Mag ik even kwijt #116

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Vinny »

Bee schreef:Het water zelf is het probleem niet, het probleem is dat er op de bodem van de grachten zoveel troep van de afgelopen vijfhonderd jaar ligt dat het nog steeds allerlei troep afgeeft in de stroming. Het water is de afgelopen dertig jaar flink verbeterd, maar om het nu superschoon te noemen :')
Tja, er is laatst een actie geweest waaruit bleek dat het water "drinkbaar" (zou moeten) zijn. Mijn keuze zou het ook niet zijn, maar sommige mensen doen net alsof je doodgaat als je per ongeluk een slokje binnenkrijgt. Dat valt heus wel mee.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door STF »

Wel heel frapant; er is vanmiddag binnen een paar uur tijd twee keer een frontale aanrijding tussen twee motoren gebeurd, in het noorden van Luxemburg.
Hoe krijg je het voor elkaar om elkaar te raken met zoiets smals als een motor...
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1971
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Anne »

De ideale rijlijn is de bocht buiten aansnijden en dan binnendoor en weer buiten uitkomen.
Op een smallere weg kan je elkaar tegenkomen.
Alleen niet erg slim met weinig doorzicht.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door STF »

Het betreft hier wegen waarbij zelfs twee vrachtwagens elkaar moeiteloos kunnen passeren...
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Michael »

Ik mag deze week 5 dagen werken en alle 5 de dagen sluitdienst. waarvan donderdag van 16.00 tot 4.00. Er is weer eens een evenement in Breda. Het HBO introfestival.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door webguy »

Ze hebben wel erg mager definitie van "evenement" als de HBO intro al evenement is...
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Michael »

Ik noem het een evenement. Of het ook echt onder een evenement valt durf ik niet te zeggen.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Thom91 »

Al die 9/11 zooi op de tv komt echt me neus uit..
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Vinny »

Ik lees het forum, en kijk geen televisie :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Omdat de sollicatatieprocedures zo uitlopen en ik toch wat inkomsten nodig heb, heb ik het uitzendbureau maar gebeld, en het lijkt erop dat ze een korte job voor maximaal twee maanden hebben om de achterstand van de administratie van een onderwijsinstelling in te werken *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door webguy »

Hmm, kwam er vandaag achter dat mn abonnement morgen verloopt. Weet niet precies hoe dat gaat, maar betaal na 2 jaar flink meer. Doe ik overigens sowieso, de prijzen zijn afgelopen twee jaar flink verhoogd. Toch maar bij Vodafone blijven denk ik...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Spit je rekeningen door en kijk of je verbruik ook in verhouding staat met je abonnement en ga dan eens goed vergelijken, kan een hoop schelen. Ik had een veel te hoog aantal belminuten, dat heb ik flink naar beneden geschroefd waardoor mijn abonnement per saldo maar 2 euro per maand duurder werd, ondanks de telefoonlease. En opnieuw de eerste 12 maanden 50% korting, dat is ook altijd erg leuk :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door webguy »

Ja, ik heb nu 300 belminuten en voor internet Fair use policy. Daar gebruik ik erg weinig van. Ik kan voor 14 maanden iets minder betalen als nu, maar daarna wordt het tientje duurder voor 70 belminuten en 1GB internet. Hoe je het ook doet - das stuk duurder.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Michael »

Toestraks de halfjaarlijkse controle van mijn ogen gehad. Mijn rechteroog is hetzelfde gebleven maar mijn linkeroog is slechter geworden. Was eerst 0 is nu -0,25. Verder nog wat schoolspullen gehaald aangezien ik volgende week weer naar school moet. Ik ga namelijk de Niveau 3 opleiding doen.
Dagren
Berichten: 567
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 16:12

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Dagren »

Thom91 schreef:Al die 9/11 zooi op de tv komt echt me neus uit..
En dan knallen lijn 9 en lijn 11 ook nog tegen elkaar aan.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Thom91 »

ja, het was me het ongeluk dagje wel in OV land..
Komt wel goed schatje.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Justin »

Pfoe, treinkaartje halen in Jakarta is not easy. Sta ik met mn twee tantes ,moeder en vriend op station Gambir, moeten we eerst van te voren onze namen en id's opgeven, vervolgens exact welke treinen we willen nemen, dan een half uur in de rij staan en betalen... En vervolgens er achterkomen dat mn naam verkeerd is gespeld (Yustin)... Dus weer een half uur in de rij staan om het tegen 10000 Rupiah te wijzigen.

We zeggen dan pelan pelan (langzaam zeg)... Maar in Indonesië is tijdsbesef al moeilijk ("jam karet" dus je moet echt geduld hebben)... Morgen maken we dan echt gebruik van de trein naar Yogyakarta, een 8-uur durende reis. Gelukkig is ons hotel bij Stasiun Yogyakarta Tugu in de buurt, dus we kunnen om 0:52 nog ff lopen.

Wat nog hilarisch is, iedereen spreekt me gewoon direct in het Bahasa aan - vol verwondering is het dan als ik zeg dat ik niet hier vandaan kom =P. Zelfs buitenlanders =P
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Freek »

Zijn er toevallig mensen die een androidtablet hebben? Ben eigenlijk op zoek naar een app waarbij je vergaderstukken die op je tablet hebt staan kan ordenen per vergadering. Helemaal mooi zou zijn als dat dan ook nog kan syncen met de pc. Iemand een idee of dit bestaat?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door deadlock »

Freek schreef:Zijn er toevallig mensen die een androidtablet hebben? Ben eigenlijk op zoek naar een app waarbij je vergaderstukken die op je tablet hebt staan kan ordenen per vergadering. Helemaal mooi zou zijn als dat dan ook nog kan syncen met de pc. Iemand een idee of dit bestaat?
Dropbox of Skydrive of Google Drive.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door ODRAIL »

Justin schreef:Wat nog hilarisch is, iedereen spreekt me gewoon direct in het Bahasa aan - vol verwondering is het dan als ik zeg dat ik niet hier vandaan kom =P. Zelfs buitenlanders =P
En... spreek je die taal ook nog, of versta je er geen hout van?
Bluearrow
Berichten: 286
Lid geworden op: za 23 jan 2010, 12:50
Locatie: Huizen

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Bluearrow »

KM46 schreef:
Bluearrow schreef:
KM46 schreef:Pffft, Contact krijgen met de Zonnebloem begint ondertussen ook al aardig op een flinke soap te lijken.
Contact blijven houden ook.
Had me enkele jaren geleden opgegeven als vrijwilliger. Komen er twee dames bij je thuis, om alles door te nemen. So far, so good. Daarna nooit meer wat van ze gehoord.......
@ Bluearrow: was dat van de gewone Zonnebloem of was dat van Zonnebloem Linq (de afdeling voor jongeren)?

Zelf had ik redelijk contact met de Zonnnebloem Linq afdeling Rotterdam. Er werd vanaf hun kant goed gecommuniceerd. Maar als ik hun wilde bereiken was het een ramp.

Door een onprettige gebeurtenis (zie december 2011 in het computertopic) is het contact helemaal verbroken. En dat wil ik nu juist net niet.
Nee, ik doel op de 'gewone' Zonnebloem. Ik had me opgegeven als vrijwilliger, via hun website. Allereerst duurde het bijna een half jaar voordat ik antwoord kreeg. Er kwamen twee dames op huisbezoek, nemen van alles door. Wat ik zou willen doen, of ze me bij bepaalde dingen konden oproepen enz.enz. Maar ja, ik zit nu nog te wachten.....
Buschauffeurs sporen niet, anders waren ze wel machinist geworden !
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door ODRAIL »

Oeps, ik hoop dat dit geen standaard beleid van ze is :shock:.

Dacht dat er alleen zo met de gehandicapten werd om gegaan.

@Bluearrow: Dit was toch niet in de regio Rotterdam/Rijnmond mag ik hopen?
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Freek »

deadlock schreef:
Freek schreef:Zijn er toevallig mensen die een androidtablet hebben? Ben eigenlijk op zoek naar een app waarbij je vergaderstukken die op je tablet hebt staan kan ordenen per vergadering. Helemaal mooi zou zijn als dat dan ook nog kan syncen met de pc. Iemand een idee of dit bestaat?
Dropbox of Skydrive of Google Drive.
Owja klein detail, heb er geen 3G op dus dropbox werkt niet omdat het niet offline werkt. :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Je kan in de Dropbox-app bestanden met een ster markeren, die worden dan offline gezet :)

Evernote is ook nog een optie, je kan alle documenten importeren en samen met je notities verzamelen in een "notitieboek".
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bluearrow
Berichten: 286
Lid geworden op: za 23 jan 2010, 12:50
Locatie: Huizen

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Bluearrow »

KM46 schreef:Oeps, ik hoop dat dit geen standaard beleid van ze is :shock:.

Dacht dat er alleen zo met de gehandicapten werd om gegaan.

@Bluearrow: Dit was toch niet in de regio Rotterdam/Rijnmond mag ik hopen?
Nee, in de regio De Gooise Matras :Y
Buschauffeurs sporen niet, anders waren ze wel machinist geworden !
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 59 gasten