robert55 schreef:die stem mocht willen datti als Philip Bloemendaal klonk, niet dus.
Misschien die voorlichter met z'n zuidhollandse accent? Watterleauplehéin
Het gaat om de ouderwetse intonatie in het algemeen, niet of het exact Bloemendaal is.
robert55 schreef:die stem mocht willen datti als Philip Bloemendaal klonk, niet dus.
Misschien die voorlichter met z'n zuidhollandse accent? Watterleauplehéin
R-Flow schreef:Vinny schreef:De lijnfilm lijkt ook niet helemaal voorbereid op de opening van de Noord-Zuidlijn, of lijkt dat maar zo?
Misschien dat ze dan eindelijk overgaan op M1, M2, etc... Hoop wel dat ze zo intelligent zijn om de 51 naar M5 om te nummeren. Dat we niet binnen twee jaar met M2 - M5 zitten i.p.v. M1 - M4
Bee schreef:Dat boeit net zo veel als het feit dat er lijn 15 een bus is in plaats van een tram
Mojito schreef:Er is zelfs met een verlengde Ringlijn rekening gehouden.
Mojito schreef:Off topic over Philip Bloemendal: ik kan me nog vaag een item over de Noord/Zuidlijn herinneren, in Nova of voorloper NOS-Laat was dat, eind jaren '90.
robert55 schreef:mooie foto op de parool site al had de ANP fotograaf niet in de gaten dat de LED matrix niet leesbaar is.
Edit: hoop dat de link nu gerepareerd is, er staan intussen hele geoie foto's lager in dit draadje, maar deze foto heeft mooie grauwe wolken
Geert schreef:Van die nieuwe omroepstem was niet zo heel veel te horen, maar het wordt al snel beter dan Klardie. Wat een vlakke intonatie heeft die zeg
testtest schreef:Ik had vandaag begrepen dat de halteinvoer en de omroep nog tijdelijk is en dat er vòòr ingebruikname op lijn 50 eind dit jaar (ja lijn 50 zou als eerste M5 krijgen) nog een nieuwe bestemmingslijst en omroep komt.
Alargule schreef:[...] De Zilvermeeuwen en CAF'jes kunnen het werk voorlopig nog wel aan.
Alargule schreef:Als jij liever een tweede Fyradebacle wil...
Beter dat men alle benodigde tijd neemt om de metro's grondig te testen en bestuurders op te leiden dan dat men er een haastklus van maakt. De Zilvermeeuwen en CAF'jes kunnen het werk voorlopig nog wel aan.
GVB gaat de metro eind 2012, begin 2013 in gebruik nemen.
Terug naar “OV in West-Nederland”
Gebruikers op dit forum: Mueslireep en 7 gasten