Het Grote Blundertopic #10

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Geert »

En je zonnebril vergeten!! ;)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

Justin schreef:Dora... The Explorer =P.
:?: Zegt me niks :N
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Dora is een tekenfilm voor kleine kinderen met een meisje dat Dora heet en de wereld verkent en daarbij gebeurt altijd hetzelfde. De bedoeling is dat kinderen tegen de televisie praten en hun eerste woordjes Engels (in de Nederlandse versie) of Spaans (in de Engelse versie) leren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door STF »

Naar de bouwmarkt rijden terwijl je naar de Blokker moet... Ze liggen hemelsbreed niet ver bij elkaar vandaan maar er ligt een spoorlijn zonder overwegen tussen...
Mijn moeder zei niets, want die dacht dat ik eerst nog even naar de bouwmarkt toe moest ofzo.

Maar even snel bij de begraafplaats gekeerd, riep mijn moeder nog: doe nou niet, rij door naar die rotonde verderop, hier kun je nooit keren met de aanhanger erachter.
Ja dag, ik ga niet helemaal naar een rotonde rijden die een kilometer verderop ligt, de parkeervakken bij de begraafplaats zijn toch altijd leeg en er staan geen bomen, lantaarnpalen of andere obstakels, waardoor je er perfect kunt ronddraaien.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

Bee schreef:Dora is een tekenfilm voor kleine kinderen met een meisje dat Dora heet en de wereld verkent en daarbij gebeurt altijd hetzelfde. De bedoeling is dat kinderen tegen de televisie praten en hun eerste woordjes Engels (in de Nederlandse versie) of Spaans (in de Engelse versie) leren.
Oh well :)

Dan nog zou het me weinig kunnen schelen :D Ik zou rustig met een badlaken van de Berenboot naar het water gaan of zo :pos:
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Michael »

Ik ging vanavond de toiletten controleren op netheid. Loop ik het damestoilet in beide toiletten zitten niet op slot. Dus controleer eerst de ene daarna open ik de andere deur. Zit er een oudere vrouw op. Ze zat gelukkig alleen maar te bellen dus heb er geen traumatische ervaring aan overgehouden xD. Ik schrok in ieder geval wel omdat ik het niet verwacht had
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Fles »

want het is normaal om op de plee te gaan zitten bellen zonder de deur op slot te doen? :?:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ardan »

Soms zie ik in de trein ook wel eens 'dingen' 'hangen' op de wc terwijl ik dat liever niet had gezien.. En dan gaan sommige mensen ook nog eens flippen, maar ze zijn zelf zo stom geweest die deur niet op slot te doen..
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Justin »

Ja eigen schuld, dikke l*l :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

De paprika's, tomaten en sperziebonen van de Ap blijven wel heel erg lang goed. Toen al gewogen, vandaag pas gekocht *O*

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3921
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door hauptbahnhof »

Wat is dat voor AH die geen scanning scales heeft...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Een hele grote met zelfscan :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Daniel »

Was vanmiddag twee producten aan het maken, A en B, die dezelfde bestanddelen bevatten alleen in verschillende verhoudingen. B was bijna klaar, moest nog één ding in, giet ik er de hoeveelheid bij die in product A had gemoeten :oops: . En helaas zat er in A meer van dan in B, maandag nog maar ´n keer proberen dan :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Thom91 »

Vandaag weer voor het eerst naar school. Wat werkt er niet? Juist de roosters.. :(
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Thom91 schreef:Vandaag weer voor het eerst naar school. Wat werkt er niet? Juist de roosters.. :(
Nog steeds niet? Dat is nu al een week aan de gang :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Thom91 »

Ik kreeg zaterdag een mail dat het weer werkte, maar voorlopig heb ik ze er nog niet uit gekregen.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

Het roostersysteem heeft de laatste maanden sowieso geen goede reputatie gekregen door de aanhoudende storingen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Meltrain »

Maandagavond ging ik rond 22:55 weg bij mijn studentenvereniging in Delft, met als doel de s2100 van 23:09 richting Rotterdam te nemen. De studentenvereniging ligt redelijk dichtbij het station, dus ik had het gewoon mooi gepland om dat stuk lopend af te leggen. :)
Toen ik bijna bij het station was, bedacht ik me ineens dat ik mijn fiets bij de studentenvereniging had laten staan. :shock: Dus ik rende snel terug, pakte mijn fiets, racete naar het station en zette mijn fiets weg (hetgeen voor de verandering gelukkig zonder moeite ging). Toen ik het perron van spoor 1 op rende, kwam de s2100 net aan op spoor 2. Dus rende over de loopbrug, liep snel naar de incheckpaal om in te checken (hetgeen natuurlijk pas in tweede instantie lukte :roll: ) en toen ik vlaak bij de trein was, floot de HC al. Met een laatste eindsprint wist ik hem alsnog te halen en hijgend en zwetend liep ik naar een zitplaats, iets wat ik echt nodig had. :P

Tja, ik zet in ongeveer 2% van de gevallen mijn fiets bij de studentenvereniging, dus die ene keer dat ik het wel deed, vergat ik het. :oops:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Ardan »

Was het nou echt zo'n probleem om je fiets de volgende dag naar het station te brengen?
(hoewel ik mijn fiets ook niet graag 's nachts in een random binnenstad heb staan)
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Thom91 »

De facilitaire dienst van de HvA is ook nog niet wakker. Op de leeuwenburg zijn geen prullenbakken geplaatst. Alleen de vaste zijn er nog, maar de tafelruimtes zijn prullenbakvrij evenals alle lokalen.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10b

Bericht door Suus »

Vast gebeurd vanwege het zomerprogramma, waarbij een aantal verdiepingen is aangepast voor een verbeterde ventilatie. Bron: FS Intranet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Thom91 »

Achja, het is nu in ieder geval een puinhoop op de derde verdieping :p
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Suus »

En waarschijnlijk ook de vierde, de vijfde en de vijftiende, want daar is ook gewerkt deze zomer :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Daniel »

Ik had een zak andijvie van 200 g meegenomen bij het boodschappen doen, althans, dat dacht ik. Toen ik net m'n avondeten ging koken had ik echter het idee dat die zak wel erg vol zat vergeleken met normaal. Eventjes op de keukenweegschaal gezet, bleek dat er gewoon 100 g teveel in zat, aardig blundertje bij het verpakken geweest dus (stond overal op de zak gewoon dat er 200 g in zat).

Of was het gewoon de letterlijke invulling van de slogan "Plus geeft meer" :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #10

Bericht door Michael »

Gisteravond was ik zo druk bezig met mijn nieuwe telefoon dat ik vergat uit te checken in de bus van Breda Centrum naar het station. En daar kwam ik pas achter toen ik in de bus van het station naar Terheijden zat.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten