Lijn 589/590 Arnhem-Nijmegen

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Lijn 589/590 Arnhem-Nijmegen

Bericht door BrengMe »

Een paar maanden geleden is er een wijziging geweest op de lijnen 589 en 590 in Veluwezoom-west. Dit is nog niet bijgewerkt op de pagina van de concessie Arnhem-Nijmegen. Kan iemand dit doen? Ik als nieuw forumlid weet niet hoe dit moet en of ik dit kan.
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Lijn 589/590 Arnhem-Nijmegen

Bericht door Frank »

O ja, zou er haast wederom bij inschieten. Zal het zo doen als er niks tussendoor komt :) .

Om op de wiki te kunnen wijzigen kun je inloggen met je forumnaam en wachtwoord. Voor alle codes (en standaardopmaak) kun je het beste afkijken bij andere pagina's. Zeker bij buslijnen en treinseries zou dat goed te doen moeten zijn.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Lijn 589/590 Arnhem-Nijmegen

Bericht door BrengMe »

Badankt voor de informatie, Frank
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Lijn 589/590 Arnhem-Nijmegen

Bericht door BrengMe »

Is het misschien goed als ik het wijzig, om uit te proberen?
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Lijn 589/590 Arnhem-Nijmegen

Bericht door Chauf21 »

Je kan het altijd proberen. Maak bij voorkeur dan wel gebruik van de knop 'bewerking ter controle bekijken' voordat je de pagina opslaat. Op die manier kan je wel het resultaat van je handeling bekijken, maar wordt het nog niet definitief opgeslagen. Als het resultaat goed is kan je de pagina alsnog opslaan.
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Lijn 589/590 Arnhem-Nijmegen

Bericht door Frank »

Nu heb ik het per ongeluk al gedaan, op wat kleine irritante dingetjes na :? . Wat een rotlijnen om bij te werken zeg. Pagina ter controle bekijken is inderdaad nuttig, maar zoals je misschien wel ziet in de wijzigingslijst werkt het bij mij ook niet altijd even goed :P .

Wat ik persoonlijk erg nuttig vind zijn de lijsten met alle lijnen (ook een groot aantal uit het verleden) in de concessie Arnhem - Nijmegen die Fogeltje en ik gemaakt hebben:

Gebruiker:Frank/Arnhem (voor de regio Arnhem)
Gebruiker:Fogeltje (voor de regio Nijmegen en nog wat ten zuiden daarvan)

Heb ik elk jaar weer heel veel aan bij de dienstregelingswijzigingen (als niemand anders ze doorvoert tenminste) en ook voor de geschiedenisverhaaltjes. Misschien een tip om daar wat in rond te bladeren, dan zie je ongeveer hoe de structuur in elkaar zit (dat scheelt soms per concessie toch nog wat).
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Lijn 589/590 Arnhem-Nijmegen

Bericht door BrengMe »

Is niet erg hoor, ik krijg vast nog wel eens een kans. En bedankt voor de tips!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten