Mag ik even kwijt #115

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Je maakt het voor je zelf erg duur, alleen heb je dat niet door :wink:

Aardappels die je zelf schilt zijn een euro per kilo, een kilo rijst die je zelf moet koken maar 1,75 en magnetronrijst is sowieso niet weg te krijgen: droog, plakkerig en kartonsmaak. Melk en vla van het budgetmerk Zaanse Hoeve in een literpak is in beide gevallen goedkoper dan de prijzen die je hier noemt voor vla en een halve liter melk. En rode paprika is maar 59 cent per stuk :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Fles »

Wie zegt dat hij dat niet door heeft? Sommige, nee veel, mensen kiezen er gewoon voor om wat meer te betalen voor een gemaksproduct, wat ze niet zelf HOEVEN te schillen, te snijden of te pellen.

Ik koop zo vaak van die appel, gesneden in een zakje op het station. Bij de super betaal ik vast geen 1 euro of 1,20 per stuk voor een appel. Maar dit is gewoon makkelijker :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Terwijl ernaast een ongesneden appel ligt die net zo praktisch eet :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Michael »

Wat rijden er toch gekken op de weg zeg. Op weg naar Tiel word ik afgesneden door een of ander wijf dat niet in haar spiegel keek waardoor ik vol op de rem moest. Op de terugweg werd ik weer afgesneden. Ditmaal door een of andere gek die een race met iemand aan het houden was en dus vol over de vluchtstrook scheurde en toen ik naar de rechterbaan ging kwam hij naar links. Ging ook nog maar net goed. Ze zouden het rijbewijs moeten afpakken van die gekken.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

Mag ik even kwijt dat het vandaag precies 25 jaar geleden is dat ik aan mijn ov carrière begonnen ben :wink: .
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Joshua »

KM46 schreef:De buurvrouw bood ons "boerenkool uit eigen tuin" aan :shock: . Je moet er met dit weer toch niet aan denken :wink: .
Haha als ik nu bij me ouders ga eten krijg ik ook groente uit eigen tuin. Maar als zei het leuk vind laat ik het haar vooral doen.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Joshua »

Oja nu we het toch over supermarkten hebben moet ik deze toch even met jullie delen:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kDWN7rOKJ_I[/youtube]
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Vinny »

Ik las net iets over de COOP. Een Zwitserse supermarktketen en dat is te merken. In Friesland in het dorp betaal je net zoveel voor 300 gram stoofperen als bij de AH-to go een magnetronmaaltijd... :O
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door deadlock »

Kan ik iemand een kitten aanbieden? Ik heb er vier en ze mogen per direct weg. Ze zijn gewend aan honden en 'vreemde' katten (veel buurtkatten lopen bij ons zomaar naar binnen en gaan op de bank liggen chillen). Ze zijn allemaal voornamelijk wit, eentje heeft een paar zwarte vlekken als een zwartbonte koe, een heeft grijze vlekken op zijn hoofd (bijnaam; Rambo want hij is NERGENS bang voor) en eentje is half schildpad.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Daniel »

Bee schreef:Aardappels die je zelf schilt zijn een euro per kilo, een kilo rijst die je zelf moet koken maar 1,75 en magnetronrijst is sowieso niet weg te krijgen: droog, plakkerig en kartonsmaak. Melk en vla van het budgetmerk Zaanse Hoeve in een literpak is in beide gevallen goedkoper dan de prijzen die je hier noemt voor vla en een halve liter melk. En rode paprika is maar 59 cent per stuk :D
Je moet natuurlijk wel appels met appels vergelijken als je gaat stellen dat de ene supermarkt goedkoper is dan de andere.

En ja, aardappels die je nog moet schillen zijn ongetwijfeld goedkoper. Maar ik heb ten eerste geen plek om een kilo aardappels op te slaan en ten tweede gaan er ook weken voorbij zonder dat ik een gekookte aardappel eet. Met het verbruik van een eenpersoonshuishouden zou ik dan twee maanden met een kilo doen, dan lopen die dingen onderhand weg joh. Net zoiets is het koken van rijst voor 1 persoon, da's gewoon onpraktisch. En met magnetronlijst is niks mis hoor, tenminste, kennelijk wel met die van de AH maar die heb ik dus nooit :P

Maargoed, ik ben allesbehalve arm dus ja ik koop allicht wat vaker gemaksproducten dan de allergoedkoopste variant. Al heb ik ook vaak huismerkproducten in huis, scheelt soms best aardig dat bij de Plus standaard de tweede voor de halve prijs is met veel producten van het huismerk.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Ik krijg van mijn vader wel eens van die zakjes magnetronrijst van Uncle Ben's en ik vind het werkelijk waar niet te pruimen. Het hoort wat mij betreft bij de "gemakkelijke voedingsproducten die onmiddelijk verboden zouden moeten worden". Daar valt ook aardappelpureepoeder onder :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Jef400 »

Zullen we dan ook maar alle magnetron maaltijden van de plus doen?:P
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Ik zat eerder te denken aan dingen als gehaktballen in satésaus in blik of vacuumgezogen hamburgers die dus buiten de koeling bewaard kunnen worden :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Thom91 »

Die Unox hamburgers zijn anders prima te pruimen hoor! ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

Vandaag mijn bril kwijt geweest en dus de gehele dag zonder gelopen. Gek genoeg geen hoofdpijn gekregen, zag alleen een beetje minder scherp. Achteraf beek hij gewoon op de plek te liggen waar hij altijd ligt als ik hem afzet.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

Thom91 schreef:Die Unox hamburgers zijn anders prima te pruimen hoor! ;)
Dan noem je ook wel een kwaliteitsmerk op hoor :wink: .

Ze smaken heerlijk.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Thom91 »

Ik ken geen ander merk wat ze verkoopt. Dus vandaar dat ik die maar even noemde als reactie op Bee.
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:Ik ken geen ander merk wat ze verkoopt. Dus vandaar dat ik die maar even noemde als reactie op Bee.
Lupack?
hauptbahnhof
Berichten: 3905
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door hauptbahnhof »

Waarom heeft de HTM-site zo'n achterlijke lijnennetkaart die dus niet op een iPhone opent? Een pdf-versie zou handig zijn geweest.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Justin »

De Olympische Spelen zijn voorbij :(. Over 2 weken natuurlijk de Paralympics!

Ik heb onwijs genoten hier in Londen, ben sad dat het nu over is met de pret. Het was een onvergetelijke ervaring, echt zo'n enorme drukte heb ik nog nooit meegemaakt. Ben op 500m van het Olympisch Stadium geweest (dichterbij kon je niet komen als je geen kaartje hebt voor een event aldaar), maar in het naastgelegen winkelcentrum was het poepiedruk gewoon, en tóch ging het heel soepel. Jammer dat ik niet in Hyde Park de sluitingceremonie kon kijken, omdat daar ook kaartjes voor nodig waren voor de grote schermen.

Ben met verschillende topgymnasten op de foto geweest, van zowel verleden als heden (en de zilveren medaillewinnaar van roeien uit Canada, aangezien die de man is van een vriendin van mijn zus die we effe hebben gemeet), heb oude vrienden uit alle werelddelen weer gezien, ben in een kolkende massa Brazilië-Mexico wezen lopen, flink wat gelopen, tevergeefs het HHH proberen in te komen... yup, ik heb het naar mijn zin gehad. Nu sparen voor de Spelen van Rio, ik wil nog een keer - en dan betaal ik maar wél om naar de opening en sluiting ceremonie te gaan, als dat gaat lukken. Kan me geen reet schelen als ik in een hoekje word gedouwd met een rukzicht, maar de sfeer is gewoon zo top :pos:

Morgen maar weer via Luton en Schiphol naar huis. Bah, geen zin in Nederland :neg: :') , ik houd van Londen ('t is toch al mijn 4e keer, blijft gewoon leuk ^^).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Vandaag de monteurs net zoals vorige week maandag op bezoek gehad om de deurbel te repareren. Of ik zeker wist dat ik niet met het apparaat had zitten knoeien, want de draadjes zaten verkeerd

Over twee weken komen ze terug om het af te maken want ze hebben het voor elkaar gekregen kortsluiting op de printplaat te veroorzaken :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Freek »

Hoe was het ook al weer? Met de SOV tot en met 16 augustus of tot 16 augustus met korting? Met andere woorden kan er donderdag weer gratis gereisd worden?
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1128
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Tochjo »

Korting van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Jef400 »

Bee schreef:Ik zat eerder te denken aan dingen als gehaktballen in satésaus in blik of vacuumgezogen hamburgers die dus buiten de koeling bewaard kunnen worden :|
Ja, ben het daar eveneens met je eens.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Vandaag de monteurs net zoals vorige week maandag op bezoek gehad om de deurbel te repareren. Of ik zeker wist dat ik niet met het apparaat had zitten knoeien, want de draadjes zaten verkeerd

Over twee weken komen ze terug om het af te maken want ze hebben het voor elkaar gekregen kortsluiting op de printplaat te veroorzaken :X
Gaat dit een deurbelsoap worden :wink: ?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten