Mag ik even kwijt #114

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Daniel »

Zo, ben echt gaar na deze eerste werkdag van de week. Van 10.00 uur tot 17.00 uur op de lunchpauze na vrijwel ononderbroken staand en heen en weer lopend op 't lab bezig geweest, dat voel ik nu dus ook wel in m'n beentjes.

Maargoed, het was de moeite waard om even stevig door te werken: van de in totaal 160 panelen die ik in te zetten had voor één evaluatie heb ik er nu morgen nog slechts 36 te gaan. En dat was dan nog slechts voor één project, d'r staat inmiddels alweer een forse doos op m'n werkplek waar waarschijnlijk nog wat meer werk in zit.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door webguy »

Hmm, het nadeel van last minute inpakken is dat je geen tijd hebt om dingen uit te zoeken en goed te bedenken wat weg mag...

Overigens is de OV fiets echt goede uitvinding als reservefiets. Mn vriendin d'r band was zaterdag avond opeens plat dus maar OV fiets gehaald en vanavond weer teruggebracht. Naast Utrecht Centraal werken heeft ook z'n voordelen - Hoog Catharijne heeft alles.
Etienne
Donateur
Berichten: 7909
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Etienne »

...dat forumlid Michael een jaar lang frites gewonnen heeft bij de Smullers door de puntzakfakkel van Hilversum naar Amersfoort te brengen.
Afbeelding
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

En dan werkt hij ook nog bij McDonald's :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Klaasje »

Tjah..
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Fles »

Uitermate slecht initiatief zoiets. Een klap in het gezicht van elke volksgezondheidscampagne sinds de tweede wereldoorlog.

Maar gefeliciteerd hoor Michael :D Ik ben niet jaloers :D
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Klaasje »

Fles schreef:Uitermate slecht initiatief zoiets. Een klap in het gezicht van elke volksgezondheidscampagne sinds de tweede wereldoorlog.
:lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Fles »

Heb ik geen gelijk dan? :o
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Michael »

Ze sturen bonnetjes naar mijn huis. Dus denk dat het niet helemaal onbeperkt is. Ik was in ieder geval behoorlijk verrast. Had niet verwacht dat ik het zou winnen
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Meltrain »

In elk geval gefeliciteerd ermee. ;)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

Fles schreef:Heb ik geen gelijk dan? :o
Je hebt wel gelijk, ze hadden wel een gezondere prijs kunnen bedenken. Aan de andere kant, het is wel hun kernproduct :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Fles »

allang blij dat het niet over "1 jaar gratis patat" gaat :')

Patat is namelijk een mongolenterm.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

Eens, friet is een mooier woord. Patat is zoals het in Nederland wordt uitgesproken een afschuwelijk plat woord, terwijl het bij een Vlaming die het heeft over patatten in de context van aardappelen juist weer heel mooi klinkt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Caspar »

Als het losse bonnetjes betreffen zou ik ze doorverkopen op Marktplaats voor een symbolisch bedrag van 50 cent per portie friet o.i.d.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

Enorme brand in Brussel :shock:

Er worden zelfs al vergelijkingen gemaakt met de brand van 1967, alleen nu gelukkig zonder doden en gewonden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door STF »

Volgens de handleiding van de zitmaaier moet je eenmaal per jaar de brandstoftank volledig leeg rijden/maaien. Pas vanmiddag sloeg de motor af, het waarschuwingslampje was al meer dan een week aan (in het hoogseizoen maai ik dagelijks een halfuurtje, telkens de vrijgekomen plaatsen netjes maken).
Ik heb nog nooit eerder een motor bij brandstofgebrek zo netjes horen afslaan, geen enkel sputtertje, het was net alsof de contactsleutel naar OFF werd gedraaid.
Meestal kun je aan een motor al een minuut of twee van te voren horen dat er een brandstofgebrek nadert. De ene motor begint steeds meer toeren te draaien, de andere motor begint steeds minder toeren te draaien en weer een ander begint te stotteren.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Suus »

Er is een technische storing bij de tentamenzalen, op de vierde verdieping van het gebouw waar ik werk en daarom gaat het alarm bij de ingang van de eerste verdieping ook af, en dat alarm is net een toon lager dan zo'n musquitoapparaat :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door ODRAIL »

Goed, mijn paspoort is ook weer verlengd. Moest er wel drie keer voor naar het stadskantoor.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Klaasje »

Dat is één keer teveel.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Michael »

We krijgen eindelijk een nieuwe Shake/sundae machine op het werk. Als het goed is is ie er over een paar weken. Dat mocht tijd worden ook want er zijn heel vaak problemen met de machine die we nu nog hebben.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door STF »

Ik wilde laatst mijn Luxemburgse ID-kaart gaan verlengen, want is begin juli verlopen. Blijk ik alleen een nieuwe te kunnen aanvragen op vertoon van een geldige Nederlandse ID-kaart... Die heb ik destijds juist laten verlopen omdat ik toch een Luxemburgse heb.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door Fles »

Dus nu ben je een illegaal :P
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door ODRAIL »

Dus STF is nu statenloos :wink: .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door ODRAIL »

KM46 schreef:Goed, mijn paspoort is ook weer verlengd. Moest er wel drie keer voor naar het stadskantoor.
Klaasje schreef:Dat is één keer teveel.
Nee nee, de eerste keer moest ik een afspraak op het stadskantoor maken. In Rotterdam werken de stadskantoren tegenwoordig op afspraak. Deze zijn digitaal te maken op de computer. Maar aangezien ik geen digiD heb (dit gebruik ik nooit) moet je die afspraak maken op het stadskantoor zelf.

Het werken op afspraak is voor de gemeente wel handig. Maar voor de burger juist weer niet. Het kost een hoop tijd en moeite.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #114

Bericht door marvinkok »

Vind het juist makkelijk werken, zelf een moment uitkiezen om te gaan en 5 minuten voor tijd binnen stappen, geholpen worden en weer gaan. Zit je niet een uur te wachten tot je een keer aan de beurt bent..
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten