Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Ik doe ook maar wat
Re: Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Net de NS. Was het gras daar dus toch niet groener.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
De Zwitserse spoorwegen zijn ook niet meer wat het geweest is. Dit is een website die de punctualiteit van de verbinding Zürich-Tichino-Milaan meet:
http://www.cessoalpino.com/en/statistics/
(uitgesplitst in diverse treinformules)
Schijnt overigens vooral te maken te hebben met materieelproblemen van de EC, welke door de jaren heen minder frequent, langzamer en dus veel minder betrouwbaar is gaan rijden.
http://www.cessoalpino.com/en/statistics/
(uitgesplitst in diverse treinformules)
Schijnt overigens vooral te maken te hebben met materieelproblemen van de EC, welke door de jaren heen minder frequent, langzamer en dus veel minder betrouwbaar is gaan rijden.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Ik heb wel eens gehoord dat de S4 in Dortmund tot de betrouwbaarste treinen in Duitsland hoort. Niet zo gek: zeer jong materieel, geen enkele andere treinserie die deze serie in de weg zit, amper spoorwegovergangen en geen goederentreinen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Wellicht is de lijn Mariënberg-Almelo ook de meest punctuele treinverbinding van Nederland
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Afgelopen zondag kwam ik over de lijn Münster-Lünen-Dortmund: een enkelsporige lijn met Fernverkehr, waarbij in Davensberg (geloof ik) de doorrijdende IC richting Münster de stilstaande stoptrein in de tegenrichting kruist. Hoe bedoel je, vertragingsgevoelig -o-. Deze lijn zal dus best iets minder punctueel zijn.Bee schreef:Ik heb wel eens gehoord dat de S4 in Dortmund tot de betrouwbaarste treinen in Duitsland hoort. Niet zo gek: zeer jong materieel, geen enkele andere treinserie die deze serie in de weg zit, amper spoorwegovergangen en geen goederentreinen.
Re: Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Dat is volgens mij Zwolle - Kampen (maar dat is dan ook het simpelste baanvak met de simpelste treindienst van Nederland ;-))Vinny schreef:Wellicht is de lijn Mariënberg-Almelo ook de meest punctuele treinverbinding van Nederland
Re: Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Rijdt die niet meer met BR420 dan?Bee schreef:Ik heb wel eens gehoord dat de S4 in Dortmund tot de betrouwbaarste treinen in Duitsland hoort. Niet zo gek: zeer jong materieel, geen enkele andere treinserie die deze serie in de weg zit, amper spoorwegovergangen en geen goederentreinen.
Ik doe ook maar wat
Re: Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Nee, met de BR 422, die zijn maximaal 5 jaar oud.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
BR 420 rijdt helemaal niet meer in NRW toch?
Re: Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Oke, toen Ardan en ik begin 2010 in Unna waren, reed de nog met BR 143 + X-Wagen.Bee schreef:Nee, met de BR 422, die zijn maximaal 5 jaar oud.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Het is in ieder geval nooit grootschalig ingezet. De 420 was voor München, Stuttgart en Frankfurt.Cookie schreef:BR 420 rijdt helemaal niet meer in NRW toch?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Senk ju for träveling wis Deutsche Bahn!
Nee, BR 420 rijdt momenteel niet in de S-Bahn-netten in NRW.
X-Wagen rijden alleen nog op lijn S6 en S68 (Spitslijn tussen Langenfeld en Wuppertal-Vohwinkel). Lijnen S1-S9 worden gereden met BR 422 (S-Bahn Rhein-Ruhr) en lijnen S11-S13 met BR 423 (S-Bahn Keulen). En S28 rijdt met de Regiobahn-Talenten.
Vanaf december 2014 rijdt BR 440 (Coradia Continental) op lijnen S5 en S8, de 422er die er nu rijden gaan dan op lijn S6 en vervangen de laatsten X-Wagen.
X-Wagen rijden alleen nog op lijn S6 en S68 (Spitslijn tussen Langenfeld en Wuppertal-Vohwinkel). Lijnen S1-S9 worden gereden met BR 422 (S-Bahn Rhein-Ruhr) en lijnen S11-S13 met BR 423 (S-Bahn Keulen). En S28 rijdt met de Regiobahn-Talenten.
Vanaf december 2014 rijdt BR 440 (Coradia Continental) op lijnen S5 en S8, de 422er die er nu rijden gaan dan op lijn S6 en vervangen de laatsten X-Wagen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten