Dit initiatief wordt georganiseerd buiten NS om (door Treinreiziger.nl).Fles schreef:Is er dan helemaal NIETS wat NS zelf kan behalve geld vangen? Sorry hoor, maar waarom moet ook DIT weer vanuit de reiziger komen?Reizigers kunnen zelf het heft in handen nemen om de reizigersinformatie van de NS te verbeteren.
Wat ook altijd super irritant is als men overstapinformatie gaat geven (intentie: :pos:) maar blijkbaar niet alle informatie bij de hand heeft ( -o- ):Fles schreef:Ik zal maar weer even het wiel uitvinden voor ze: Het is essentieel dat de BELANGRIJKSTE informatie het DUIDELIJKST gebracht wordt. Anders geef je namelijk non-informatie.
In Utrecht Centraal kunt u overstappen voor... uhhhhhhhhh.... de stoptrein naar uhhh.. Bunnik, Driebergen-Zeist en uhh.. Rhenen, deze vertrekt van spoor 12, en uhhhhh... (lange stilte) de intercity naar Nijmegen van uhh.. 16 uur 57 deze vertrekt... van spoor uhh.. 14.
Uiteraard goed bedoeld en in principe erg nuttige informatie, maar het gebeurt echt regelmatig dat er bij het omroepen enorme pauzes zitten tussen de treinen die worden opgenoemd...