Dienstregeling SRE 2012
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39183
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Dienstregeling SRE 2012
En die blijven soms ook nog jaren daarna hangen...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6237
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Dienstregeling SRE 2012
Al een wat ouder bericht, maar toch: http://www.ed.nl/regio/geldropmierlo/11 ... Mierlo.ece
Is de reden dat Hermes steeds meer buiten Geldrop ging rijden niet het feit dat Geldrop zelf het dorp erg onvriendelijk maakt voor de bus? Krappe wegen, drempels etc.
Wilde men vanuit Laarbeek niet graag een buurtbus naar het ziekenhuis in Helmond en liefst verder naar het ziekenhuis van Geldrop? Ga eens met elkander in overleg om te kijken of men dit niet kan combineren tot iets wat potentie zou kunnen hebben: Laarbeek - Helmond Ziekenhuis (eventueel ook via station) - Mierlo - Geldrop, Ziekenhuis - NS (eventueel Helmond - Stiphout - Nuenen en via Eeneind naar Geldrop, hier reed vroeger ook wel eens een bus maar was toen niet zo erg rendabel).
Is de reden dat Hermes steeds meer buiten Geldrop ging rijden niet het feit dat Geldrop zelf het dorp erg onvriendelijk maakt voor de bus? Krappe wegen, drempels etc.
Wilde men vanuit Laarbeek niet graag een buurtbus naar het ziekenhuis in Helmond en liefst verder naar het ziekenhuis van Geldrop? Ga eens met elkander in overleg om te kijken of men dit niet kan combineren tot iets wat potentie zou kunnen hebben: Laarbeek - Helmond Ziekenhuis (eventueel ook via station) - Mierlo - Geldrop, Ziekenhuis - NS (eventueel Helmond - Stiphout - Nuenen en via Eeneind naar Geldrop, hier reed vroeger ook wel eens een bus maar was toen niet zo erg rendabel).
"Een touringcar is geen bus"
Re: Dienstregeling SRE 2012
inderdaad al een wat ouder bericht.
De buurtbus Helmond-Ziekenhuis richting Laarbeek zit er wel aan te komen, althans er zijn nu echt gesprekken gaande... Of het er in 2013 van komt....
Zal binnenkort het draadje Dienstregeling SRE 2013 eens opstarten.
De buurtbus Helmond-Ziekenhuis richting Laarbeek zit er wel aan te komen, althans er zijn nu echt gesprekken gaande... Of het er in 2013 van komt....
Zal binnenkort het draadje Dienstregeling SRE 2013 eens opstarten.
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6237
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Dienstregeling SRE 2012
Naja, hoeft toch niet meteen vanaf december al. Er zijn wel eens vaker buurtbusprojecten op andere tijdstippen gestart. Ben benieuwd.
Hoe zit het eigenlijk met buurtbussen van Hermes? Accepteren die OVC? Of zijn daar nog de oude buurtbuskaarten te kopen (buurtbussen deden toch al aan "ritkaarten" vroeger, gewoon vast bedrag per rit)? Ik heb maar 1x in mijn leven in een buurtbus gezeten en dat was in Vierlingsbeek richting Maashees (geen idee of dat toen nog BBA of al Arriva was) en had toen bovendien nog SOV (de ouderwetse analoge).
Hoe zit het eigenlijk met buurtbussen van Hermes? Accepteren die OVC? Of zijn daar nog de oude buurtbuskaarten te kopen (buurtbussen deden toch al aan "ritkaarten" vroeger, gewoon vast bedrag per rit)? Ik heb maar 1x in mijn leven in een buurtbus gezeten en dat was in Vierlingsbeek richting Maashees (geen idee of dat toen nog BBA of al Arriva was) en had toen bovendien nog SOV (de ouderwetse analoge).
"Een touringcar is geen bus"
Re: Dienstregeling SRE 2012
Hermes buurtbussen werken wel met chipkaart en het normale ritkaartje.
Re: Dienstregeling SRE 2012
Edit.. toevoegingen...
Wijzingen per 19 augustus 2012.
Deze zijn inmiddels ingevoerd in het systeem en staan op hermes.nl
Lijn 4
Door werkzaamheden aan de Muzenlaan van minimaal 1 jaar, met onderbrekingen, is er voor gekozen om een voor zolang de totale werkzaamheden duren een NIEUWE dienstregeling te maken.
De route is gewijzigd en er komen nieuwe halten (en er vervallen er dus). Daarbij vervalt ook de 10 minuten frequentie tussen Heesterakker en Sterrenlaan. De verlaging van de 10 minutenfrequentie op het laatste deel is alvast een voorschot voor HOV2. Als HOV 2 rijdt zal ook de rest van lijn 4 teruggaan naar een 15 minutendienst en meer schoolritten (via HOV2) worden ingelegd.
Lijn 103
Halte ASML4 krijgt een 3de halte. Bussen 149 en 150 stad uit staan vaak te lang stil op de busbaan na ASML 4 naar de Kempenbaan richting Reusel. Lijn 103 kan dan ook gebruik maken van deze nieuwe halte (en dus verlenging van de route.
Echter de halte is niet klaar voor 19 augustus (dus is tijdelijk vervallen)
In de 'boeken' blijft het eindpunt en beginpunt MMC.
Halte School heet voortaan Bruine Akkers (school was jaren verhuisd)
Lijn 149/150
Er komt 1 rit bij van Eindhoven naar ASML 4 om 8:07 (alleen buiten de vakanties)
Lijn 457
Wordt opgeheven. Er zijn voldoende alternatieven met trein en Veolia OV.
Hierdoor komt een bus en personeel vrij voor een uitbreiding van 458.
Lijn 458/459
Ritten worden gekoppeld gereden en de frequentie wordt uurlijks.
Lijn 458 gaat dus vaker rijden en voortaan ook via Maarheeze NS.
Verder worden de ritten wat eenduidiger en vervallen veel uitzonderingen wat betreft de vakanties.
Lijn 491
Oirschot-Middelbeers vervalt en ook Bladel-Reusel. De bus gaat voortaan via Vennenbos naar Hapert.
van 4/103 en 458/459/491 komen nieuwe boekjes. van 149/150 niet.
Wijzingen per 19 augustus 2012.
Deze zijn inmiddels ingevoerd in het systeem en staan op hermes.nl
Lijn 4
Door werkzaamheden aan de Muzenlaan van minimaal 1 jaar, met onderbrekingen, is er voor gekozen om een voor zolang de totale werkzaamheden duren een NIEUWE dienstregeling te maken.
De route is gewijzigd en er komen nieuwe halten (en er vervallen er dus). Daarbij vervalt ook de 10 minuten frequentie tussen Heesterakker en Sterrenlaan. De verlaging van de 10 minutenfrequentie op het laatste deel is alvast een voorschot voor HOV2. Als HOV 2 rijdt zal ook de rest van lijn 4 teruggaan naar een 15 minutendienst en meer schoolritten (via HOV2) worden ingelegd.
Lijn 103
Halte ASML4 krijgt een 3de halte. Bussen 149 en 150 stad uit staan vaak te lang stil op de busbaan na ASML 4 naar de Kempenbaan richting Reusel. Lijn 103 kan dan ook gebruik maken van deze nieuwe halte (en dus verlenging van de route.
Echter de halte is niet klaar voor 19 augustus (dus is tijdelijk vervallen)
In de 'boeken' blijft het eindpunt en beginpunt MMC.
Halte School heet voortaan Bruine Akkers (school was jaren verhuisd)
Lijn 149/150
Er komt 1 rit bij van Eindhoven naar ASML 4 om 8:07 (alleen buiten de vakanties)
Lijn 457
Wordt opgeheven. Er zijn voldoende alternatieven met trein en Veolia OV.
Hierdoor komt een bus en personeel vrij voor een uitbreiding van 458.
Lijn 458/459
Ritten worden gekoppeld gereden en de frequentie wordt uurlijks.
Lijn 458 gaat dus vaker rijden en voortaan ook via Maarheeze NS.
Verder worden de ritten wat eenduidiger en vervallen veel uitzonderingen wat betreft de vakanties.
Lijn 491
Oirschot-Middelbeers vervalt en ook Bladel-Reusel. De bus gaat voortaan via Vennenbos naar Hapert.
van 4/103 en 458/459/491 komen nieuwe boekjes. van 149/150 niet.
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6237
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Dienstregeling SRE 2012
Vennenbos - Hapert, dat kwam ik niet lang geleden nog tegen in BBA belbussen van 1991, grappig. Bladel/Reusel en Oirschot hebben ook ander vervoer, Vennenbos en Hapert vallen nu volgens mij volledig buiten de (OV)-boot, dus wat dat betreft een goede wijziging. Heeft Middelbeers nog een bus over na deze wijzigingen?
Oh wacht, Hapert ligt aan de route van 149/150 volgens mij, maar die lijken alleen maar de rand te schampen.
Oh wacht, Hapert ligt aan de route van 149/150 volgens mij, maar die lijken alleen maar de rand te schampen.
"Een touringcar is geen bus"
Re: Dienstregeling SRE 2012
Ja, tussen Middelbeers en Oirschot rijdt ook lijn 142.fogeltje schreef:Heeft Middelbeers nog een bus over na deze wijzigingen?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Dienstregeling SRE 2012
Klopt, vroeger, (ik weet niet de periode) reed er een bus via Vennenbos.fogeltje schreef:Vennenbos - Hapert, dat kwam ik niet lang geleden nog tegen in BBA belbussen van 1991, grappig. Bladel/Reusel en Oirschot hebben ook ander vervoer, Vennenbos en Hapert vallen nu volgens mij volledig buiten de (OV)-boot, dus wat dat betreft een goede wijziging. Heeft Middelbeers nog een bus over na deze wijzigingen?
Oh wacht, Hapert ligt aan de route van 149/150 volgens mij, maar die lijken alleen maar de rand te schampen.
Overigens rijdt 150 'meer' door Hapert als de 149.
Ik denk dat de wijziging goed is. Alleen nu nog ergens een stop van lijn 142 creëren tbv industrieterrein De Scheper.
Alleen jammer dat het een 2 uur dienst blijft:
Middelbeers Vertrek: 7.59 - 9.48 - 11.48 - 14.10 - 16.10 - 18.10* (*tot Netersel)
Hapert Vertrek: 7.32** - 8.52 - 10.52 - 12.52 - 15.14 - 17.14 (**Vanaf Netersel)
Maar ik denk als de lijn wat loopt dat er zo wat meer van te maken is.
Re: Dienstregeling SRE 2012
Hallo iedereen,
ik had laatst wijzigingen van buurtbus 458-459 bekeken op hermes.nl; met 1 woord: Top!, eindelijk duidelijke haltetijden ook is doorkoppeling goed bedacht!. dit lijkt een stap dichterbij tot een volwaardige lijndienst (Maarheeze-Weert via someren(-Eind) v.v.). wel jammer van lijn 457, maar dat zal ook wel begrijpelijk keuze zijn. Het moet zeer slecht bezet zijn.
lijn 466 rijdt nog altijd op een onacceptabel rijtijden (1,5 per uur), dat zorgt voor een geringe interresse. einige optie is dit lijn opvoeren naar 1x per uur, en anders knippen en terugkeren naar oude situatie (voor 2008). maar er is geen geld voor, neem ik aan.
ook kwam ik verassingen tegen mbt. lijn 20, dit kan in 2013 e.e.a. veranderen (aantal ritten in een nieuwe lijndienst???)
het gaat om aantal spitsritten en versterkingsritten die via A270 loopt. Echter dit is een voorstel,of het uitwerking wel gaat komen?
in 2013 gaat schijnbaar lijnennet in helmond ook op de schop. de lijn 20-24 en 54 zou via nieuwe spoorwegtunnel rijden, dat is interessant voor wijk suytkade(ik gok dat lijn 54 verlegd worden naar Annawijk-suytkade-brouwhuis).
Met al dat nieuws lijkt extra impuls te geven op een nieuwe situaties
grotendeels heb ik via dit https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca ... uak9eKvOFw
(ik weet niet hoe ik PDF link moet neerzetten)
ik had laatst wijzigingen van buurtbus 458-459 bekeken op hermes.nl; met 1 woord: Top!, eindelijk duidelijke haltetijden ook is doorkoppeling goed bedacht!. dit lijkt een stap dichterbij tot een volwaardige lijndienst (Maarheeze-Weert via someren(-Eind) v.v.). wel jammer van lijn 457, maar dat zal ook wel begrijpelijk keuze zijn. Het moet zeer slecht bezet zijn.
lijn 466 rijdt nog altijd op een onacceptabel rijtijden (1,5 per uur), dat zorgt voor een geringe interresse. einige optie is dit lijn opvoeren naar 1x per uur, en anders knippen en terugkeren naar oude situatie (voor 2008). maar er is geen geld voor, neem ik aan.
ook kwam ik verassingen tegen mbt. lijn 20, dit kan in 2013 e.e.a. veranderen (aantal ritten in een nieuwe lijndienst???)
het gaat om aantal spitsritten en versterkingsritten die via A270 loopt. Echter dit is een voorstel,of het uitwerking wel gaat komen?
in 2013 gaat schijnbaar lijnennet in helmond ook op de schop. de lijn 20-24 en 54 zou via nieuwe spoorwegtunnel rijden, dat is interessant voor wijk suytkade(ik gok dat lijn 54 verlegd worden naar Annawijk-suytkade-brouwhuis).
Met al dat nieuws lijkt extra impuls te geven op een nieuwe situaties
grotendeels heb ik via dit https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca ... uak9eKvOFw
(ik weet niet hoe ik PDF link moet neerzetten)
Re: Dienstregeling SRE 2012
Hoi StefanR88 ? Nieuw op het Forum ?StefanR88 schreef: ..Ook kwam ik verassingen tegen mbt. lijn 20, dit kan in 2013 e.e.a. veranderen (aantal ritten in een nieuwe lijndienst???)
het gaat om aantal spitsritten en versterkingsritten die via A270 loopt. Echter dit is een voorstel,of het uitwerking wel gaat komen?
Met al dat nieuws lijkt extra impuls te geven op een nieuwe situaties
Het document komt van SRE en staat op hun website, blijkt na de zoekfunctie op de site van SRE (enfin ik ken het document omdat omdat er nogal wat van mijn teksten in staan)
http://www.sre.nl/web/servlet/nl.gx.sit ... /id=213523
De lijst is zeer zeker niet meer actueel wat betreft uit te werken zaken...
Lijn 466 doet het eigenlijk heel erg goed zeker omdat de knip is weggenomen en de dubbele route tussen Asten en Someren weg is. Een 1 uurs rit kost gelijk een smak extra vrijwilligers en ook 2 busjes extra....StefanR88 schreef: lijn 466 rijdt nog altijd op een onacceptabel rijtijden (1,5 per uur), dat zorgt voor een geringe interresse. einige optie is dit lijn opvoeren naar 1x per uur, en anders knippen en terugkeren naar oude situatie (voor 2008). maar er is geen geld voor, neem ik aan.
In Helmond wordt de route verlegd, inderdaad i.v.m. de spoortunnel. Westelijk van de Hermesgarage komt (ligt er al) een nieuwe halte. Het busstation wordt tijdelijk verplaats naar de ZUIDzijde van het station (dus ook voor de Noordelijke lijnen)StefanR88 schreef: in 2013 gaat schijnbaar lijnennet in helmond ook op de schop. de lijn 20-24 en 54 zou via nieuwe spoorwegtunnel rijden, dat is interessant voor wijk suytkade(ik gok dat lijn 54 verlegd worden naar Annawijk-suytkade-brouwhuis).
Re: Dienstregeling SRE 2012
Hallo Huibf, klopt, maar ik was al eerder lid op oude forum die inmiddels niet meer open is.Hoi StefanR88 ? Nieuw op het Forum ?
Duidelijk, maar ik neem er vast aan dat aantal dingen in december 2012 zal uitgevoerd worden?.Het document komt van SRE en staat op hun website, blijkt na de zoekfunctie op de site van SRE (enfin ik ken het document omdat omdat er nogal wat van mijn teksten in staan)
http://www.sre.nl/web/servlet/nl.gx.sit ... /id=213523
De lijst is zeer zeker niet meer actueel wat betreft uit te werken zaken...
hmm dat is wel goed punt dat je zo zegt, dan kan het niet anders. of moet er een lijndienst komen maar dat lijkt mij ook weer niet rendabel.(hoge kosten,lage reizigersaantallen.)Lijn 466 doet het eigenlijk heel erg goed zeker omdat de knip is weggenomen en de dubbele route tussen Asten en Someren weg is. Een 1 uurs rit kost gelijk een smak extra vrijwilligers en ook 2 busjes extra....
is dit vanwege herinrichting van spoorzone? (noordelijke deel), worden stadsroutes ook aangepast? (met name lijn 54?)In Helmond wordt de route verlegd, inderdaad i.v.m. de spoortunnel. Westelijk van de Hermesgarage komt (ligt er al) een nieuwe halte. Het busstation wordt tijdelijk verplaats naar de ZUIDzijde van het station (dus ook voor de Noordelijke lijnen)
Re: Dienstregeling SRE 2012
Er worden niet zozeer routen aangepast. Alleen busstation wordt tijdelijk zuidelijk geplaatst. De route zuidelijk blijft wel bestaan als busstation klaar is op de nieuwe plaats 50 meter westelijk van nu.
Edit: Voor Dienstregelingen SRE 2013 verder gaan met een nieuw topic [Dienstregelingen SRE 2013] http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=36&t=8038
Edit: Voor Dienstregelingen SRE 2013 verder gaan met een nieuw topic [Dienstregelingen SRE 2013] http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=36&t=8038
Re: Dienstregeling SRE 2012
De voorgestelde routewijziging is op het laatste moment niet doorgegaan. Voorlopig wordt er de normale route gereden (met omleiding).
De herinrichting kruising Sterrenlaan/Argonoutenlaan is niet uitgevoerd zoals beloofd. (te hoge drempels). (vrijdag opengesteld)
Ook is na de herinrichting Orpeuslaan de Achilleslaan niet meer te bereiken. (Kruising opgeheven). (2 weken geleden opengesteld).
De route is dus niet berijdtbaar.
Detail: de weg zal toch moeten worden aangepast, als muzenlaan wordt opengebroken. De rijtijd wordt te lang. Reken maar uit wat dat gaat kosten....
De herinrichting kruising Sterrenlaan/Argonoutenlaan is niet uitgevoerd zoals beloofd. (te hoge drempels). (vrijdag opengesteld)
Ook is na de herinrichting Orpeuslaan de Achilleslaan niet meer te bereiken. (Kruising opgeheven). (2 weken geleden opengesteld).
De route is dus niet berijdtbaar.
Detail: de weg zal toch moeten worden aangepast, als muzenlaan wordt opengebroken. De rijtijd wordt te lang. Reken maar uit wat dat gaat kosten....
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6237
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Dienstregeling SRE 2012
Ach ja, er is vast geld over ergens in een potje.huibf schreef:De voorgestelde routewijziging is op het laatste moment niet doorgegaan. Voorlopig wordt er de normale route gereden (met omleiding).
De herinrichting kruising Sterrenlaan/Argonoutenlaan is niet uitgevoerd zoals beloofd. (te hoge drempels). (vrijdag opengesteld)
Ook is na de herinrichting Orpeuslaan de Achilleslaan niet meer te bereiken. (Kruising opgeheven). (2 weken geleden opengesteld).
De route is dus niet berijdtbaar.
Detail: de weg zal toch moeten worden aangepast, als muzenlaan wordt opengebroken. De rijtijd wordt te lang. Reken maar uit wat dat gaat kosten....
"Een touringcar is geen bus"
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6237
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Dienstregeling SRE 2012
Ik heb overigens de draak van een routestrip van Lijn 458 iets teruggebracht. Nog steeds vijf kolommen nodig, maar de vierde en de vijfde slechts heel weinig gebruikt. Ik moet kijken in hoeverre de routestrip voor de nieuwe route aangepast moet worden.
"Een touringcar is geen bus"
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6237
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Dienstregeling SRE 2012
Volgens mij heb ik hem, blijft een draak van een routestrip. Wijzigingen beschrijf ik een andere keer.fogeltje schreef:Ik heb overigens de draak van een routestrip van Lijn 458 iets teruggebracht. Nog steeds vijf kolommen nodig, maar de vierde en de vijfde slechts heel weinig gebruikt. Ik moet kijken in hoeverre de routestrip voor de nieuwe route aangepast moet worden.
"Een touringcar is geen bus"
Re: Dienstregeling SRE 2012
Ik ruim net mijn folders op en zie dat ik ze wel heb:huibf schreef:Ik heb geen folders van de 460 en 471. Ik denk dat dit twee losse folder zijn.
819: 460
820: 461
821: 4-103 ingaande 19-08
822: 457-458-491 ingaande 19-08
Ik heb 819 en 820 dubbel... dus ?
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6237
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Dienstregeling SRE 2012
Ik heb daar wel interesse in om mijn verzameling compleet te maken (821/822 kan ik nog wel in Eindhoven krijgen denk ik). Wat moet je ervoor hebben?huibf schreef:Ik ruim net mijn folders op en zie dat ik ze wel heb:huibf schreef:Ik heb geen folders van de 460 en 471. Ik denk dat dit twee losse folder zijn.
819: 460
820: 461
821: 4-103 ingaande 19-08
822: 457-458-491 ingaande 19-08
Ik heb 819 en 820 dubbel... dus ?
"Een touringcar is geen bus"
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6237
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Dienstregeling SRE 2012
Volgens de CXX app, 9292 en de Hermes site is de bushalte in Gerwen voor lijn 121/122 inmiddels klaar, de halte Gerwen, Kerkakkers is inmiddels opgenomen. Zo'n drie of vier weken geleden lag er echter nog niets. Is die halte er in de tussentijd neergeknald (geen idee hoe lang zoiets moet duren) of loopt Hermes op de feiten vooruit?
"Een touringcar is geen bus"
Re: Dienstregeling SRE 2012
Nou in 2 dagen tijd kunnen ze wel wat maken....fogeltje schreef:Volgens de CXX app, 9292 en de Hermes site is de bushalte in Gerwen voor lijn 121/122 inmiddels klaar, de halte Gerwen, Kerkakkers is inmiddels opgenomen. Zo'n drie of vier weken geleden lag er echter nog niets. Is die halte er in de tussentijd neergeknald (geen idee hoe lang zoiets moet duren) of loopt Hermes op de feiten vooruit?
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6237
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Dienstregeling SRE 2012
Hmm, de haltes die in Uden opgehoogd moesten worden hadden meestal langer nodig. Maar dan is het toch aannemelijk dat de halte er al ligt. Vreemd alleen dat Hermes dat niet aankondigt.
"Een touringcar is geen bus"
Re: Dienstregeling SRE 2012
Ach halte voor lijn 16 Beemdstraat/Hurksestraat is ook vanaf morgen 'open' (omleiding lijn 16 is dan afgelopen).fogeltje schreef:Hmm, de haltes die in Uden opgehoogd moesten worden hadden meestal langer nodig. Maar dan is het toch aannemelijk dat de halte er al ligt. Vreemd alleen dat Hermes dat niet aankondigt.
Overigens was Eindhoven gewoon vergeten om de halte 'Lodewijkstraat' bij de herinrichting aan te leggen.
Een deel van de straat tegenover Paradigit was klaar, totdat ik 3 maanden geleden zag dat er geen halte meer lag. (ook niet 100 meter verlegd ofzo). Nu ligt ie er weer, zij het een meter of 100 verschoven)
Overigens weet ik niet of P+R Meerhoven nu al in gebruik is.
Re: Dienstregeling SRE 2012
Dat is uitgesteld naar oktober, omdat de bouwer van het parkeerterrein failliet is gegaan. Nu maakt een andere bouwer het parkeerterrein af.
Re: Dienstregeling SRE 2012
Als dat maar geen voorbode is....
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten