Mag ik even kwijt #116

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door AppleMoose »

Ach, daar voerden GL-mensen nog iets wat op campagne leek. In onze gemeente was het huilen met de pet op. GL, niet gezien vandaag, en wat ik van andere begreep de voorgaande weken ook niet. Enkel bij de gezamenlijke campagne aftrap van de Linkse partijen in onze gemeente.
PvdA was wel volop aanwezig vanmiddag. D66 kwam eind van de middag met welgeteld 1 persoon "campagne"voeren, en het CDA begon rond 3 uur ook met 2 personen een rondje te lopen door het centrum. VVD totaal niet gezien, evenals de andere partijen. Partij voor Mens en Spirit ook niet gezien, en er staat nogwel een Dierense voor hen op de kandidatenlijst :roll: .

Nuja, nu hadden wel alle ruimte om goed zichtbaar te zijn en de mensen te spreken :mrgreen:
Blijft leuk, VVD-ouders waarvan de kinderen met een SP-ballon door het centrum lopen :mrgreen: :mrgreen:

Ik vond het eigenlijk vrij treurig voor de laatste echte campagnedag, en ook vrij arrogant naar je kiezer om je zelfs in deze dagen niet of nauwelijks te laten zien. :X
Ik blijf het überhaupt vreemd vinden dat de meeste partijen slechts tijdens campagnes de straat op gaan, en je ze er buiten zelden of nooit ziet of tegenkomt. :roll:
Laatst gewijzigd door AppleMoose op zo 09 sep 2012, 00:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Fles »

Bee schreef:Een steenrijke Libanees sprak mij in de trein aan over mobiel internet in de trein en nu is hij bezig een vrije viersterrenhotel te vinden in Amsterdam terwijl hij van alles voor mij betaald. Dit gaat een bizarre nacht worden.
Oh jee daar komen de hoeren en de tonnen kaviaar aan :D
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Ennes »

Daniel schreef:...dat het nog best lastig is een brandende prullenbak geblust te krijgen met een CO2-brandblusser. (Gelukkig was het maar een oefening :P )
zo hadden wij ooit de bekende waterbak met de gasvlammetjes tijdens een brandblusoefening. waarbij mijn voorgangers allemaal keurig de brandblusser pakten om het vuur te doven, en ik gewoon het kraantje van de gasfles dichtdraaide. Hierop ontstond dus een leuke discussie, omdat men dit niet de bedoeling vond, waarop ik bleef volhouden dat je altijd eerst de bron moest proberen af te sluiten, omdat blussen anders niet zo heel veel zin heeft. :roll:

Toch heerlijk om (af en toe) lekker eigenwijs te zijn, en mensen tot wanhoop te drijven :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Justin »

Meltrain schreef:
Justin schreef:Zo, vandaag gaat mijn zus trouwen, en morgen vroeg op de middag de eerste uit negen vluchten... op naar Hong Kong en dan naar Jakarta, heb mijn seats al geselecteerd :).
Hebben die twee dingen met elkaar verband? :wink:
Nee totaal niet, mn zus gaat op huwelijksreis naar Portugal over 3 dagen. Ik start morgen met de reis naar m'n roots, alsmede de as van mn pa uitstrooien in Jakarta.

Miste m'n pa erg met dit soort momenten op mn zus dr bruiloft, en dat voelden al mn zussen en de naaste familie wel =(. Goed, nu maar slapen. Om 11:00 op Schiphol zijn...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door STF »

Nou nou, dat is ook echt niks te vroeg zeg: vrijdag zijn de twee nieuwe Mercedes Citaro's K (10,5 meter) voor vervoersbedrijf Bollig bij de Mercedes importeur in Leudelange afgeleverd. Ze zijn maandag 17 september echt nodig want de oude busjes zijn al verkocht, in die paar (werk)dagen de kentekenpapieren e.d. in orde maken is wel erg krap aan.
Waarschijnlijk zullen ze eerst wel zonder bestickering, zonder mobilofoon en zonder GPS gaan rijden. Misschien krijgen we door dat laatste punt wel leuke afkortroutes door het bos. :lol:

Ik sprak vanmiddag nog een bijna gepensioneerde chauffeur, die gaf toe dat hij vroeger toen er nog geen GPS ritregistratie in de bussen zat, bij langdurige droogte weleens door het bos reed (je slaat daardoor een halte over, waar gemiddeld eens in de drie jaar iemand staat te wachten).

Ik had gedacht dat die oude MAN Jonckheere 10 meter busjes naar de sloop zouden gaan; ze kwamen nauwelijks heuvels op, zijruiten versplinterden van het hevige getril van de motor, etc. Maar nee hoor, niks sloop, ze rijden nu al in Hamburg rond. :shock:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Fles »

106 Teletekst zo 09 sep
***************************************
Zwemactie in grachten van Amsterdam

***************************************
` Zo'n 1100 mensen zwemmen vanmiddag in
de Amsterdamse grachten om geld op te
halen voor onderzoek naar de ziekte
ALS.De actie City Swim heeft tot nu toe
al enkele tonnen opgeleverd.

De zwemmers moeten twee kilometer in
het vieze water afleggen.Officieel is
het water in de gracht geen zwemwater,
maar het is net schoon genoeg om erin
te mogen.Wel hebben zwemmers het advies
gekregen om een tetanusprik te halen en
de mond dicht te houden,om te voorkomen
dat ze een slok water binnenkrijgen.

Als eerste gaan prominenten het water
in,onder wie Pieter van den Hoogenband,
Marleen Veldhuis en Johan Kenkhuis.
***************************************
volgende nieuws weer&verkeer sport
Wat is dit nu weer? We gaan de volksgezondheid in gevaar brengen om geld op te halen voor de volksgezondheid? :X
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Thom91 »

Ga lekker naar de zee, is het veel lekkerder! :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Daniel »

Ennes schreef:zo hadden wij ooit de bekende waterbak met de gasvlammetjes tijdens een brandblusoefening. waarbij mijn voorgangers allemaal keurig de brandblusser pakten om het vuur te doven, en ik gewoon het kraantje van de gasfles dichtdraaide. Hierop ontstond dus een leuke discussie, omdat men dit niet de bedoeling vond, waarop ik bleef volhouden dat je altijd eerst de bron moest proberen af te sluiten, omdat blussen anders niet zo heel veel zin heeft. :roll:
Precies zoals het ons tijdens het stukje theorie aangeleerd was dus, jouw handelwijze :P Al willen ze natuurlijk dat je oefent met het blusmiddel zelf.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Geert »

Hier in de buurt werd op de braderie door de meeste partijen nog wel redelijk actief geflyerd. Zag D66, VDD, PvdA, GL, SP en CDA staan en ze deelden allemaal braaf foldertjes en ballonnen uit.
Ik ga denk ik woensdag stemmen in het stembureau in de Tweede Kamer, dat is wel grappig en toch in de buurt :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Fles »

Fles schreef:
106 Teletekst zo 09 sep
***************************************
Zwemactie in grachten van Amsterdam
Wat is dit nu weer? We gaan de volksgezondheid in gevaar brengen om geld op te halen voor de volksgezondheid? :X
Ik hoor net dat Maxima ook gezwommen heeft :P Daar zijn vast wel foto's van :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Ze droeg een badmuts en wetsuit. Er staan vast wel foto's op AT5.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Ardan »

Het kwam ook op het journaal.
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Fles »

Heb foto's op nu.nl gezien. Had me er wel "iets" meer van voorgesteld :X
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Thom91 »

Ze was geen SI swimsuit model? Domper..
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:Ze was geen SI swimsuit model? Domper..
Nou ja meer dan een hoofd met een oranje badmuts en een WO1-style pilotenbril zie je niet boven water uit komen :')
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door hauptbahnhof »

Bee schreef:Een steenrijke Libanees sprak mij in de trein aan over mobiel internet in de trein en nu is hij bezig een vrije viersterrenhotel te vinden in Amsterdam terwijl hij van alles voor mij betaald. Dit gaat een bizarre nacht worden.
Doe het wel veilig ok? Hoe lekker die Libanezen ook zijn, je kunt niet iedereen vertrouwen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Hij heeft seks gehad, maar niet met mij maar met een raamwerkster op de wallen :X :')

Over de beloning voor de aangeboden kan ik heel erg gaan pochen, maar laten we het erop houden dat ik de komende maanden "gratis" woon :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Thom91 »

Doe je goed man! ;)
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Fles »

Bee schreef:Hij heeft seks gehad, maar niet met mij maar met een raamwerkster op de wallen :X :')

Over de beloning voor de aangeboden kan ik heel erg gaan pochen, maar laten we het erop houden dat ik de komende maanden "gratis" woon :oops:
Whut? :D jezus. En zonder dat je NAWgegevens nu in de pot van Al-Qaeda zitten? :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Hij heeft alleen een naam en een telefoonnummer van mij, dat is alles. Hij weet niet eens het adres van waar hij heeft geslapen vannacht.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Jef400 »

Interessant.

Voor de rest: Reizen op saldo kan ik er gewoon bij een kaartautomaat opzetten?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door hauptbahnhof »

Jazeker.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Vinny »

De waterkwaliteit van de Amsterdamse grachten is niet zo slecht als iedereen denkt dat het is. Amsterdam heeft gewoon een riolering en elke nacht wordt het water ververst door dat het oude water wordt weggepompt en nieuw water via de Amstel wordt binnengelaten.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Het water zelf is het probleem niet, het probleem is dat er op de bodem van de grachten zoveel troep van de afgelopen vijfhonderd jaar ligt dat het nog steeds allerlei troep afgeeft in de stroming. Het water is de afgelopen dertig jaar flink verbeterd, maar om het nu superschoon te noemen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Michael »

Ik was afgelopen nacht effe naar de Discotheek geweest met wat vrienden. Het was daar echt snikheet binnen. Mijn shirt was zeiknat van het zweten. Echt niet normaal. Buiten dat was het wel heel erg gezellig en mag ik morgen gewoon weer gaan werken.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten