieuwe treintoilet. Was uitgenodigd via de mail, half uurtje vragen beantwoorden over een nieuw prototype, was leuk :) Als dank een dagkaart en een cadeaubon van €25,- gekregen :)
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Ronald »

Daantje schreef:Is dat wat? Ik wil ook nog graag een stormparaplu maar vind ze zo duur.
Ik heb deze. Die past goed in een rugzak.
Ik ben alleen al wel aan m'n tweede toe. De eerste heb ik op een stationsbankje in Esch-sur-Alzette laten liggen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door ODRAIL »

Zelf heb ik de 894 van Knirps gekocht (kost tussen de 50 en 60 euro).
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Vinny »

Daniel schreef:
Geert schreef:Alleen al het openen van een nieuw tabblad is sneller in FF dan in IE :Y
Dan doe je toch iets verkeerd met IE hoor. Zeker in IE9 is ´t verschil met FF amper merkbaar.
Ik ben enige jaren geleden overgestapt van FF naar Chrome. Geen spijt van gehad, Chrome loopt als een tierelier en is sowieso sneller dan IE dat ik op mijn werk gebruik.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daantje »

Ronald schreef:
Daantje schreef:Is dat wat? Ik wil ook nog graag een stormparaplu maar vind ze zo duur.
Ik heb deze. Die past goed in een rugzak.
Ik ben alleen al wel aan m'n tweede toe. De eerste heb ik op een stationsbankje in Esch-sur-Alzette laten liggen.
Oh, die prijs spreekt me ook nog wel aan (y)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Justin »

Ugh baaldag. Speciaal vrij genomen van werk om de sleutel overhandigd te krijgen, kom ik aan bij het appartement, word ik gebeld dat die persoon niet komt omdat die ziek is. Prutsers. Snap wel dat je er niks aan kan doen, maar liet dat dan eerder weten. Zonde van mijn tijd...

Werk ging ook al knudde, stomme 3100 reed ook al niet vandaag. Ben helemaal kop, ga nu maar al slapen...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

Ik kan geen boek over Maria Montessori meer zien na deze week.

De collega's van de bibliotheek van het domein onderwijs en opvoeding klaagden altijd dat die Montessori-collectie zoveel ruimte innam en vreselijk chaotisch was. Hun oplossing: gooi alles in bakken en stuur maar naar het depot, dan zijn wij er mooi vanaf :6 Zo gezegd, zo gedaan, en toen stonden er vijftien bakken met boeken over Montessori in mijn kantoor :') En natuurlijk zijn dat allemaal ook nog van die flutboekjes, het lijken wel veredelde flyers :X

Maarrrrr, de afspraak was dat er slechts één exemplaar van elk boek naar het depot mocht, dus als je er vervolgens vijf naar mij opstuurt krijg je er gewoon weer vier retour afzender :Y

Precies toen ik op het punt stond de boeken retour te sturen kreeg ik echter orders dat de persoon die de collectie beheerde absoluut niets mocht weten van deze situatie: de boeken moesten bij ons blijven, onderdrukt worden in de computer met een speciale code, in het geheim worden afgeschreven door de bibliotheektechniek en daarna zou de collectiebeheerder pas ingelicht worden, wat hij nog wil hebben moet hij zelf komen halen.

Gevolg: Waar ik vorige week bijna 60 boeken per uur haalde, haal ik er nu nog maar net 30 terwijl er bijna het dubbele in een bak zit. Nou, zo kom ik de zomer wel door :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door STF »

De afgelopen dagen een paar storingsmeldingen gekregen over de muntautomaat van de rechter herendouche en de muntautomaat van de linker afwasbak, maar ik heb me net helemaal suf getest en het blijft gewoon werken. Ik heb nu al ruim 50 muntjes erin gegooid en er is nog geen enkele hapering geweest...
Nou ja, ik heb die haperende muntautomaat bij de afwasplaats zojuist gereset, het lijkt er meer op dat het met de elektronica van de tijdsduur van doen heeft, dan met het inwerpen van muntjes. De muntautomaat bij de douche heb ik uit elkaar gehaald en schoongeblazen, daar was juist het probleem dat af en toe een muntje bleef steken.
Hopelijk helpt het, want het is altijd een beetje ongelukkig als je dat soort storingen in het drukke hoogseizoen hebt.

Laatst was het wel heel frapant; een kampeerder kreeg zijn muntje in geen enkel muntautomaat van de afwasplaats geworpen, kwam telkens retour. Ik pak dat muntje van hem aan, gooi het in een van die muntautomaten en het warme water begint direct te stromen... :?
Maargoed bij zoiets is het probleem nog makkelijk te verklaren; de vorm, dikte of gewicht van dat bewuste muntje wijkt kennelijk af.

Over het algemeen is dit merk nagenoeg storingsvrij, die we hiervoor hadden waren een drama (hebben daarom maar een paar jaar dienst gedaan) en die er hingen toen we de camping kochten waren helemaal een hel.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Daniel »

In de categorie leuke vertalingen kreeg ik vanmorgen deze na het wijzigen van m´n wachtwoord de melding: "Uw paswoord is succesvol herzet"

Paswoord ziet er wat raar uit maar kan nog wel, alleen om nu "reset" te vertalen als "herzet" :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Suus »

Paswoord kan echt niet, dat is een barbarisme :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten