Mag ik even kwijt #115

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door STF »

Ja want de grasmaaiersoap heeft zomerstop.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Nouja, het verhaal is eigenlijk uitgebreider. Ze hadden de draadjes van plek verwisseld en toen kwam er opeens geluid uit het apparaat. Ik denk dat het apparaat daar ook van schrok na zolang werkloos geweest te zijn want binnen een paar seconden gaf het alsnog de geest. Nu hadden ze wel extra apparaat bij zich, maar van een ander type met drie knopjes in plaats van één. Het hangt nog maar een paar seconden als een aantal draadjes tegen het plaatje in de telefoon aankomen en meteen schiet de stop erdoor :cry:

Nu hebben ze helemaal geen reserveapparaten meer en de reserveapparatenleverancier is met de bouwvak tot en met deze week, dus maandag hebben ze geen nieuw reserveapparaat. Komt nog bij dat ik maandag 1400 kilometer verderop ben, ik drie dagen per week werk en zij vrijdag niet werken dus dan wordt het pas over twee weken: ik was de eerste. Ik mag het hopen voor hun klanten, want als ze zeggen "we komen tussen 10:00 en 12:00" dan staan ze om 9:30 op je raam te bonken want ik heb immers geen deurbel... :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

Tja, als alles in een keer goed gaat is het ook niet leuk meer. Maar het zou wel handig zijn.

Dus toch een soort van deurbelsoap. Nu maar hopen dat deze niet al te groot wordt.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Ja want de grasmaaiersoap heeft zomerstop.
@ STF: Hoe staat het inmiddels met de grasmaaier?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

Mijn consulente voor vrijwilligerswerk is vanmiddag telefonische diep door het stof gegaan na een hoog oplopend meningsverschil. Er gaat op termijn een gesprek komen. Eerst wil ik nog even alles laten bezinken. Maar ik ben weer positief.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

Dat het vandaag Internationale Dag van de Linkshandigen is.
Laat ik daar nu als Linkshandige toch niets van gemerkt hebben :shock: :? :oops: :wink: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Hebben we daar een dag voor nodig?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

Ja, volgens deze link:http://www.fijnedagvan.nl/info/index.php?id=126 wel.
@ beheer: het lukt mij nog steeds niet om een goede link te maken, kan dit hersteld worden?
Laatst gewijzigd door Geert op ma 13 aug 2012, 22:33, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: link hersteld
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door webguy »

Ach, elke dag dag van de rechtshandigen...

Vandaag laatste werkdag - morgen laatste voorbereidingen, woensdag de grote trouwdag en vrijdag naar Parijs...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door STF »

KM46 schreef:@ STF: Hoe staat het inmiddels met de grasmaaier?
De dealer belde een paar dagen geleden ook al enigzins verbaasd op, hoe het eigenlijk met de grasmaaier ging, omdat ie ons al zo lang niet meer had gezien of gehoord (en dat is dus hoogst ongebruikelijk tijdens het maai-seizoen).

De laatste weken/maanden heeft de grasmaaier toevallig geen enkele storing gehad, maar hij maakt ook niet overdreven veel uren zo in het hoogseizoen (het is gewoon te vol om alles te kunnen maaien, dus dan maar alleen de vrije plaatsen). Maar de storingen zullen heus in september o.i.d. wel weer terugkomen hoor, want er is totaal niets aan aangepast.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Joshua »

Zo zin in donderdag. Dan mag ik eindelijk weer gratis reizen :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Sommige linkshandige hulpmiddelen zijn ook gewoon vrij dramatisch, zo ben ik (gelukkig) nooit aan de linkshandige muis begonnen. Ik ben wel blij dat het aanraakveld van mijn laptop in het midden zit, nu kan ik het met twee handen bedienen, op basis van welke hand het meest praktisch uitkomt (nu bijvoorbeeld links) :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Joshua »

Zijn er mensen die toevallig ook zin hebben hun Studenten OV Recht aanstaande donderdag mee te gaan uitbuiten nu het weer kan?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Eh nee, ik heb al een 22-urige treinmarathon gepland 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door htm_tram »

Helaas ben ik sinds een paar maanden sov loos, anders was ik graag mee gegaan. Heb alleen
Nog Htm vrij reizen... ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Fles »

stelletje schooiers. Ga eens STUDEREN van ons geld verdorie. Waar je voor BETAALD wordt :evil:
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Joshua »

Nou vanaf 21 augustus ga ik dat ook doen. Laat mij van die 3 dagen profiteren. Daarna zal ik noodgedwongen elke dag hetzelfde traject Nijmegen - 's-Hertogenbosch moeten afleggen.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Geert »

Bee schreef:Sommige linkshandige hulpmiddelen zijn ook gewoon vrij dramatisch, zo ben ik (gelukkig) nooit aan de linkshandige muis begonnen. Ik ben wel blij dat het aanraakveld van mijn laptop in het midden zit, nu kan ik het met twee handen bedienen, op basis van welke hand het meest praktisch uitkomt (nu bijvoorbeeld links) :)
Zijn er laptops waarvan de muis dan niet in het midden zit? Volgens mij is dat tegenwoordig wel redelijk gebruikelijk.
Op mijn laptop zit het mousepad wel iets links tov het midden, maar dat komt omdat mijn laptop ook een numeriek toetsenbord heeft. Het ding is wel gecentreerd tov het QWERTY-deel :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Vanochtend: ik kom aan op het werk, loop naar de koffieautomaat, toets mijn snelcode 0369 in en <<LEEG>> verschijnt op het beeldscherm :cry:

Pas om 13:15 is er eindelijk koffie *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Daniel »

Nog altijd beter dan wat mij overkwam. Kwam rond 7.45 uur binnen, staat het inbraakalarm nog aan. Dat werd dus wachten op iemand die het kon deactiveren, maar dat ging ook niet helemaal goed waardoor het een nogal lawaaiig eerste kwartiertje van de werkdag werd :P

Wel redelijk bijzonder, want het is in 3,5 jaar nog niet voorgekomen dat ik als allereerste het gebouw in kwam. Nou is het natuurlijk ook wel een rare combi om wel een sleutel van de toegangsdeur te hebben maar geen code om het alarm uit te zetten, maargoed.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door STF »

Bij mijn laptop zit de touchpad niet zuiver in het midden, beetje naar de linkerkant toe (heeft geen numeriek gedeelte).
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Meltrain »

webguy schreef: Vandaag laatste werkdag - morgen laatste voorbereidingen, woensdag de grote trouwdag en vrijdag naar Parijs...
Dus woensdag ga je trouwen? :D
Ik wil je alvast een ontzettend mooie dag en veel geluk in je huwelijk toewensen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Thom91 »

Geniet ervan webguy!
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Fles »

trouwen? :o

Is dat joch daar niet een BEETJE jong voor? :o
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Daniel »

...dat m'n horoscoop de laatste tijd wel akelig vaak blijkt te kloppen. Normaal geloof ik niet zo in die dingen, maar hij is al diverse keren perfect passend geweest de afgelopen twee weken.

Vandaag stond erin dat ik m'n planning wel in de prullenbak kon gooien. Nou zit die over het algemeen toch vooral in m'n hoofd en staat 'ie nergens op papier, maar toch. Na een ogenschijnlijk simpele vraag aan een collega die ergens mee bezig was geweest waarop ik zou voortborduren toch bijna een uur in gesprek geweest erover en toen ik daarna m'n mail bekeek bleek er nog een spoedklusje tussendoor te komen :P Tenminste, als leidinggevenden je zelfs gaan mailen terwijl ze eigenlijk vakantie hebben is er wel wat aan de hand :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten