Mag ik even kwijt #116

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Dat vroeg ik mij eerst ook af, maar het blijkt dat de wasbak lekt en dat heeft staan druppelen op het toiletpapier :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door hauptbahnhof »

Gebruik jij wc-papier? :|
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Jij gebruikt oude kranten wil je zeggen :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Daniel »

...dat het nog best lastig is een brandende prullenbak geblust te krijgen met een CO2-brandblusser. (Gelukkig was het maar een oefening :P )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Fles »

Gewoon uitpissen man :pos:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Klaasje »

Kijk je wel uit voor verbrande worst? :')
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Fles »

Ik heb een reputatie op het gebied van verbrande worsten 8-)

Maar dat is op Fok, hier denken jullie dat ik nog wel een beetje meeval :P
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Daniel »

Fles schreef:Gewoon uitpissen man :pos:
De emmer water was niet leuk natuurlijk he :P Nu konden we het tenminste allemaal proberen uit te krijgen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Wubbo »

Fles schreef:hier denken jullie dat ik nog wel een beetje meeval :P
Dream on ;-)
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door MdJ »

Fles schreef:Maar dat is op Fok, hier denken jullie dat ik nog wel een beetje meeval :P
Mijn huisgenoot kan het presteren om 2x een handdoek aan te laten branden, dus het kan nog erger :wink:
Bij twijfel: gebruik beton.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Thom91 »

Fles schreef:Ik heb een reputatie op het gebied van verbrande worsten 8-)

Maar dat is op Fok, hier denken jullie dat ik nog wel een beetje meeval :P
Fok!
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Z2N »

Op drie maanden van het feest zelf heb ik vandaag al mijn eerste kruidnoten op. :oops:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door deadlock »

Waarom ze die meuk niet het hele jaar door verkopen verbaast me nog steeds. Ik heb al drie maanden zin in gevulde kerstkransjes.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door webguy »

Michael schreef:Ik heb sinds begin van de middag een Samsung Galaxy S2. Ik was Vodafone zo beu met die storingen continue dat ik ben overgestapt op TMobile. Wel zit ik nog tot volgende week met Vodafone omdat het abonnement volgende week ingaat. Dit vanwege nummerbehoud.
Ik ben juist twee jaar geleden andersom overgestapt. Erg tevreden over Vodafone - paar plekjes tussen Arnhem en Ede zonder ontvangst, maar dat heeft KPN net zo goed (station Driebergen-Zeist heeft ook bijvoorbeeld alleen EDGE ontvangst, niet 3g). Moet wel zeggen dat er geloof ik op mn flat een zendmaast staat, en dat ik ook op mn werk zo ongeveer onder een zendmast zit (bij Utrecht Centraal). Vorige maand 2GB data er doorheen gejast.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Michael »

Ik heb de laatste tijd juist veel problemen met Vodafone. De laatste tijd zijn er best veel storingen. En ik was sowieso al aan een nieuwe telefoon toe. want van mijn oude was de batterij volgens mij een beetje kaduuk.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Vandaag ben ik naar de kapper geweest. Dat is altijd nogal een gedoe, omdat ik qua krullenhoeveelheid ongeveer in de categorie vlak naast echt kroeshaar val en veel kappers hebben daar nogal een hekel aan (ik zelf ook trouwens, want het haar is zo veerkrachtig dat het zelfs de zwaartekracht durft te trotseren). Dat zeggen ze alleen niet, maar hun lichaamshouding zegt vaak genoeg. Een kapster maakte het zelfs zo erg dat ze uitgebreid ging staan zuchten toen ze mijn haar zag.

Maar vandaag was alles anders. Deze kapper was dolblij dat er eindelijk eens iemand met echte krullen langskwam in plaats van het eeuwige krullen zetten bij vijftigplussers en bleef maar enthousiast praten over die fantastische veerkracht, die heerlijke eigenwijsheid en hoe zacht mijn dunne haar wel niet was vergeleken met al dat stijle dikke haar wat hij de hele tijd tegenkwam. Eindelijk eens respect voor de krullenbol *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Thom91 »

Ben je nu ook zo'n kaal lammetje zoals in de lente? ;)
Komt wel goed schatje.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Justin »

Zo, vandaag gaat mijn zus trouwen, en morgen vroeg op de middag de eerste uit negen vluchten... op naar Hong Kong en dan naar Jakarta, heb mijn seats al geselecteerd :).

Ik zeg, tot over ruim 3 weken!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Thom91 »

Veel plezier op de bruiloft en een fijne vakantie!
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Meltrain »

Justin schreef:Zo, vandaag gaat mijn zus trouwen, en morgen vroeg op de middag de eerste uit negen vluchten... op naar Hong Kong en dan naar Jakarta, heb mijn seats al geselecteerd :).
Hebben die twee dingen met elkaar verband? :wink:
MdJ schreef:
Fles schreef:Maar dat is op Fok, hier denken jullie dat ik nog wel een beetje meeval :P
Mijn huisgenoot kan het presteren om 2x een handdoek aan te laten branden, dus het kan nog erger :wink:
Zoiets heb ik laatst ook eens gehad: ik had een kleine handdoek gepakt om de pan vast te houden (had erg onhandige handsvaten), maar toen hield ik de handdoek per ongeluk in het vuur waardoor de handdoek in brand vloog. :oops: Gelukkig zat de kraan er vlak naast, dus kon ik hem snel onder de kraan houden.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Bij Fles komt koken toch neer op magnetron- en ovenschotels en alles wat gegrilld/getoast kan worden? Op dat punt verwacht ik echt niets meer :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door AppleMoose »

Vandaag lekker campagne gevoerd in mijn dorp. Met de kraam in het centrum gestaan.
Veel mensen, veel leuke reacties en gesprekken gehad. De sponsjes, folders, pennen, frisbee's, lollies en ballonnen vonden gretig aftrek.
Eind van de middag nog een deel van mijn folderwijk de verkiezingsfolders in de brievenbussen gemikt.
Maandag nog een paar uurtjes op het station folders uitdelen, en dan zit de campagne er wel zo'n beetje op.

Op naar 12 september, op naar een mooie verkiezingsuitslag voor de SP! *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Etienne »

...dat ik helemaal gesloopt ben. De afgelopen 4 dagen alleen maar landmeten langs de sporen van tram 11 (Den Haag HS - Pres. Kennedylaan) en vandaag nog baancommisaris geweest ben bij een lokaal evenement. :|
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Z2N »

Ronaldussen schreef:Vandaag lekker campagne gevoerd in mijn dorp. Met de kraam in het centrum gestaan.
Veel mensen, veel leuke reacties en gesprekken gehad. De sponsjes, folders, pennen, frisbee's, lollies en ballonnen vonden gretig aftrek.
Dan deed je het hoe dan ook beter dan de GroenLinks-mensen in het Alphense centrum vanmiddag. Het is dat wij Alphenaren ons centrum "het dorp" noemen, maar zelfs voor dorpsnormen vonden de flyer-uitdelers bizar weinig aftrek onder het winkelend publiek! Ik heb, terwijl ik lunchte bij de Delifrance, die mensen (drie man) nog geen 20 folders zien weggeven.. -o-
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Een steenrijke Libanees sprak mij in de trein aan over mobiel internet in de trein en nu is hij bezig een vrije viersterrenhotel te vinden in Amsterdam terwijl hij van alles voor mij betaald. Dit gaat een bizarre nacht worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten