Mag ik even kwijt #116

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Wubbo »

En waarom hoor ik nu een radioreclame 'Kerstgeschenkenstress? Ga naar tintelingen.nl'? :? Kerst duurt nog meer dan 3 maanden, ik ga er niet van uit dat er nu al iemand kerstgeschenkenstress heeft.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

In juli en augustus waren er al reclames voor kerstpakketten op Sky Radio :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Michael »

En de pepernoten liggen ook al 3 maanden van tevoren in de winkel.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door AppleMoose »

Wubbo schreef:En waarom hoor ik nu een radioreclame 'Kerstgeschenkenstress? Ga naar tintelingen.nl'? :? Kerst duurt nog meer dan 3 maanden, ik ga er niet van uit dat er nu al iemand kerstgeschenkenstress heeft.
Sinds wanneer heb jij er problemen mee om iets van kerst op de radio te horen? :o
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Vinny »

Tja, ik heb wel eens in het Cool Down Café in Amsterdam meegemaakt dat ze "All I want for Chrismas is you" draaiden. In juni... :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Daniel »

Grmbl... had er iemand om een of andere duistere reden A4tjes in de handinvoer van de printer gelegd (ding heeft slechts 3 lades vol A4, dus waarom zou je het in de handinvoer stoppen). Kom ik met m´n vellen labels aangelopen, is de printer ze dus al op normaal A4 aan het afdrukken :evil:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Het kassasysteem van de Etos is buitengewoon geniaal 8-)

Bordje zegt: 2e tube/bus/fles Andrelon gratis, alle combinaties mogelijk.
Dus ik kom met twee dingen van Andrelon, waarvan de ene duidelijk goedkoper is dan de ander (scheelt bijna 50 cent). De medewerkster achter de kassa scant eerst het goedkope product, en dan het dure product. En wat gebeurt er: de computer maakt het tweede product volledig gratis :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Thom91 »

Michael schreef:En de pepernoten liggen ook al 3 maanden van tevoren in de winkel.
Wat is daar mis mee? Gewoon altijd erin leggen maar sinterklaastintje verwijderen .Die dingen zijn goddelijk!
Komt wel goed schatje.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Wubbo »

Ronaldussen schreef:
Wubbo schreef:En waarom hoor ik nu een radioreclame 'Kerstgeschenkenstress? Ga naar tintelingen.nl'? :? Kerst duurt nog meer dan 3 maanden, ik ga er niet van uit dat er nu al iemand kerstgeschenkenstress heeft.
Sinds wanneer heb jij er problemen mee om iets van kerst op de radio te horen? :o
Ik ben nog niet begonnen aan de Foute Kerstreclame Top 1000 ;-)
En kerstliedjes draaien in de zomer gaat het helemaal worden komend jaar.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Justin »

Zo, de reis van Yogyakarta naar Surabaya is ook overleefd. Was een uiteindelijk 5 uur durend ritje in een wat ander type trein. Ook hier waren er stopcontacten in de 2e klasse aanwezig en werd er voortdurend eten aangeboden. Dit keer waren er geen kakkerlakken aan boord =P. Surabaya is ook weer zo'n lekker drukke stad ,maar door nogal wat hectiek in het reisgezelschap vervloog de bui bij o.a. mij in wat onweer.

Naja ,nu gesetteled in het hotel, ff douchen en maar eten zoeken. Later meer. En uiteraard post ik later wat (ov-)foto's =).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Caspar »

Ik wilde zojuist wat foto's uploaden naar Photobucket maar krijg steeds een unknown error aldaar. Heel irritant. :?

Gisteren kwam Ben Saunders een signeer sessie houden voor zijn nieuwe album hier in het winkelcentrum. In, jawel... De Blokker... :shock:
Een en al krijsende kinderen van jaar of 12 jaar dus.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Geert »

Probeer anders www.imgur.com ofzo. :)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door AppleMoose »

Wubbo schreef:
Ronaldussen schreef:
Wubbo schreef:En waarom hoor ik nu een radioreclame 'Kerstgeschenkenstress? Ga naar tintelingen.nl'? :? Kerst duurt nog meer dan 3 maanden, ik ga er niet van uit dat er nu al iemand kerstgeschenkenstress heeft.
Sinds wanneer heb jij er problemen mee om iets van kerst op de radio te horen? :o
Ik ben nog niet begonnen aan de Foute Kerstreclame Top 1000 ;-)
Dat moet voor jou toch geen probleem zijn? (A) :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Klaasje »

Mag ik mij afvragen wat de aanleiding is dat op zaterdag 14 april het drukste moment van dit forum ooit is geweest?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Daniel »

Dat mag je afvragen, maar volgens de statistieken onderaan de pagina was dat niet 14 maar 21 april :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Daniel »

En deze straat kon ik vanmiddag natuurlijk niet overslaan voor een plaatje. Zie linksonderin de foto voor de reden :P
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Meltrain »

Bee schreef:Het kassasysteem van de Etos is buitengewoon geniaal 8-)

Bordje zegt: 2e tube/bus/fles Andrelon gratis, alle combinaties mogelijk.
Dus ik kom met twee dingen van Andrelon, waarvan de ene duidelijk goedkoper is dan de ander (scheelt bijna 50 cent). De medewerkster achter de kassa scant eerst het goedkope product, en dan het dure product. En wat gebeurt er: de computer maakt het tweede product volledig gratis :D
Nice. 8-)

Meestal is het dan zo dat je 50% korting op de totaalprijs krijgt, wat dan weer het vage resultaat geeft dat je goedkoper uit bent door een goedkoop ding + duur ding te kopen dan alleen een duur ding te kopen. :')

@ Daniël: :mrgreen: :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8664
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Milco »

@Daniel: haha, grappig. :P Mooie foto ook! Zo te zien weer op pad geweest vandaag... Mis wel de laatste tijd veel fotoreportages :P (al kom ik veel foto's van jou weer tegen op OViB bij de vrijdagse Deze Week-reportage :P )
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Daniel »

Nou vooruit, ik zal van vandaag wel weereens een reportagetje op 't forum maken. Wordt wel een saaie met alleen maar Citaro CNG's :P

Voor wie de plaatjes altijd wil zien: ze gaan wel altijd de Yahoo-groep Busfoto op (zo belanden ze dus ook op de pagina op OViB) en tja, ik moet ook hoognodig eens verder met het projectje om ze op m'n site te zetten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Klaasje »

Daniel schreef:Dat mag je afvragen, maar volgens de statistieken onderaan de pagina was dat niet 14 maar 21 april :wink:
Dan zal ik wel scheel hebben gekeken. :') Bij 21 april kan ik mij wat voorstellen. Toen is er iets in A'dam gebeurt bovenop wissel 479 als ik mij niet vergis.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Fles »

Geert schreef:Probeer anders http://www.imgur.com ofzo. :)
of betaal een paar centen voor eigen web storage :pos: volle flexi, geen reclame etc :)
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Michael »

Thom91 schreef:
Michael schreef:En de pepernoten liggen ook al 3 maanden van tevoren in de winkel.
Wat is daar mis mee? Gewoon altijd erin leggen maar sinterklaastintje verwijderen .Die dingen zijn goddelijk!
Daar is zeker niks mis mee. Ik ben er ook verslaafd aan. Maar ik doelde er meer op dat ik het wel raar vind dat sinterklaasspullen en kerstspullen al gewoon 3 maanden van tevoren in de winkel leggen. 1,5 maand van tevoren is vroeg zat.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Michael »

Ik reed gisteren op de A9 in de Wijkertunnel in de richting van Amsterdam. Zat ik bijna achterop een andere auto die in de tunnel zonder licht en ik denk iets van 50 km/u reed. Kon hem nog net ontwijken met de toegestane 120 die ik reed. Verder vind ik het belachelijk dat je op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam maar 100 km/u mag rijden terwijl het een 5 baans weg is. En te hard rijden is niet aan te raden aangezien er van Abcoude tot net voor Utrecht Trajectcontrole is.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Suus »

Het voordeel van 100 op de A2 is dat je met de trein van Amsterdam naar Utrecht sneller bent :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #116

Bericht door Klaasje »

Tenzij je bij Leidsche Rijn moet zijn. :')
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 41 gasten