Mag ik even kwijt #114

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door webguy »

Ben weer terug van een weekje Drenthe trouwens... Veel regen, maar wel ff 7 dagen geen PC voor mn neus.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Karl »

Justin schreef:@Karl: de reis is: Jakarta - Bandung per auto, Bandung-Yogyakarta per trein, Yogyakarta-Surabaya per trein, Surabaya-Bali per vliegtuig, dan richting Brisbane en weer via Kuala Lumpur terug in Jakarta. Later weer naar huis :p.
Klinkt goed. Ben zelf (helaas?) alleen op Bali geweest en Gili Air. Gili Trawangan leek mij veel te druk. Als je even het drukke Indonesië met scooters, brommers, auto's, mensen, dieren wil ontvluchten is dat dus ideaal. Vond op Bali Lovina (dolfijnen kijken, snorkelen, Air Panas) en fietsen vanaf Mt. Batur naar Ubud leuk om te doen.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door ODRAIL »

Pff... het schijnt vakantie te zijn, maar in het verzorginghuis waar ik werk is er niets van te merken :? :wink: .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Ik was vannacht rond 1.15 uur in de afwaskeuken bezig, zie ik een auto met caravan de bushalte op rijden en even later stond er een man hallo te roepen. Dus ik doe de deur open, vroeg hij me of ze alsjeblieft de camping nog op mochten want ze hadden uren vertraging opgelopen e.d.

Slagboom opengedaan en een plekje voor ze gezocht (die moet je onderhand haast met een vergrootglas zoeken, de camping is vrijwel vol). Je had een aantal kampeerders moeten zien kijken (die voor het slapen gaan nog even naar het sanitair wandelden), dat er een caravan voorbij kwam... Arriveren die mensen nou heel vroeg of heel laat, zag je ze denken. :lol:
Aha kijk eens aan, een camping die 24/7 open is. Dat is nog eens service :pos: :wink: .
hauptbahnhof
Berichten: 3896
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door hauptbahnhof »

Thom91 schreef:
hauptbahnhof schreef:Nou jah, ze kon me net via whatsapp bereiken dus heb Kone gebeld. Die zouden dan binnen 3 kwartier komen maar alleen om haar te bevrijden want de woningbouw heeft geen onderhoudscontract bij hen. Hoop ik dus wel dat die liften worden onderhouden want in al die flats hebben ze kuren. :roll:
Is ze er nog uitgekomen?
Ja, ze kon vrienden wonen die daar in de buurt wonen nog pingen en die hebben de lift met de hand geopend. De lift stond namelijk nog gewoon op de begane grond.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

Nu wil ik niet een vreemde opmerking maken ofzo, maar als zoiets je overkomt bel je toch 112 en vraag je naar de brandweer?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3896
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door hauptbahnhof »

Monteur was al onderweg. Alleen duurde dag 3 kwartier voordat die zou komen.
Probleem was trouwens dat ze bijna geen accustroom meer had dus bellen was geen optie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

Anderhalve minuut bellen verbruikt misschien nog wel minder stroom dan whatsapp, zeker als je groepsgesprekken open hebt staan :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3896
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door hauptbahnhof »

Nah, dat denk ik niet hoor.
Maar goed, het is uiteindelijk goedgekomen. MAar ze heeft wel geleerd dat ze niet zonder telefoon die lift in stapt.
Gelukkig is die kamer maar tijdelijk en komt ze als het goed is in september naar Dennenrode.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door AppleMoose »

Nou, m'n telefoon is binnen. Het "Smartphone-avontuur" kan beginnen :Y *O*

*wennen moet aan touchscreen* :@ :X :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Thom91 »

Leuk he die auocorrect ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door AppleMoose »

Mwa, daar heb ik (nog) geen last van. Enkel dat de "toetsen" soms iets te klein zijn voor mijn vingers, of dat mijn vinger net iets te ver afwijkt van het knopje dat ik wil indrukken. (A) (A)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
hauptbahnhof
Berichten: 3896
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door hauptbahnhof »

Welke telefoon is het geworden eigenlijk?
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door AppleMoose »

htc one V :)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #113

Bericht door Justin »

Karl schreef:Klinkt goed. Ben zelf (helaas?) alleen op Bali geweest en Gili Air. Gili Trawangan leek mij veel te druk. Als je even het drukke Indonesië met scooters, brommers, auto's, mensen, dieren wil ontvluchten is dat dus ideaal. Vond op Bali Lovina (dolfijnen kijken, snorkelen, Air Panas) en fietsen vanaf Mt. Batur naar Ubud leuk om te doen.
Oeh bedankt voor de tip. Collega van me had het ook al over Lovina, dus ik denk dat ik dat zeer zeker ga doen. Ik verblijf zelf in Ubud nabij het Monkey Forest, en ga een fiets huren om op en neer naar m'n moeder te gaan (die verblijft in een ander hotel 2.5 km verderop) :).

Nog 49 dagen :)!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Daniel »

Net seconds from disaster over het "Paddington Rail disaster" zitten kijken. Heftig gevolg van een STS was dat zeg.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

Er is weer een nieuwe TV-reclame van de NS, dit keer over Londen Centraal, opgenomen op station Leiden Centraal. Eenmaal raden wie er deze keer voor de reclame gestrikt zijn: juist, Nick en Simon :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Thom91 »

Ze lieten hem ook al zien op de wifi schermen in de trein. Geinig! :)
Komt wel goed schatje.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door STF »

STF schreef:Ik heb nog geen foto's gezien van de Luxemburgse Citea's, maar heb ze wel bij het busbedrijf zien staan; in zuurstokkleurstelling, bleh...
De eerste foto is online verschenen: http://fotobus.msk.ru/photo/704567/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door STF »

KM46 schreef:Aha kijk eens aan, een camping die 24/7 open is. Dat is nog eens service :pos: :wink: .
Ja in het hoogseizoen is er ook 's nachts altijd wel wat te doen, een paar minuten geleden stond er iemand aan de deur te rammelen, dat hij geen elektra meer had.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

STF schreef:De eerste foto is online verschenen: http://fotobus.msk.ru/photo/704567/
Ziet er goed uit. Lekker fris en fruitig :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Jef400 »

Mmm, dat er een Financiële man voor de deur staat, ok. Maar als dat gebeurd als je op vakantie bent bij kennisen en die kennisen zijn hooi aan t halen maakt het toch vreemd.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Cookie »

Het was weer heerlijk weer vandaag! Vanavond maar eens richting Veenendaal gefietst, ben naast natuur ook nog wat treintjes tegengekomen :P .

Afbeelding
Een SLT tussen Rhenen en Veenendaal Centrum (trein t7468). Weliswaar wat hoog gras en een hek voor de trein, maar ach :P .

Afbeelding
Bij Overberg passeerde een half uur later deze SLT als trein t7470, de zon begon aardig snel te zakken.
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door mijack1985 »

@ Cookie, helemaal gelijk.

Ik was vandaag in Groningen. Lekker terrasje gepakt aan de Grote markt en genoten van het uitzicht en 't weer. :mrgreen: *O*

Afbeelding
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Dafdriver »

mijack1985 schreef:@ Cookie, helemaal gelijk.

Ik was vandaag in Groningen. Lekker terrasje gepakt aan de Grote markt en genoten van het uitzicht en 't weer. :mrgreen: *O*
Dat is dan helemaal makkelijk fotograferen op een terrasstoeltje. Gisteren Friesland onveilig gemaakt met de camera en gisteravond nog even zelf met de 6888 gereden. Gelukkig is die omgekeurd naar vrachtwagen waardoor ik legaal met een MB200 kan rijden.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten