Mag ik even kwijt #114

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Fles »

onder andere. Ik had echt TOTAAL nergens meer tijd voor. 5 avonden in de week zit je de avond uit te zingen in je hotel, en je weekend blijft beperkt tot een uurtje of 40, waarin je natuurlijk wel de was moet doen, moet stofzuigen etc. Sociale contacten kan een streep door, hobbyrondjes geen tijd voor. Ben wel blij dat ik er nou vanaf ben.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door ODRAIL »

Heb je zelf de "stekker" er uit getrokken of is het een en ander in overleg gebeurd?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Fles »

het is in goed overleg gegaan :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50897
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

Ik kwam gisteren op het station van Leiden een oud-collega van de McDonald's tegen. Hoewel hij shiftmanager was hadden ze hem na vijf jaar dienst eruit geschopt want ze wilden hem geen vast contract aanbieden. Ze hebben zelfs recht in zijn gezicht gezegd dat "als je over twee jaar weer solliciteert ik je zo weer in dienst neem, want je bent erg goed." Dat gaat hij dus mooi niet doen, want hij gaat solliciteren voor een functie als collega van Ennes :mrgreen:

Tijdens het gesprek kwam ook mijn huidige werk ten sprake en ik kwam eigenlijk tot de conclusie dat het misschien allemaal wel een beetje heel erg relaxt gaat op het werk. Ik kom om kwart voor negen binnen, dan is er om negen uur vergadering en daarna koffiepauze tot kwart over negen. Vervolgens is er om half elf een kwartier koffiepauze, om half een een half uur lunchpauze en vervolgens om half vier nog een kwartier theepauze (A) . En als dan het werk om kwart over vijf niet af is dan gaat het mee naar morgen :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Tijdens het gesprek kwam ook mijn huidige werk ten sprake en ik kwam eigenlijk tot de conclusie dat het misschien allemaal wel een beetje heel erg relaxt gaat op het werk. Ik kom om kwart voor negen binnen, dan is er om negen uur vergadering en daarna koffiepauze tot kwart over negen. Vervolgens is er om half elf een kwartier koffiepauze, om half een een half uur lunchpauze en vervolgens om half vier nog een kwartier theepauze (A) . En als dan het werk om kwart over vijf niet af is dan gaat het mee naar morgen :wink:
@ Bee: Waar kan ik solliciteren?
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door hauptbahnhof »

Dan heb ik toch liever een baan waar ik vaak met het hartje in mijn keel werk en veel contact met mensen. <3 my job.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50897
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

Oja, we hebben wel bezoekers, maar ze weten ons niet zo goed te vinden en ik vraag mij af waarom.

Zo zitten we op slechts 500 meter van een trein-, metro- en busstation (tja, de bushalte voor de deur is binnen 2 jaar tijd van 10 bussen per uur naar 0 bussen per uur afgedaald :') ). Vervolgens hoeven de bezoekers alleen maar aan te bellen tijdens onze ruimte openingstijden (tussen 9 en 15 :Y ), vijf trappen op te klimmen naar de eerste verdieping en daar opnieuw aan te bellen. Vervolgens moeten ze al hun persoonlijke bezittingen in een kluisje stoppen, al hun persoonlijke gegevens invullen op onze registratielijst (moet van de brandweer...) en als ze dan op de bel drukken die op de balie is gemonteerd komt er binnen een minuut een medewerker bij hen :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Fles »

Bee schreef:Oja, we hebben wel bezoekers, maar ze weten ons niet zo goed te vinden en ik vraag mij af waarom.

Zo zitten we op slechts 500 meter van een trein-, metro- en busstation (tja, de bushalte voor de deur is binnen 2 jaar tijd van 10 bussen per uur naar 0 bussen per uur afgedaald :') ). Vervolgens hoeven de bezoekers alleen maar aan te bellen tijdens onze ruimte openingstijden (tussen 9 en 15 :Y ), vijf trappen op te klimmen naar de eerste verdieping en daar opnieuw aan te bellen. Vervolgens moeten ze al hun persoonlijke bezittingen in een kluisje stoppen, al hun persoonlijke gegevens invullen op onze registratielijst (moet van de brandweer...) en als ze dan op de bel drukken die op de balie is gemonteerd komt er binnen een minuut een medewerker bij hen :Y

Wacht wat? Dit is een grapje. Zeg het. TOE!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50897
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

Natuurlijk weet ik wel waarom ze ons niet weten te vinden, want de rest van wat ik typte is waar :Y

Maar aangezien de meeste spullen online aangevraagd kunnen worden en dan opgestuurd kunnen worden naar de afhaallocaties in de binnenstad van Amsterdam blijven alleen nog de mensen over die op zoek zijn naar oude kranten of tijdschriften, dat spul is vaak niet ingebonden of digitaal beschikbaar en vanwege de kwetsbaarheid ervan kan het niet mee de bestelbus in.

En de bushalte Faculteit waar niet zo heel lang geleden nog GVB-lijn 45, 46 en 47 kwamen is opgeheven omdat alle drie de lijnen zijn ingekort of een nieuwe route hebben gekregen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door STF »

Je had de kampeerders vanmiddag moeten zien kijken; ik reed met de auto naar het achterste veld, haalde de ladder eruit, begon de hoogte van een lantaarnpaal op te meten, deed de ladder weer in de auto en reed terug naar voren.

Het is een wonder dat niemand direct of naderhand is komen vragen wat daar nou eigenlijk de bedoeling van was.
Wel jammer, want dan had ik kunnen uitleggen dat ik een grafiek aan het maken ben van hoe snel het gras groeit, of een ander onzin-antwoord. :Y

Ik moest gewoon even weten hoe hoog de 802.11a zender ongeveer aan het gebouw moest komen te hangen, om in een rechte lijn het topje van die lantaarnpaal te bereiken (waar ik over enkele dagen de 802.11a ontvanger ga monteren).
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Thom91 »

Usain Bolt, wat een held.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door marvinkok »

Justin schreef:Oke wtf is dat? Haha.

Nog 5 dagen voordat ik naar Londen ga en 36 dagen voor ik naar Indonesië ga. Woehoe...
Mn zus en ik zijn benaderd door de Volkskrant voor achtergrondinfo geven over ritmische gymnastiek, aangezien we daar veel kennis/ervaring mee hebben. M'n zus heeft alleen zo'n beetje alle info gegeven, waardoor een interview met mij niet meer nodig was =P. Zelf komt ze vanavond nog langs bij EditieNL en volgende week bij RTV Rijnmond... Het Olympische vuur in ons is nu helemaal aangewakkerd daardoor :D.

Van de week alvast wat Britse Ponden gehaald, zelf heb ik op mn verjaardag bij elkaar 1 miljoen roepia gekregen, dus ik ben er nu helemaal klaar voor!

En ohja, klussen en fulltime werken en reizen breekt me op. Voor de 10e achtereenvolgende dag verslapen voor werk -_-. Het is dat ik flexibele uren heb, want anders...
Een tip als je in Londen officiële OS2012 souvenirs wilt halen, mijn vriendin kwam erachter dat ze bij John Lewis (een grote winkel) soms wel tot de helft goedkoper zijn dan op het Olympic Parc zelf...

Verder veel plezier daar!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Daniel »

Vanmiddag wat ideetjes op wezen doen voor m'n badkamer die wel een opknapbeurtje kan gebruiken. Terwijl ik met m'n vader enigzins ontevreden over het assortiment de tweede zaak die ik bezocht uitliep, noemde ik de naam van hun concurrent waar ik even eerder was. Vervolgens zagen we een medewerker verschrikt opkijken en nog net niet achter ons aan rennen om een klant te behouden, mooi gezicht was dat :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door ODRAIL »

Zojuist even mijn hotmail accounts weer eens opgeschoond. Het ruimt weer lekker op.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Michael »

Ik heb de afgelopen 2 dagen Bij Mac Breda Steenakker gewerkt in plaats van Centrum. Vrijdagnacht hadden we toch wel een probleempje. We konden vanaf een uur of 2 's nachts geen gefrituurde producten meer verkopen omdat er een collega tegen de noodstop van het gas aan was gekomen en we het gas niet meer aan de praat kregen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Fles »

Het geldschip De geldtrein is binnen. En hij loopt over :mrgreen:

http://www.smorgensindevroegte.nl/2012/ ... ytrain.jpg
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Justin »

marvinkok schreef:Een tip als je in Londen officiële OS2012 souvenirs wilt halen, mijn vriendin kwam erachter dat ze bij John Lewis (een grote winkel) soms wel tot de helft goedkoper zijn dan op het Olympic Parc zelf...
Thanks, die tip gaat zeker van pas komen :). Wordt nu mijn 4e/5e keer in Londen :). Erg veel zin in weer, ik houd van die stad :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door marvinkok »

Graag gedaan ;) Die winkel zit oa in Oxford street...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Het geldschip De geldtrein is binnen. En hij loopt over :mrgreen:

http://www.smorgensindevroegte.nl/2012/ ... ytrain.jpg
Kutfles :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Fles »

Wanou :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50897
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

Vandaag kwam dan eindelijk de monteur voor de deurbel.

Alleen hebben mijn buren dat ook geweten, want bijna iedereen die op de tweede verdieping woont is wakker gemaakt door een monteur die alle hallofoons wilde testen. (A)

Volgende week komen ze weer *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Wanou :P
Ik wil ook een moneytrain ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:Het geldschip De geldtrein is binnen. En hij loopt over :mrgreen:

http://www.smorgensindevroegte.nl/2012/ ... ytrain.jpg
Dan moet je er nog een of twee wagons bij kopen. Dan past het er wel in :wink: .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Vandaag kwam dan eindelijk de monteur voor de deurbel.

Alleen hebben mijn buren dat ook geweten, want bijna iedereen die op de tweede verdieping woont is wakker gemaakt door een monteur die alle hallofoons wilde testen. (A)

Volgende week komen ze weer *O*
Volgende week pas :shock: .

Kan dat niet wat sneller?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50897
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

Ze moeten een nieuwe hallofoon bestellen en het zou wel eens zo kunnen zijn dan het bedrijf waar ze dat bestellen op bouwvak is. Ze wilden ook eigenlijk niet op maandag maar dat is de enige dag van de week dat ik volgende week kan dus toen kon het opeens wel :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 69 gasten