Mag ik even kwijt #116

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Mag ik even kwijt #116

Bericht door Fles »

Dus ik zit lekker op mijn balkonnetje in de zon. Ik denk "hee :idea: even deadlock bellen of die zomedalek een pilsje komt drinken :) "

Zit meneer een beetje ziek thuis te zitten -o- Nou, beterschap maar dan *O*
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Gekko123 »

Beterschap Deadlock :!:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door AppleMoose »

Ik en winkelen, het zal nooit een gelukkige relatie worden vrees ik. :N

Normaal ben ik wel binnen een half uur a 1 uur klaar.
Ditmaal had ik wat meer kleding nodig dan "gebruikelijk"dus ik was er al op voorbereid dat het iets langer zou gaan duren, maar ik ben gewoon f*cking 4 uur bezig geweest! Nu gaat daar nog wel een half uur vanaf omdat ik mijn laptop nog ter reparatie moest wegbrengen, maar dan nog. Echt een record voor mij om er zo lang over te doen.

Ik heb dik 10 verschillende broeken moeten passen, voor ik eindelijk 2 goede broeken heb gevonden. (allemaal dezelfde maat qua cijfers, maar in werkelijkheid zat er dag en nacht verschil in)
En ik word er zo godsvergeme ziek van dat de meeste leuke t-shirts zo smal en klein zijn, dat je die enkel kan dragen als je al 2 jaar aan anorexia lijdt. :X Normaliter heb ik gewoon XL. Bij een aantal shirts kwam ik daar al niet eens in, en pakte ik een XXL shirt(als dat er al was), zat het shirt nog als een XS en leek ik wel een opgerolde slagersworst. En zo dik ben ik nou ook weer niet! :evil:
Met veel pijn en moeite ben ik dan toch nog geslaagd met 1 paar wandelschoenen, 3 shirts en 2 broeken. Moet nu alleen nog een keer kijken voor een vest. de enige leuke die ik zag was 75 euro. Vind ik een beetje te duur voor iets wat ik enkel buiten onder m'n jas draag. Binnen heb ik nagenoeg atijd enkel een t-shirt aan.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door find_your_spot »

Ronaldussen schreef:Binnen heb ik nagenoeg atijd enkel een t-shirt aan.
Net als ik ook het hele jaar door? Ook als het -20 buiten is. Gewoon een t-shirt *O*
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

Vandaag te horen gekregen op mijn werk dat ze mij niet kwijt willen na mijn proefperiode :wink: :pos:.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Jef400 »

Gefeliciteerd.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

find_your_spot schreef:
Ronaldussen schreef:Binnen heb ik nagenoeg atijd enkel een t-shirt aan.
Net als ik ook het hele jaar door? Ook als het -20 buiten is. Gewoon een t-shirt *O*
Dat heb ik ook, alleen dan wel met een trui erover. Binnen dan. Ik ben een koukleum :wink: .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

KM46 schreef:Vandaag te horen gekregen op mijn werk dat ze mij niet kwijt willen na mijn proefperiode :wink: :pos:.
JeffreyMeijer schreef:Gefeliciteerd.
Dank je :wink: .

Ik moet er wel bijzegen dat het een baantje is waarvoor ik geen enkele opleiding of wat dan ook gehad heb.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door find_your_spot »

KM46 schreef: Ik moet er wel bijzegen dat het een baantje is waarvoor ik geen enkele opleiding of wat dan ook gehad heb.
Dat moet je er nooit bij zeggen. Haal jezelf niet omlaag.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Suus »

Jij bent de ideale man voor die baan en je gaat een gouden toekomst tegemoet!

Tenzij het een baan als vuilnisman is, dan vrees ik eerder voor een stinkende toekomst...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door ODRAIL »

find_your_spot schreef:Dat moet je er nooit bij zeggen. Haal jezelf niet omlaag.
Dat doe ik ook niet hoor :wink: . Het gaat zelfs beter dan ik gedacht had.
Bee schreef:Jij bent de ideale man voor die baan en je gaat een gouden toekomst tegemoet!

Tenzij het een baan als vuilnisman is, dan vrees ik eerder voor een stinkende toekomst...
Haha, nee vuilnisman is het zeker niet hoor.

Het is een vrijwilligersbaan als activiteitenbegeleider in verzorgings / verpleeghuis.
(ben 100% afgekeurd)
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Jef400 »

Geweldig toch.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door STF »

De directie van het vervoersbedrijf dat de speciale toeristenbuslijnen door het Mullerthal exploiteert heeft toegezegd dat de eerste chauffeur die een foto toont van het fietsenrek achterop de bus volledig vol (5 fietsen), een krat bier krijgt.

