Mag ik even kwijt #115

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door htm_tram »

STF schreef:
htm_tram schreef:Waar kan ik die bollig bus bestellen... :-O die wil ik!!!
Ik heb er zojuist drie (find_your_spot, jij en ik) besteld, ik neem aan dat ze hier wel zijn afgeleverd tegen de tijd dat jullie hier weer langskomen.
Dan hoop ik dat ze eind september zijn geleverd. Hoeveel krijg je van mij daarvoor? Welke 1 op 87 buschauffeur model krijg je der bij geleverd?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door STF »

Ik heb je daar een privebericht over gestuurd.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Meltrain »

Mag ik even kwijt dat sommige Koreanen bizar zijn? :P
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0[/youtube]
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Thom91 »

Je wist dat nog niet? ;)
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Michael »

JeffreyMeijer schreef:MMMMMMM, nooit?

Ik dacht precies hetzelfde toen ik onderstaand bericht las
Etienne schreef:Wanneer gaan ze in België die betonwegen eens vervangen door asfalt :evil: :roll:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Ik vond de Metro al niks, maar nu het verkocht is aan de Telegraaf vind ik het helemaal niks meer.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door marvinkok »

In ieder geval in Twente, maar mogelijk geldt het voor alle Connexxion gebieden, worden bij de uitruk voortaan metro's in de bus gelegd. Daar is een deal voor gesloten tussen CXX en Metro. Dat betekent ook dat de Sp!ts-uitdelers geen stapeltje meer in de bus mogen leggen op het station vanwege die afspraken. Had liever gezien dat ze die deal met de Sp!ts sloten, staat vaak toch net wat meer nuttigs in dan de Metro...
Dagren
Berichten: 567
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 16:12

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Dagren »

Hm, dat wordt toch weer af en toe een krantje kopen ben ik bang. Dagbladen van de Telegraaf lees ik niet. Ik heb zo weinig vertrouwen in hen dat ik alles wat ik van hen lees meteen in twijfel trek. Dan kan ik het beter niet lezen, want ik lees om geïnformeerd te worden en niet om te twijfelen over de juistheid van informatie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door webguy »

Denk niet dat er direct iets inhoudelijks gaat veranderen - Metro neemt bijvoorbeeld ook veel verhalen over uit het buitenland en vertaalt die (met spelvouten). Het is wel flink tragisch. Ik las die kranten sowieso niet meer, misschien toch maar tijd voor een abonnement op een goeie krant.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Michael »

Ik krijg net een brief binnen dat ik ben geslaagd voor de MBO opleiding Medewerker fastservice Niveau 2. Op naar Niveau 3 1e Medewerker fastservice.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Ik ben gestopt bij mijn bijbaan omdat er geen werk meer voor mij was, dus moest ik mijn reserveringen opnemen.

Ik had gedacht dat het misschien tweehonderd euro was, aangezien voor de zomer alles al uitgekeerd was, maar ik bleek nog 166 snipperuren te hebben staan :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Jef400 »

webguy schreef:Denk niet dat er direct iets inhoudelijks gaat veranderen - Metro neemt bijvoorbeeld ook veel verhalen over uit het buitenland en vertaalt die (met spelvouten). Het is wel flink tragisch. Ik las die kranten sowieso niet meer, misschien toch maar tijd voor een abonnement op een goeie krant.
Ben het volledig met je eens. Sp!ts is 2x niks en de Metro 3x niks. Al is het wel lekker leesvoer om een vrij eerste uur door te komen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8664
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Milco »

Ik hoorde net (vijf minuten geleden ofzo) een aantal knallen en op facebook te zien was ik niet de enige. Enkele mensen voelden zelfs trillingen. Zijn er elders ook trillingen gevoeld en/of knallen gehoord, of was het alleen in Almere?
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Dagren
Berichten: 567
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 16:12

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Dagren »

Milco1995 schreef:Ik hoorde net (vijf minuten geleden ofzo) een aantal knallen en op facebook te zien was ik niet de enige. Enkele mensen voelden zelfs trillingen. Zijn er elders ook trillingen gevoeld en/of knallen gehoord, of was het alleen in Almere?
Dat zijn waarschijnlijk de F16's die een mogelijk gegijzeld vliegtuig uit Spanje onderscheppen. Die zijn door de geluidsbarriere heen gegaan boven het midden van het land.

Meer op nu.nl
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Fles »

Das war gelukkig Sturm in ein Glas Bier :)
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Freek »

webguy schreef:Ik las die kranten sowieso niet meer, misschien toch maar tijd voor een abonnement op een goeie krant.
Goede kranten bestaan niet. Veel wat in kranten staat klopt niet. Kijk alleen maar naar de fouten die over het OV worden geschreven. Kranten zijn vooral handig voor duiding en achtergrond. Daar doet de Telegraaf ook wel aan, maar wellicht anders dan je verwacht....
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Ik heb een abonnement op de Volkskrant, niet persé om het nieuws (al staan er genoeg interessante stukken in), maar ook voor de goede columns, opinie, achtergrondstukken in het weekend, het magazine en de lifestyle-pagina's die op een wat luchtige manier naar actuele zaken kijken. Zo loopt er al een hele tijd een reeks hoe je het beste naar bepaalde tv-programma's kan kijken :)

En nu met de verkiezingen is alle sleaze en dirt uit de campagne ook interessant natuurlijk :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Justin »

In de Volkskrant van paar weken terug stond er een stukje in over hoe je ritmische gymnastiek op tv moet kijken. Daarvoor waren m'n zus en ik en een jurylid voor geïnterviewd. Mijn naam werd alleen niet vermeld, die van m'n zus wel :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Fles »

Zustin *O*
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Jef400 »

Milco1995 schreef:Ik hoorde net (vijf minuten geleden ofzo) een aantal knallen en op facebook te zien was ik niet de enige. Enkele mensen voelden zelfs trillingen. Zijn er elders ook trillingen gevoeld en/of knallen gehoord, of was het alleen in Almere?
Het laatste nieuws hierover is, is dat er arabische muziek werd gedraaid in de cockpit en dat er van de route is afgeweken. Nou weet ik ook dat er gister 2 mannen op verdenking van terreur zijn gearresteerd dus misschien???
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Fles »

en er was tijdelijk geen contact met het vliegtuig en er werden opdrachten van de luchtverkeersleiding niet opgevolgd. Het al of niet draaien van arabische muziek is op zichzelf geen halszaak.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door webguy »

Storm in een glas water weer... Als je op de verkeerde frequentie zit hoor je de verkeerstoren ook niet. Dat Rutte daarvoor weer een reis naar Enschede half afbreekt...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Justin »

Wieeej, nog 9 dagen voordat m'n zus gaat trouwen en nog 10 dagen voor ik aan de grote overtocht begin *O* . Ik kijk erg uit naar mijn vakantie :D.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dagren
Berichten: 567
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 16:12

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Dagren »

Ik ben toch blij dat ze het zo serieus genomen hebben, geeft mij vertrouwen voor het geval er wel een gijzeling is.

Freek schreef:
webguy schreef:Ik las die kranten sowieso niet meer, misschien toch maar tijd voor een abonnement op een goeie krant.
Goede kranten bestaan niet. Veel wat in kranten staat klopt niet. Kijk alleen maar naar de fouten die over het OV worden geschreven. Kranten zijn vooral handig voor duiding en achtergrond. Daar doet de Telegraaf ook wel aan, maar wellicht anders dan je verwacht....
Tuurlijk, elke krant bekijkt nieuws vanuit een bepaald perspectief. Je hebt linkse kranten, vrijzinnige kranten, rechtse kranten, conservatieve kranten. Maar de Telegraaf brengt gewoon leugens en verzinsels als nieuws. Daar zit nog wel een groot verschil tussen de Telegraaf en kranten.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Jef400 »

Dat is Rechtse journalistiek
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 70 gasten