Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Vinny, in de echte wereld kàn je niet 100% efficiënt werken. Ik denk dat de NS voor een spoorwegbedrijf haar materieel al aardig efficiënt inzet...
Je kunt wel efficienter werken, bijvoorbeeld zoals dat tot 2007 gebeurde
Daarnaast kun je ook de lessen die ik opnoem gebruiken als voorbeelden hoe het niet moet ;)
Ik hoor net dat het kunstwerk met lege volgtrein om 10:43 vertrok. Dan kan je ècht wel een stammetje IRM missen zonder dat er mensen hoeven te staan, dus dat is alvast één lesje minder.
Je lesje over lege dubbeldekkers laten rondrijden gaat ook maar beperkt op. Ja, Heerlen moeten ze afkoppelen van het landelijke IC-net om te voorkomen dat dat stel daarna 300 km nutteloos rondrijd, maar 4 keer per uur een trein tussen Alkmaar en Amsterdam is echt wel gerechtvaardigd. Dat de reizigers ongelijk verdeeld zijn door onderliggend OV dat slechts 1 keer per half uur rijdt, trekt vanaf december bij.
- vanmorgen een IRM-IV i.p.v. DDM-1 in de t2225
- vanmiddag eens een nieuwe IRM (de 9557 in de t2167-V) al forensend i.p.v. hobbyend uitgetest... blijf erbij, wat een verschrikkelijke stoelen zitten er in die dingen. De SGMm waar ik net uit kwam zat nog beter
- diezelfde 9557 was in Dordrecht dan weer onafscheidelijk van z'n grote broer 8745...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Jurjen schreef:Je lesje over lege dubbeldekkers laten rondrijden gaat ook maar beperkt op. Ja, Heerlen moeten ze afkoppelen van het landelijke IC-net om te voorkomen dat dat stel daarna 300 km nutteloos rondrijd, (...)
Het komt ook regelmatig voor dat er tussen Alkmaar en Eindhoven maar vier bakken rijden, en er dan pas een deel bijkomt.
Freek schreef:en vanmorgen stond dat op beide stations ook nog op de infoschermen, dit terwijl de klokken het gewoon deden (ja ze gaven de juiste tijd aan)
Vanochtend iets na acht uur (in Arnhem) en iets na half negen (in Nijmegen) waren er nog altijd problemen met de klokken.
Grapjas. Mijn stellingname in het extreme doortrekken en daar je reactie op baseren
Ik bedoelde dat het volkomen absurd en belachelijk is om met dubbeldekkers ergens in Drenthe te gaan rondscheuren terwijl reizigers tussen Schiphol en Duivendrecht opgeblikt zitten in plan-T
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Om 12:450 stond Arriva stel 505 (ja die nieuwe) te Rotterdam Centraal op spoor 8. Deze reed naar het opstelterein om vervolgelgen gekoppeld te worden met een onbekend stel. Het hele spul vertrok vervolgens in de richting van Rotterdam Blaak, en ik neem aan naar Dordrecht.
Grapjas. Mijn stellingname in het extreme doortrekken en daar je reactie op baseren
Ik bedoelde dat het volkomen absurd en belachelijk is om met dubbeldekkers ergens in Drenthe te gaan rondscheuren terwijl reizigers tussen Schiphol en Duivendrecht opgeblikt zitten in plan-T
Die reizigers tussen Schiphol en Duivendrecht zullen inderdaad blij worden als hun 6-8 bakken T vervangen worden door één stelletje DDAR...
Karl schreef:Zeker 's avonds of in het weekeinde dan, want ik heb 't nog nooit gezien.
Nee, de vroege ochtendtrein(en). De laatste treinen richting Randstad worden ook in Eindhoven gesplitst.
KM46 schreef:Om 12:45 stond Arriva stel 505 (ja die nieuwe) te Rotterdam Centraal op spoor 8. Deze reed naar het opstelterrein om vervolgelgen gekoppeld te worden met een onbekend stel. Het hele spul vertrok vervolgens in de richting van Rotterdam Blaak, en ik neem aan naar Dordrecht.
Die twee stellen zullen inderdaad naar Dordrecht gegaan zijn. Doordeweeks tussen de spitsen in komen er altijd twee stelletjes naar Rotterdam om daar de wasstraat te bezoeken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...