Ik zal eens overleggen met een paar chauffeurs, wie wel in is voor een geintje; neem ik gewoon vijf fietsen achterin de bestelbus mee naar Echternach, hangen we dat rek vol en maak ik een foto van de chauffeur + het volle fietsenrek. :Y
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door htm_tram »

Is die lijn er nog eind september? Anders kom ik met de fiets naar Luxemburg. ;-)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Fles »

Jullie verhuren ook fietsen op de camping Frank?
Dagren
Berichten: 567
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 16:12

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Dagren »

KM46 schreef:
find_your_spot schreef:Dat moet je er nooit bij zeggen. Haal jezelf niet omlaag.
Dat doe ik ook niet hoor :wink: . Het gaat zelfs beter dan ik gedacht had.
Bee schreef:Jij bent de ideale man voor die baan en je gaat een gouden toekomst tegemoet!

Tenzij het een baan als vuilnisman is, dan vrees ik eerder voor een stinkende toekomst...
Haha, nee vuilnisman is het zeker niet hoor.

Het is een vrijwilligersbaan als activiteitenbegeleider in verzorgings / verpleeghuis.
(ben 100% afgekeurd)
Afgekeurd en toch nog op deze manier aan het werk, daar heb ik heel veel respect voor. Daar mogen meer mensen een voorbeeld aan nemen. :Y
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door AppleMoose »

find_your_spot schreef:
Ronaldussen schreef:Binnen heb ik nagenoeg atijd enkel een t-shirt aan.
Net als ik ook het hele jaar door? Ook als het -20 buiten is. Gewoon een t-shirt *O*
Ja. Het hele jaar door. In de winter hebben mensen, instellingen (waaronder ook scholen) nogal de neiging om de verwarming zo voluit te zetten, dat ik me er iedere keer weer over verbaas, dat er niet spontaan palmbomen uit de grond groeien, en ik ,ipv schaars gekleede mensen (ok, sommige mensen kunnen niet genoeg kleding aanhebben! :') ), dik bepakte mensen met dikke truien, jassen, mutsen, dassen en handschoenen zie klappertanden bij een der verwarmingselementen, en klagen dat het koud is.

En dan die vragen altijd. "heb jij het niet koud zo in je t-shirt?". Nee, anders had ik wel iets van een trui aangetrokken. -o-
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Daniel »

Haha herkenbaar. Nou heb ik in de winter wel gewoon een (dunne) trui aan hoor, maar dan wil ik het soms toch wel aardig snel warm krijgen. En hoger dan 20 graden komt de verwarming bij mij in ieder geval al nooit.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagren
Berichten: 567
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 16:12

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door Dagren »

Ik vindt kou juist minder erg dan hitte omdat ik mij er tegen kan kleden. Als het vriest trek ik dan ook rustig een lange onderbroek aan. Truien doe ik niet zoveel aan, vaak doe ik meerdere laagjes aan zodat ik ook wat uit kan trekken als iemand de verwarming op standje Tropen heeft staan. Dus denk aan hemden, shirts, overhemden, misschien een vest.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door STF »

Fles schreef:Jullie verhuren ook fietsen op de camping Frank?
Nee dat niet, maar mijn vader, moeder en ik hebben allemaal een fiets en er is vast wel een buschauffeur die er ook nog een paar heeft.
htm_tram schreef:Is die lijn er nog eind september? Anders kom ik met de fiets naar Luxemburg. ;-)
Ja, tot en met eind november blijven die lijnen nog rijden.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door deadlock »

Thanks, Fles. Ondertussen voel ik me al wel iets beter maar nog steeds ver suboptimaal.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #115

Bericht door hauptbahnhof »

Ik heb best zin deze week om te werken. In ieder geval werken met IBC (lijn 4/11), lekker druk dus. Maar ook op lijn 2 (ook lekker druk) en ook lijn 17, lekker racen. Bestaan er leukere banen? :twisted:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door ODRAIL »

Pffft, Contact krijgen met de Zonnebloem begint ondertussen ook al aardig op een flinke soap te lijken.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Jef400 »

Schooljaar 2012/13 is nu ook in Amsterdam-Westpoort begonnen. Het lijkt wel of die brugpiepers met het jaar kleiner worden :wink:
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Ronald »

Zometeen in Radar een item over het (niet) functioneren van de NS-Hispeed-website. Ben benieuwd...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 15 gasten